A következő szünetben már meg is érkeztek az új diákok. Mind kígyók voltak, így ismertem őket. Ott volt Toni, Agyar, Sweet Pea és még sokan mások. Én Bettyék mellett álltam, Veronica és Archie köszöntötték őket. Minden békésen ment, míg meg nem jelent Cheryl és az ő oldalán állok csapata.
- Áh, szóval itt vannak az új diákok! Szuper.... Remélem nem fogjátok elrontani az átlagunkat a jegyeitekkel, mivel ti nem igazán tanultatok gondolom a drog tanyán...- szólalt fel hirtelen Cheryl, mire Toni lépett elő a tömegből.
- Megmutassam, hogy mit tanultam??- szólalt meg dühösen és az öklét felmutatta.
- Elég legyen! - szólaltam fel én is a két csapat között állva.
- Na mivan már te is mellettük állsz?? - kérdezte Cheryl.
- Én csak azt akarom, hogy fogadjátok el egymást a kígyókkal, hiszen már ők is ebbe a suliba járnak!
- Rossz oldalra álltál! - mondta Cheryl fenyegető hangnemben, majd hátat fordított nekem.
- Majd meglássuk! - kiáltottam az éppen távolodó lánynak, majd újra a kígyók fele fordultam. Ott még egy kicsit beszélgettünk majd elmentek az igazgatóiba az órarendjük miatt.
Ezek után az órák már unalmasak voltak, volt olyan óra amelyik kevésbé de volt amelyiken majdnem elaludtam. A pihenőben ültünk Bettyékkel és beszélgettünk, mikor beléptek a kígyók. Ők csak megálltak a sarokban és egymás között beszélgettek.
- Szegények, senki se beszél velük...- szólaltam meg a beszélgetés közben.
- Akkor hívjuk őket is ide beszélgetni! - Javasolta egyszerre Bee és Vee.
- Na menj és hívd ide őket, végülis te is kígyó vagy - mondta Archie is beleegyezve.
- Én nem hiszem, hogy ez jó ötlet- szólalt meg Jughead is.
- Na látod, miért nincsenek barátaid?? - kérdeztem én is hirtelen, csak úgy kicsúszott a számon.
- De az baj, hogy nem is akarok?? - kérdezte ő is egy kicsit dühös hangnemben.
- Na elég legyen! Nehogy most ezen összevesszetek! Menj Em és hívd ide őket- mondta Veronica, mire mindenki elhallgatott és én elindultam a banda fele.
- Sziasztok, nincs kedvetek velünk beszélgetni? Csak ott azzal a szűk csapattal. Szeretnének titeket jobban megismerni! - mondtam olyan kedvesen ahogy csak tudtam.
- Igen, igen, igen!! - szólalt fel Toni a többiek helyett is mire a nyakamba ugrott.
- Miért is ne? - mondta Sweet Pea is és egy puszit nyomott az arcomra. Azzal elindultunk Bettyék felé. Nagyon sokat beszélgettünk így vegyesen, mindenki jól érezte magát, nem voltak viták szerencsére. Nem volt az,hogy északi vagy déli oldal, csak szimplán beszélgettünk. Elkezdték egymást megismerni, így minél több idő telt el, annál többet beszélgettünk. Az ebédlőben is egy asztalhoz ültünk. Az ebédlőben tartózkodó emberek nagyot néztek, de mi nem törődve ezzel ugyanúgy beszélgettünk tovább. Azért ez egy jó kis sulis nap volt. Csak hogy következett a délután, és vele együtt a bonyodalmak.....
STAI LEGGENDO
Egy Riverdale-i Lány Élete [Szünetel]
FanfictionEz egy történet lesz saját karakterrel, a Riverdale szereplői lesznek a szereplők benne, mert egyszerűen imádom ezt a sorozatot és szerettem volna elkezdeni egy storyt.