Ahhoz, hogy a fiúknál kössek ki, lekellett mennem még egy szintet. Tágas konyha, ebédlő és egy előszoba helyezkedett el a földszinten. Hirtelen elgondolkoztam, hogy ha ilyen nagy a dorm, akkor mekkora lehet az udvaruk?-Letaláltál? - kérdezte Namjoon, majd megindultam feléjük.
-Bocsánat. Csak... - kezdtem el, majd leültem Yoongi mellé.
-Nehéz a reggele. - válaszolt helyettem.
-Csak nem fáradt vagy? - kérdezte Jin, miközben letette elém a reggelit.
-De, igen. Az a baj. Csupán csak egy kis fáradtság. Köszönöm a reggelit. - mosolyogtam rá.
-Srácok. Tudjátok mi a tanulság? - kérdezte meg Jimin.
-Na mi? - kérdezte Taehyung, majd elvett középről egy almát.
-Este aludni kell. - nevetett fel, majd a többiek is.
-Miért szerinted mit csinálok este? - kérdeztem, miközben Jiminre néztem.
-Nem akarom tudni. - nevetett még mindig, majd felkelt a székről. - Ki jön filmet nézni? - kérdezte, majd Jungkook és Taehyung már ment is utána.
-Ez... Nem vicces. - mondtam miután leesett Jimin utalása.
-Engem meg nem érdekel. - közölte Hoseok. - Felmentem. - mondta, majd ő is otthagyott minket.
Csendben elkezdtem enni a reggelit, majd mosolyogva néztem Jinre.
-Sosem gondoltam volna, hogy már a reggelid ilyen fantasztikus.
-Ezzel simítod az előbbit? Nem fog menni. - közölte.
-Előbbit? Nem én tehetek róla, hogy Jimin...
-Nem azt. Mikor szóltam nektek. - mondta sóhajtva. - Namjoon. Feljössz a fiúkhoz? Végén megint tönkreteszik az új TV-t.
-A múltkori... Én voltam. - vallotta be halkan Namjoon.
-Vagy úgy... - mondta, majd csendben felment ő is.
Amint befejeztem a reggelit óvatosan Namjoonra néztem.
-T-történt valami? - kérdeztem halkan.
-Á, nem. Ne is törödj vele. - erőltetett felém egy mosolyt. - Ha megbocsájtotok... Megyek, segítek Jinnek vigyázni a kölykökre. - mondta mosolyogva, majd elment.
Ketten maradtunk.
Nyomasztó csend volt az ebédlőben, majd sóhajtva néztem végig az üres székeken.Itt valami nem stimmel...
-Miért? Miért van ez? - kérdeztem halkan Yoongitól.
-Az okát nem tudom. Elvégre nem tettél semmit. Majd elfogadnak. Ne félj, minden rendben lesz. - mosolyodott el.
Miattam ilyenek?
Vagyis... Yiren miatt?-Talán... Nem akarják, hogy barátnőd legyen. Nem lehet, hogy féltékenyek arra, hogy velem többet vagy? - kérdeztem, remélve, hogy nem mondtam baromságot.
-Nem... Ugyanúgy foglalkozok velük. Senkit nem hanyagolok. Hiszen múlthéten is Namjoonnal két napig folyamatosan egy dalon dolgoztunk. - mondta idegesen. - Kezd betelni a pohár már.
-Velem? - kérdeztem rá halkan.
-Jaj, dehogy. - nevetett fel. - Velük. Mindig kedves vagy velük. Nem értem mi a bajuk. - sóhajtott.
ESTÁS LEYENDO
Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]
FanficChaeyoung néha észre sem veszi a változást. Azt hiszi, hogy Ő önmaga mindig, és az élete nem változik. De egyik nap mikor felébredt, körülnézett és már semmi sem volt ismerős a számára. Lassan oldalra fordította fejét, majd észrevett maga mellett fe...