5. Veszekedés nélkül nem lehet?

619 25 0
                                    

Kicsengettek... Megegyeztük a többiekkel, hogy találkozunk 5kor a Pop's ba, a kígyók is beleegyeztek. Hazamentem és lepakoltam a cuccom, majd negyed ötkor elmentem a Fehér Féregbe, ott találkoztunk Sweet Pea-vel és Tonival, majd együtt elindultunk a megbeszélt helyre. Hamarabb odaértünk mint a többiek, így elfoglaltuk a helyünket és vártunk. Egyszer csak egy csapat érkezett, de nem az amelyiket vártuk. Megérkeztek a bulldogok és a szurkoló lányok egy része, Cheryl és Reggie vezetésével.
Azonnal észrevettek minket és oda is jöttek, miért is ültek volna le valahova és hagytak  volna békén? Neeeem, dehogy... akkor csend lenne, azt persze nem engedhetik meg maguknak. Ezt a gondolatmenetemet folytattam, így mire odaértek már tiszta ideg voltam.
- Oh, nézd csak itt vannak a déliek... - köszönt Cheryl a maga módján.
- Nektek is heló- köszöntem én is vissza, kissé ideges hangnemben
- Nicsak tud köszönni, nem tudtam, hogy a déli oldal is képes a fejlődésre...
- Legalább mi köszöntünk, nem úgy mint ti, mivan, az egótok nem engedi meg, hogy köszönjetek? - válaszoltam kissé idegesen, kérdő hangnemben, majd felálltam az asztaltól.
- Mivan, csak nem lettél ideges? Mi vagyunk az oka kígyó lány? - mondta Cheryl majd meglökött. Elvesztettem az egyensúlyom és a földre ültem a lökésétől. Erre mind elkezdtek nevetni, Toniék meg próbáltak felszedni a földről. Felálltam kis segítséggel majd meglöktem Cherylt, majd beesett a mögötte álló csapat közé. Erre mindenki elkezdte lökődni a másikat. Egyszer csak Pop kiáltására lett mindenki figyelmes.
- Menjetek ki és ott bunyózzatok és veszekedjetek!
Mikor befejezte mondandóját, akkor mindannyian kivonultunk a bejárat előtti nagy helyre. Mindannyian egy kupacban püföltük egymást, mikor megérkezett Archie, Veronica, Betty és Jughead. Azonnal odarohantak segíteni. Mikor azt hitték, hogy sikerült a vitát befejezni, Cheryl nekemugrott és behúzott egyet, mire a rivális banda elkezdett éljenezni. Felálltam a földről és megkopogtattam a nekem háttal álló Cheryl vállát, mikor megfordult én is behúztam neki egyet, de olyant, hogy egyből padlót fogott, a feje koppant az aszfalton.
- Soha ne szórakozz egy magamfajtával! - jelentettem ki a földön fekvő Cheryl szemébe nézve, majd elindultunk a házam fele. Mikor megérkeztünk elővettem minden elsősegély dobozt a házban és minden sebesült kapott egy ápolót. Nekem Jughead segített, amit Sweet Pea szemével villámokat szórva felénk nézett végig.
- Emily, vérzik az arcod. Várj hozok egy gézt, hogy töröljem le. - szólalt meg a csendben Jug, majd elment géz után kutatva.
- Mi a baj Sweet Pea? - kérdeztem, mikor az arckifejezésére lettem figyelmes.
- Semmi..- mondta idegességgel teli hangon.
- Oké, ha te mondod.... - tudtam jól, mi bántja őt, de nem akartam a többiek előtt  veszekedni, így annyiba hagytam a dolgot.
- Itt is vagyok.... Emily? Minden rendben?- gondolataimból Jughead hangja zökkentett ki.
- Ja persze, semmi baj nincs - mondtam egy kevésbé őszinte mosoly kíséretében.
Az arcomról a vért letörölte és a sebemet leragasztotta sebtapasszal.
Mikor mindenkinek a sebeit ellátták, beszélgetni kezdtünk.
- Egy kicsit kijössz Emily létszi? Kellene valamiről beszéljünk... - szólalt meg Sweet Pea is.
- Igen. - adtam a választ azonnal, mivel tudtam, hogy miről van szó.
Mikor kimentünk azonnal rákezdett a mondókájára.
