»12. rész«

1.6K 122 2
                                    


Szomorúan mentem be a konyhába, majd töltöttem magamnak egy pohár vizet. Már késő délután volt. Lassan eljött az első éjszakám itt. Én pedig nem is akartam többet. Így nem...

-Yiren. – lépett be Yoongi a konyhába. – Ne csináld már ezt...

-Mit ne csináljak? Te ne csináld ezt. – mondtam, majd inni kezdtem.

-Szeretném, ha kicsit megértenéd az én... – kezdte el, de félbeszakítottam.

-Én csókoltam meg. Nem ő engem. – vágtam le idegesen a poharat a pultra.

-Mi? – kérdezte Yoongi halkan.

-Sajnálom. Nem... Nem tudom miért tettem. – mondtam halkan.

-Yiren...

-Engem utálj ne Jimint. Kérj tőle bocsánatot. Szegényt hibáztatod, pedig nem is ő tehet róla. – mondtam.

Yoongi sóhajtva ment ki a konyhából én pedig szótlanul álltam tovább egyhelyben.

Most lehet mindent tönkre tettem...
De... Nem bírtam tovább.
Ok nélkül hibáztatja csak...
Vajon Yoongi mennyire utálhatott most meg?

Lassan elindultam az emeleti lépcső felé, majd sóhajtva tettem meg az első lépést felfelé.

Amin a nappaliba értem ránéztem a többiekre, aztán szomorúan elmosolyodtam.

-Yoongi Jiminnél van? – kérdeztem.

Az öt fiú némán ült tovább, majd Namjoon bólintott egyet.

-Mi történik? – kérdezte halkan Jungkook.

-Csak megtudta az igazságot. – mondtam halkan. – Remélem kibékülnek.

Leültem a kanapéra, majd feszülten ültünk mindannyian. Senki sem tudta, hogy mi történik most fent, és hogy tényleg kibékülnek-e. Féltem attól, hogy Yoongi szakítani fog velem, vagyis Yirennel, és akkor a hazajutásom valószínűleg lehetetlen lesz, mivel egyedül semmire se mennék...

Körülbelül fél óra múlva ajtócsapódást hallottunk, majd Yoongi rohant le a lépcsőn Jiminnel a nyomában.

-Yoongi. – kiáltott rá Jimin. – Ne. – kapta el a fiú kezét.

-Miért ne? Átvert mindvégig... Itt az ideje beszélnünk. – közölte.

Uh... Ettől féltem.

-Y-Yoongi... – mondtam ki a nevét, majd rám nézett.

-Te lány... Szerencsétlen szerencsés vagy ugye tudod? – kérdezte.

-Mi? – kérdeztem értetlenül.

-Tudod te nagyon jól. – közölte.

-Nem értem miről beszélsz...

-Hagyjuk. Majd megérted. Most pedig örülj. Letisztáztam Jiminnel a dolgokat. – mesélte.

-Köszönöm Yiren, hogy bevallottad. – mosolygott Jimin.

-Teljesen kezd itt mindenki bekattanni. Remélem tanult most mindenki és nem fordul ez elő mégegyszer. – mondta Yoongi.

-M-Mi lesz velem? – kérdeztem.

-Hogy érted ezt?

-Nem is... Szakítasz velem?

Yoongi és Jimin összenéztek, majd nevetni kezdtek.

Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang