Nem tudom mennyi idő telhetett el, de amikor kinyitottam a szemeim, már sötét volt.
Lépteket hallottam az ajtót túlról. Gyorsan magamra húztam a takarót és behunytam szemeim.
Az ajtó kinyílt és valaki árnyéka a kinti lámpafényből rámvetült.
Belépett és becsukta maga mögött az ajtót.
Leült az ágyra mellém, éreztem magamon a tekintetét.
-Miért szaladtál el Lou?-suttogta.
Nem feleltem neki, még mindig mérges voltam rá.
-Jajj tudom hogy nem alszol.-morgott.
Lassan kinyitottam a szemem és felültem.
-Hogy mi a bajom? Az hogy ott tapizott téged az a ribanc és nem szóltál semmit! Legalább végigfogdosta a tested összes procikáját?!-fakadtam ki.
-Leállítottam, csak nem láttad, mert elszaladtál.-forgatta meg szemeit.
-Hamarabb is megtehetted volna.-fordítottam el fejem.
-Mit tegyek, hogy megbocsáss?-kérdezte, miközben kezét arcomra simította.
Számat mosolyra húztam és ránéztem.
-Most nagyon ijesztő arcot vágsz.-kuncogott.
-Fürödjünk le.-nyaltam meg a számat.
-Hogy mi?-nyelt egyet, miközben ajkaimról nem vette el figyelmét.
-Jól hallottad.-csúsztattam kezem a pólója alá.
Nehezebben kezdte venni a levegőt, miközben még mindig ugyan ott legeltette tekintetét.
-Menjünk.-álltam fel és bementem a fürdőbe.
Megengedtem a vizet és nyomtam bele egy kis tusfürdőt, hogy hab keletkezzen.
Hirtelen két kezet éreztem csípőmön, majd hátulról hozzámsimult.
-Harryh.-suttogtam.
Arcát nyakamba fúrta és szívni kezdte az érzékeny bőröm. Kicsit oldalra döntöttem a fejem, hogy jobban hozzámférjen.
Pólóm aljára markolt és elkezdte felfelé húzni. Elvált tőlem, mire felemeltem kezeim, hogy le tudja rólam szedni az anyagot. Amint ez megtörtént, maga felé fordított. Tekintetét az enyémbe fúrta. Láttam szemeiben a mérhetetlen vágyat, ami feltüzelt és meg is rémített egyben.
-Benned akarok lenni.-suttogta. Nyeltem egyet. Még nem mondtak nekem ilyen szexi dolgot, de nadrágom egyre jobban feszíteni kezdett.
Állkapcsa megfeszült és ajkaimra tapadt. Birtokló csókja megrészegített. Még többet akartam belőle. Mivel rajta csak fürdőruha volt, a szélébe akasztottam ujjaim és elkezdtem lehúzni róla. Hajamba túrt és óvatosan meghúzta tincseim, mire belenyögtem csókunkba.
Elvált tőlem, ezért lehúztam nadrágját.
-Zárd el a vizet.-nyögte ki. Így is tettem, de nem engedte, hogy visszaforduljak.
-Támaszkodj meg a csempén.-hörögte.
Lehúzta rólam az utolsó ruhadarabom és hátamat kezdte csókolgatni.
Elpirulva nyüszítettem, ezért mervedésemre markolt. Lassan mozgatni kezte kezét, ami nyögésre késztetett.
Államat mellkasomhoz nyomtam és szemeim összeszorítottam.
-Még korai lenne, hogy lefeküdjünk egymással, ugye tudod?-suttogta fülembe.
-Mihérth?-éreztem ahogy kósza izzadtság cseppek lefolynak hátamon és homlokomon.
-Majd ez is eljön egyszer.-nyögött bele fülembe.
Éreztem, hogy magán is dolgozni kezdett mögöttem, ezért meg akartam fordulni, de nem engedett. Kezével gyorsított, mire lábaim remegni kezdtek, ezért alig bírtam magam megtartani. Lihegtem és nyögdécseltem összeszorított szemekkel és ököllel. Éreztem, hogy közel a vége, ezért egyik kezemet övére tettem, de nem lassított.
-Harry, Harry, Harryh!-nyögtem hangosabban, majd markába élveztem.
-Louish.-morogta hátamra lövellte magát.
Lihegve rogytam térdre és szemeim maguktól csukódtak le.
Nem érzékeltem mást, csak hogy Hazz hátulról átölel.(Sajnálom, elég régen írtam ilyen részt, és kijöttem a gyakorlatból, de ígérem hamarosan belerázódom❤️)
YOU ARE READING
A szerelem vegyjele ~Larry Stylinson~
Fanfiction-Amióta megláttalak a folyosón, kellesz nekem Lou.-suttogta fülembe. -Akkor a tiéd vagyok.-motyogtam ajkaira. 18+ Larry Stylinson Boyxboy Borítót készítette: Mona_69