- Na jó, figyelj, most őszintén kimondom, nem érdekel, ha megsértődsz, de nagyon kezd idegesíteni a Jugheaddel való barátságod. Suliba is vele szoktál beszélni, meg most is ahogy ápolgatott... Éreztem, hogy odamegyek és rácsapok a kezére.
- Szóval az zavar, hogy beszélek vele, és, hogy törődik velem? Komolyan?? Na jó most te se haragudj meg, de ő többet törődik velem, mint te!
- Igen?? És szívem, mondd mikor törődhetnék veled, ha te mindig velük vagy?? Mostanában nem jössz a Féregbe, mert velük mész a Pop's ba,  nem megyünk motorozni, mert nincs időd, nem beszélünk, mert elfoglalt vagy. Mióta másik suliba mentél azóta hányszor találkoztunk? Egyszer? Kétszer? Már a végén nem tudtam eldönteni, hogy még egyáltalán járunk?? És igen zavar, hogy a barátnőm Jughead Jonesszal többet beszél, mint velem.
- Ja, hogy csak én vagyok a hibás?? Te se nagyon kerestél, ha jól emlékszem. Eleinte mindig jöttél, mikor nekem a sulinak vége volt, és együtt jöttünk haza. De egyik napról a másikra már te sem jöttél, te sem hívtál. Kereshettél volna, bármikor felvettem volna azt a telefont, vagy ha nem is akartál hívni akkor is egy sms-re válaszoltam volna. Nem voltunk mindig együtt a többiekkel, volt mikor itthon voltam egyedül, és vártam, hogy hívj, de te jókat iszogattál a Fehér Féregbe és eszedbe se juttam. Úgyhogy ne vágd a fejemhez, hogy én voltam az aki sose hívott, írt,  nem beszélt  veled, mert te se nagyon törted magad, hogy megkeress. És ne hibáztass, azért, hogy barátokat kerestem, és velük beszéltem. Tudod mit nekik elmondhattam dolgokat, és féltékenység nélkül, megértően meghallgattak, olyan dolgokról is beszélgettünk amik téged valószínűleg nem érdekeltek volna. Hisz te is szoktál a haverjaiddal olyan dolgokról beszélni, amihez nekem nincs közöm, vagy nem érdekel engem. Szóval ne én legyek a hibás csak a jelenlegi helyzetünk miatt, mert te sem vagy jobb nálam!
- Oké, csak egy utolsó kérdés... Mi egyáltalán még járunk?
- Mondd meg te, még járunk?
- Őszintén... nem tudom eldönteni.
- Őszintén én se. Ennek a kapcsolatnak idő kell az biztos, így adjunk időt ennek az egésznek, míg átgondoljuk. Jó?
- Egyetértek veled.
Ez az egész után beállt a kínos csönd, amit gyorsan próbáltam eloszlatni.
- Visszamegyünk??- kérdeztem meg mire a többes számra felcsillant a szeme, láttam a reményt a szemébe, hogy még nincs veszve semmi.
- Menjünk be.  - mondta egy mosoly kíséretében.
Mikor a ház felé fordultunk észrevettük, hogy az ajtó nyitva és mindenki minket figyel.
- Mióta figyeltek? Mennyit hallottatok az egészből? - kérdeztem meg az ajtóban álló csapattól.
- Mindent. Sweet Pea mikor ment ki az ajtót nyitva felejtette. Akaratunk ellenére is hallottuk a veszekedést amitől az egész utca zengett. - Mondta Toni és Betty.
- Na mindegy, gyertek srácok menjünk be, mert kint hideg kezd lenni. - mondtam vörös színre váltott arccal.
- Okés, rendelünk pizzát? Éhes vagyok. - mondta Jug, mire mindenki nevetni kezdett. Az este további része jól telt. Mindannyian jól éreztük magunkat, jól szórakoztunk együtt, az est további részében egy percnyi feszültség sem volt.

Na hellóka!! Boldog új évet mindenkinek!!🎉❤Bocsi, hogy kicsit későre hoztam a részt, de cserébe hosszabb lett, csak nem volt ötletem. Szerintetek mi lesz Sweet Pea és Emily kapcsolatával? Együtt maradnak vagy szakítanak? Tetszik ez a páros, vagy másvalaki legyen Emily szerelme? Ha valami nem tetszik, vagy szerintetek valamin kéne változtassak akkor írjátok meg. Ha tetszik azt is.🙂 Mindenkinek kellemes olvasást, hamarosan hozom a következő részt is.❤

Egy Riverdale-i Lány Élete [Szünetel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin