»16. rész«

1.6K 131 7
                                    


-Menjünk fel. – mondtam, majd elindultunk hárman a nappali felé.

Ahogy felértünk a lépcsőn a fiúk ránk néztek, majd intettek egyet Seyeonnak.

-Sziasztok. – mondta halkan a lány.

Seyeon kezét megfogtam, majd a kanapé felé vittem.

-Srácok. Ő itt Seyeon. Seyeon... Ők itt a srácok. – nevettem fel. – Ismered őket.

-Naná. – mondta.

-Akarsz játszani velünk? – kérdezte Jungkook.

-A-aha. – mondta Sey.

-Nem akarom, hogy sírva fakadj, szóval én nem állok ki ellened. – mondta Taehyung.

-Na már megint kezdi. – sóhajtottam.

-Taehyung... Nagyon aranyos vagy, de.. – kezdte el Seyeon. – Nehogy te sírd el magad, mert megver egy lány. Jungkook. Kérek egy kontrollert.

-Wow. – mondta Hoseok. – Hallod ezt Tae? – nevetett.

-Pff... Na majd meglátjuk.

-Mindjárt jövök. – közöltem, majd a lépcső felé indultam.

Gyorsan vettem a fokokat, majd a szobába érve egyből megrohamoztam a szekrényem.

Mi lenne, ha... Ma egészen mást viselnék?

Elkezdtem ruhák után keresgélni, majd kezembe vettem egy egyberészes ruhát. Szürke, kisebb kockákkal teli ruha volt, aminek a két hosszabb ujja teljesen fekete volt. Egyszerű, mégis gyönyörű és elegáns. Ráadásul a ruha hosszát tökéletesnek találtam, mivel nem az a nagyon rövid fajta volt. Gyorsan a fürdőbe vittem, majd pillanatok alatt átöltöztem. Kifésültem a hajamat, majd elégedetten néztem a tükörbe.

Ez a ruha elképesztő.

Amint kész voltam már egyből mentem is vissza a többiekhez.

-Azta. Yiren. Hova készülsz? – kérdezte Namjoon mosolyogva.

-Most miért? – kérdeztem.

-Nagyon be akar vágódni Yoonginak. – mosolygott Jimin.

-Már sikerült neki. – mondta Taehyung, miközben végig a képernyőt nézte.

-Képzeld Yiren mi történt. Seyeon kétszer is megverte Taehyungot. – nevetett fel Jungkook.

-Pontosítok. Harmadik győzelmem. – mondta Seyeon.

Taehyung sóhajtva tette le a kontrollert, majd Seyeonra nézett.

-Egy lány, aki rohadt jól játszik... Téged nekem teremtettek. – közölte.

Mindenki elképedve nézett Taehyungra, majd Seyeon arca olyan piros lett, mint a paradicsom.

-Na Jimin. – sóhajtottam. – Most már tudod, hogy kiről beszélt Sey. – nevettem fel.

-Chae... – kezdte el Sey, majd észbe kapott. – Yiren... Köszi szépen...

-Bocsi. – nevettem fel.

-Mi? – kérdezte értetlenül Taehyung.

-Semmi... – mondta Seyeon.

-Megjöttem. – hallottuk lentről Yoongi kiáltását.

-Na végre. – mondtam egy mosollyal.

Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]Onde histórias criam vida. Descubra agora