Egy óra múlva a hangokból ítélve Taehyung és Jungkook visszatért, majd szatyrokkal a kezükben mentek fel a legfelső emeletre.-Jó sokat elvoltak. - mondta Jin, miközben elfeküdtem a kanapén.
-Hol vannak már Namjoonék? - kérdezte Yoongi.
-Most érhettek csak le. - nézett az időre Jin.
-Unatkozok... - szólaltam meg sóhajtva.
-Foglaljalak le? - kérdezte mosolyogva Yoongi.
-Én is itt vagyok ám. - közölte Jin, majd nevetni kezdtünk.
Kíváncsi leszek Sey reakciójára...
-Yiren. - sietett le a lépcsőn a három fiú.
-Igen? - néztem rájuk.
-Játszol velünk? - kérdezte Tae.
-Miért is ne? - mondtam, majd felültem.
-A tegnapival. Nem kell elmagyaráznom igaz? Tudsz mindent. - kérdezte a fiú.
-Az irányítást kicsit. De amúgy figyeltem, szóval tudom, hogy mi hogy van. - mondtam.
Jungkook kezembe adta a kontrollert, majd megpróbáltam memorizálni az irányítást.
-Kezdhetnél Yoongival. Talán őt még le is tudnád győzni. - nevetett fel Taehyung.
-Én nem játszok. - közölte Yoongi.
-Kár. Akkor Jungkookkal kezdj. Én verhetetlen vagyok. - közölte Taehyung.
-Tegnap is levert téged Jimin. - mondtam nevetve.
-Csak... Mázlija volt. Hagytam nyerni. - közölte.
-Aha. - mondta Hoseok nevetve.
Leültek a fiúk a kanapéra, majd Jungkook kiválasztott egy pályát, aztán magának és nekem is egy kocsit.
-Nyugi. Nem voltam gonosz. Jót kaptál. - közölte.
-O-oké. Én nem értek ehhez. De hiszek neked. - mondtam mosolyogva.
Hamarosan elindult a verseny, majd megpróbáltam nem neki menni semminek. Ám ez nem jött össze. Jungkook pillanatok alatt lehagyott, én meg szenvedve próbáltam meg előre haladni.
-Hát ez jó. - nevetett fel Hoseok. - Yoongi itt a társad. Yiren... Te aztán tudsz.
-Ja tudom. Ehhez már tehetség kell. - nevettem fel.
-De még mekkora. - nevetett fel Tae is.
Mind a három fiúval játszottam egy-egy kört, majd letettem a kontrollert.
-Najó... Nekem ennyi elég volt. - közöltem.
-Gyakorlás teszi a mestert. - mondta Jin.
-Te tudsz játszani? - kérdeztem tőle.
-Hát... Nem. - nevetett fel. - De már fejlődők.
-Csak szeretnéd. - nevetett Jungkook.
-Csend legyen. - kiáltott rá Jin, majd nevetni kezdett.
Átültem Yoongi mellé, majd fejemet a vállára hajtottam. Néztem a többieket ahogyan játszanak, aztán elmosolyodtam.
Ez lenne a tökéletes élet, amiről azt hittem, hogy nem létezik...
Velük az lenne.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]
FanficChaeyoung néha észre sem veszi a változást. Azt hiszi, hogy Ő önmaga mindig, és az élete nem változik. De egyik nap mikor felébredt, körülnézett és már semmi sem volt ismerős a számára. Lassan oldalra fordította fejét, majd észrevett maga mellett fe...