7.

1.6K 104 6
                                    

-Akkor mindenki megvan?-kiabálta Harry az osztálynak.
Megszámolt mégegyszer mindenkit, majd a segédtanárral együtt szálltunk le a buszról.
-Mr.Malik! Túl kevés a szoba ahhoz képest, hogy mennyien vagyunk.-panaszkodott Dorothy.
-Kettesével lesztek beosztva.-forgatta meg a szemét Hazz.
-Oh.-nézett meglepetten a lány, majd vigyorogva a pasija felé fordult.-És fiúk a lányokkal nem keverednek!-tette hozzá, majd kiosztotta a szobarendet. Volt aki örült hogy kivel lesz, és voltam én.
-Mr.Styles. Én tuti nem leszek Liam-mel egy szobában.-tiltakoztam.
-Menjetek a szobáitokba!-kiáltott Zayn.
-Én sem akarok egy lúzerrel egy szobában lenni.-mosolygott gúnyosan Liam.
-Fogd be Payne. Kisebb az agyad mint a szád.-mondtam valamit, ami eszembe jutott hirtelen.
-Ahj hagyjátok abba. Louis, te leszel Harryvel, Liam, te velem. Kész.-ment el Mr.Malik. A szívem ezerszer boldogabb lett, és ahogy láttam, Liam sem túl szomorú. Talán ők...
-Gyere Louis, pakoljunk le.-indult el Harry fel az emeletre. A szálloda legfelső emeletén volt a szobánk, ezért mire felértünk, majdnem kiköptem a tüdőm.
-Miénk a legfelső szoba, már csak itt volt hely. De így legalább nem hallanak, ha megint valami rossz dolgot akarsz csinálni.-vigyorgott.
-Én?! Az te voltál te perverz!-nyújtottam ki a nyelvem. Ebben a pillanatban Mr.Malik nyitott be.
Bejelentette, hogy lemegyünk a medencékhez.
-Sosem tudunk együtt lenni.-biggyesztette le ajkait Mr.Styles.
-Majd máskor.-pusziltam meg száját, mire elvigyorodott.
-Olyan cuki vagy!-nevetett, majd kiment.

Sajnálom, ez egy nagyon rövid rész lett, de igyekszem meghozni a következőt, főleg hogy most ráérek, mert lebetegedtem.
Addig is jó hétvégét!❤️

A szerelem vegyjele ~Larry Stylinson~Where stories live. Discover now