Reggel az ébresztő hangos üvöltésére keltem fel, pontosabban felijedtem. Hisz még csak reggel 6 óra van, akkor még van egy kis időm...
Ezzel a gondolattal mentem a konyhába ahol egy kávét készítettem magamnak, aminek hála "felébredtem". Legalábbis a szemem ki tudtam nyitni teljesen. Utána elmentem készülődni.
A szekrény előtt állva töltöttem el 10 percet az életemből, mire sikerült kiválasztani egy szettet a mai napra. Egy fekete farmer mellett döntöttem, ami mellé felvettem szintén egy fekete haspólót és a hosszú szárú szöges fekete bakancsomat. Utána elmentem készülődni a fürdőbe. A hajam laza kontyba fogtam össze amiből két szálat kétfelől kihúztam, majd fogat mostam és összepakoltam a könyveimet, nem mintha szükségem lenne a Southside highba rájuk. Felvettem a serpentes dzsekimet és sietve kimentem a lakásból. Egyenesen a motorom fele vettem az irányt, majd elindultam a Fehér Féregbe.
- Jó reggelt mindenkinek!!- leptem be az ajtón
- Jó reggelt hercegnő- köszönt Sweet Pea és megcsókolt.
- Jó reggelt csajszi!- köszönt Toni is aki egyébként a legjobb barátom 5 éves korom óta.
Majd lassan minden kígyó köszönt nekem amit viszonoztam kedvesen.
- Na de jó hogy te is megérkeztél- mondta szokásos hangnemén Nyakigláb, én nem tudom ezt az embert megérteni. Egyedül ő köt belém folyton, őszintén nem tudom mi baja velem de kezd lassan elegem lenni.
- Na skacok lassan indulhatnánk. - jelentettem ki mikor hirtelen megcsörrent a telefonom. Egy idegen szám hívott
-Haló??- kérdeztem kérdő hangnemmel
- Jó napot, Ms. Smith? Itt A Riverdale High igazgatója, Mr. Weatherbee beszél.
- Jó napot kívánok, segíthetek valamiben?
- Beszéltem az igazgatójával, és úgy gondolja, hogy maga túl tehetséges ahhoz, hogy abba az iskolába járjon tovább, így mindketten úgy gondoltuk, hogy megkérjük jöjjön át a Riverdale Highba, és folytassa tovább ott a tanulmányait.
- Ez szuper hír, köszönöm a lehetőséget!
- Várjuk sok szeretettel, addig is viszlát!
-Viszont látásra igazgató úr!- ezzel letettem a telefont, és örömömben felsikítottam, mire Sweet Pea úgy megijedt, hogy leesett a székről.
- Kislány, a frászt hoztad rám- áll fel a srác nehezen az eséstől, mint egy öregember.- Mondjad már mi a helyzet.
Ez után elmeséltem nekik a történetet, Toni reakciója megegyezett az enyémmel, Sweet Pea is őrült, de picit mégis elszomorodott, hogy nem fogunk egy suliba járni.
- De ha gondolod elkísérhetsz az új sulimba Sweety- mosolyogtam rá kedvesen- De persze saját motorral, mert majd haza kell hogy jöjjek valamivel- kacsintottam egyet, majd elindultunk. A suli előtt megállva leszálltunk a motorról mire ő megcsókolt. Elbúcsúztunk és ő elhajtott, én pedig bementem a suliba. Beléptem az ajtón és mindenki azonnal rám nézett. Meglátott az igazgató úr és odajött köszönni. Én is köszöntem illedelmesen, már amennyire tőlem kitelik, mivel nem vagyok illedelmes viselkedés mintapéldánya khmm... Na mindegy. Az emberek lassan visszatértek az eredeti dolgaikhoz, csak egy csapat figyelt rám továbbra is. A csapatból egy embert ismertem meg, Jughead Jones, aki mikor meglátta, hogy ránéztem azonnal elfordította a fejét. Jug és én kisbaba korunk óta ismerjük egymást, ha ezt lehet így mondani, de 8. Osztályban volt egy vitánk és azóta konkrétan nem beszéltem vele.
Nem volt semmi baj az iskolában, minden órán nagyjából egy bemutatkozással kezdtem és utána megkérdezték, hogy hol tartottunk a másik suliban, de nekem a válaszom mindenre csak az volt, hogy majd megpróbálok felzárkózni...
Ebédkor egyedül ültem az étkezőben, így nem kellett a kedves beszéddel bajlódnom.
Iskola után, mikor kiléptem az ajtón Sweet Pea már várt egy szál virággal. Jaj olyan édes tud lenni❤
- Szia szívem- köszönt kedvesen mire én a nyakába ugrottam és egy puszit nyomtam az arcára.
- Szia Sweety!
A köszönés lerendezése után felültünk a motorainkra és elmentünk a Pop's ba.
Egy ideje már ott ültünk mikor beérkezett az édes négyes. Archie, Betty,Veronica és Jughead. Mikor megláttam őket megforgattam a szemem mire megbökött Sweet Pea egy olyan Viselkedj!! nézéssel. Leültek a hátunk mögötti boxba és elkezdtek beszélgetni. Mi meglapultunk, míg ők elmentek, ami fél 11kor következett be. Akkor mi is hazaindultunk, aznap Sweet Pea nálam aludt. Én nem tudtam elaludni így csak 2 órakor feküdtem le mellé. Aznap boldogan feküdtem le egy idő után először, aminek nagyon örültem.
YOU ARE READING
Egy Riverdale-i Lány Élete [Szünetel]
FanfictionEz egy történet lesz saját karakterrel, a Riverdale szereplői lesznek a szereplők benne, mert egyszerűen imádom ezt a sorozatot és szerettem volna elkezdeni egy storyt.