»11. rész«

1.6K 123 2
                                    


*Chaeyoung szemszöge*

-Valahol... Tudnánk kettesben beszélni? - kérdeztem halkan Jimintől.

Jimin nem válaszolt. Csendben állt egyhelyben, majd egy nagyon sóhajtott.

-Gyere át a szobámba. Rosszabb már úgy sem lehet a helyzet. - mondta, majd eltűnt az ajtóból.

Gyorsan felpattantam, majd követtem a fiút a szobájába. Becsuktam magunk mögött az ajtót, majd Jimin leült az ágyára.

-Mit szeretnél mondani? - kérdezte.

-Nem is tudom, hogy hol kezdjem. És azt se tudom, hogy hogyan álljak ennek neki...

-Na mond már.

-Ma levittél a konyhába, hogy négyszemközt tudjunk beszélni... Azt mondtad, hogy megváltoztam.

-Igen, és? - húzta fel a szemöldökét.

-Elhinnéd, ha azt mondanám, hogy... Én... Nem Yiren vagyok? - kérdeztem halkan.

Jimin először furán nézett rám, majd nevetni kezdett.

-Hát ez jó. Oké, hogy megváltoztál, de ettől még nem lettél más ember. - mondta.

-De. Jimin ez történt. Én... Nem az vagyok, akinek hisztek. Kérdezz bármit. Nem fogom tudni rá a választ, ami veletek és Yirennel kapcsolatos.

-És ha tudod, csak azt mondod, hogy nem tudod? - kérdezte.

-Ah... Be bizonyítom. Csak gondolkoznom kell, hogy hogyan. Mi az amiről csak Yiren tud és nem mondaná el nektek? Aa... Nem akarsz inkább hinni nekem? - kérdeztem nyöszörögve.

-Nem. Ez viccnek is rossz lenne. Ennyire nem vagyok naiv, hogy ezt elhiggyem. - közölte.

Szótlanul álltam, majd elkezdtem gondolkozni azokon, amiket megtudtam amióta itt vagyok. Aztán... Beugrott Yiren és Sora beszélgetése.

-Jimin. Maradj itt. - közöltem, majd átsiettem a szobámba.

Kezembe vettem a telefont, aztán rohantam is vissza Jiminhez. A fiú már az ágyon feküdt, majd megkértem, hogy próbáljon meg komolyan venni.

-Mutatok valamit. De ígérd meg, hogy nem keversz bajba engem. Kérlek Jimin. Ez most nagyon komoly dolog. Ha teszel ellenem valamit... - mondtam, majd közbe vágott.

-Nyugi. Na mutasd. - mondta, majd felült az ágyban.

Lassan felé indultam, majd átadtam neki a telefont a megnyitott beszélgetéssel.

-Még én sem olvastam végig. De nagyon lesokkolt... Én ilyet nem tennék. Ezt az igazi Yiren tenné.

Jimin elkezdte olvasni a beszélgetést, majd idegesen lezárta a képernyőt.

-Azt tudtam, hogy tönkre akarsz tenni minket. De hogy Yoongit és Jungkookot ennyire ki akarjátok sajátítani...

-Segíts megállítani Yirent. Addig meg kitalálom, hogy jussak haza. - néztem rá kérlelve.

-Yiren... Te teljesen hülyének nézel?

-Szerinted Yiren akarná, hogy tudd a részleteket? Szerinted Yiren hagyta volna, hogy a sasaengok pletykát indítsanak és, hogy rosszul gyertek ki ebből? Mert ő igen. De én nem. Ezért is húztalak ki ebből titeket. - meséltem.

-Yiren...

-Igazából Chaeyoung vagyok. Tényleg meg lettünk cserélve. Yiren most nagy valószínűséggel az én életemet éli.

Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]Onde histórias criam vida. Descubra agora