Feszengve ültem az asztalnál. Nem csak most, hanem a szertartás alatt is. Annyira más volt minden és mindenki. Sokkal előkelőbbeknek tűntek, és nem csak a ruha miatt, hanem a viselkedésük alapján is. A menedzser családja miatt előrehozott vacsorán estünk túl, majd mindenkit megkértek, hogy fáradjanak át a másik szárnyba.-Elég feszültnek tűnsz. - szorította meg Yoongi a kezemet.
-Tényleg? Pedig higgadt vagyok. Semmi baj. - hazudtam.
A fiú elmosolyodott, majd apró csókot lehelt ajkaimra.
-Na menjünk. - mondta Namjoon, majd mindannyian felkeltünk az asztaltól.
Kellett legalább 10 perc mire átértünk, mivel rengetegen voltak, így igencsak nagy tömeg keletkezett az ajtókban.
Yoongi egész végig a kezemet fogta és egy percre sem engedett el maga mellől.-Mi történik? - kérdezte Seyeon a hátunk mögött.
-Azt hiszem bálteremnek van kialakítva a másik szárny. Megkezdi az ifjú pár a táncot... - mesélte Namjoon.
-Ifjú pár. - nevetett fel Taehyung.
-Kész gyerek néha. - nevetett Jungkook.
-Mondod ezt te, maknae? - kérdezte Yoongi, majd elnevette magát.
Amint beértünk a másik szárnyba kíváncsian álldogáltam Yoongi mellett, és vártam, hogy megjelenjen a menyasszony a vőlegényével.
-Amúgy... Ugye tudod, hogy mi is megyünk? - kérdezte Yoongi.
-Mit szeretnél? - kérdeztem lefagyva.
-Egy darabig egyedül ropják, aztán mindenki csatlakozik. - mesélte.
-Én... Én ki nem megyek táncolni. Nem is tudok... - mondtam.
-De tudsz. Ráadásul fantasztikusan. - közölte.
Ki? Én?
Én ugyan nem.Yoongi a kezét az enyémbe kulcsolta, majd mutatni kezdett az egyik irányba a szabad kezével, aztán már el is indult egy lassú szám.
-Yoongi... Én.. Nem szeretnék. - közöltem.
-Ne legyél hangulatromboló. Menedzserünk esküvője van. Ez meg csak egy tánc. Na gyere. - mondta, majd húzni kezdett.
Mi? Már most.
-Seyeon. Gyere táncolunk. - hallottam Taehyung hangját, majd jöttek utánunk.
Yoongi majdnem a terem közepére vitt, majd egyik kezét a derekamra helyezte.
-Beégetem magam... - mondtam.
-Csak kövess. - mondta, majd megtette az első lépést.
Félve és óvatosan próbáltam meg tartani a lépést és a tempót, majd ahogy telt az idő egyre jobban éreztem rá.
Nem erősségem a tánc, de egészen jól megy... Azt hiszem...
-Lekérhetem? - állt meg mellettünk a fiúk menedzsere.
Yoongi szó nélkül adott át neki, majd folytatta a táncot a menyasszonnyal.
Félve és kicsit még mindig bátortalanul tettem meg a lépéseket, aztán elmosolyodott a menedzser.-Yiren. Olyan jó látni téged. Mond csak... Még mindig ellenük vagy? - kérdezte.
Még a menedzser is tudja ezt?
أنت تقرأ
Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]
أدب الهواةChaeyoung néha észre sem veszi a változást. Azt hiszi, hogy Ő önmaga mindig, és az élete nem változik. De egyik nap mikor felébredt, körülnézett és már semmi sem volt ismerős a számára. Lassan oldalra fordította fejét, majd észrevett maga mellett fe...