2. Régi történet

924 28 0
                                    

Ma reggel Sweet Pea kávéval költött fel. Azonnal kipattantam az ágyból, és megöleltem. Emlékezett rá, hogy nekem egy jó kávé reggel mindent megér, és ez nekem nagyon jól esett.
Lassan felöltöztem, és lementem reggelizni. Sweet Pea is össze szedte magát addig míg én befejeztem a készülődést. Elindultunk a suliba.
Ahogy az előző nap is. Mikor elértünk a sulihoz akkor elbúcsúztunk egymástól, majd én bementem a suliba. Épp a szekrényemben pakolásztam, amikor megállt mellettem az a bizonyos édes négyes. Egy kicsit furán néztem rájuk, olyan mit akartok tőlem?? nézéssel, amire Jughead is felfigyelt.
- Nyugi nem fogunk bántani- szólalt meg Archie és egy kacsintással folytatta. Majd sorra megszólalt mindenki. Köszöntek ahogy illik mind a hárman, Jug kivételével.
- Nem tudom mennyire ismered az iskolát, de megszeretném kérdezni, hogy körbevezesselek?? - szólalt meg Betty kedvesen.
- Igen, azt megköszönném- válaszoltam én is kedvesen.
- Rendben akkor indulhatunk is, sziasztok! - elköszönt Betty a többiektől majd elindultunk.
- Ez itt az igazgatói iroda, ugyan ebben a helységben van a recepció....
- Bocsi hogy közbeszólok, de szeretnék kérdezni a rólad és a barátaidról
- Jó persze nyugodtan...- nézett rám kérdően
- Ti mindent elmondtok egymásnak??
- Igen, miért??
- Jughead mondott valamit rólam??
Erre Betty lefagyott egy jó 1 percet, majd megszólalt:
- Ti ismeritek egymást Jugheaddel??
- Uppsz... Lehet nem kellett volna így belevágjak, de igen ismerjük egymást. 13 éves koromig náluk laktam, tudod ők fogadtak örökbe... Na de ez hosszú sztori... inkább most folytassuk a körbevezetést.
- Ja jó oké - hirtelen nagyon elhallgatott, majd újra megszólalt - Figyi, Emily, nem akarsz odaülni hozzánk ebédkor??
- De, szívesen, de csak ha nem fogok zavarni, ja és a beszélgetésünk remélem köztünk marad- és egy olyan bízom benned mosollyal rá néztem.
- Persze,hogy köztünk marad, de kíváncsi vagyok, hogy említi ezt Jughead ebédkor vagy nem - és egy mosollyal folytatta.
- Erre én is kíváncsi vagyok. - majd erről beszélgettünk a körbevezetés alatt. Eljött az ebéd ideje. Bettyvel kimentünk és leültünk a többiekhez, mire Jug Bettyre egy olyan ő mit keres itt nézéssel nézett rá.
- Sziasztok!- köszöntem egy kedves mosollyal az arcomon.
- Hali csajszi!- köszönt Veronica és megölelt.
Majd köszönt Archie is, de persze Jug megint elfelejtett köszönni.
- Jughead, te miért nem köszönsz neki?? - Betty és Veronica egyszerre támadták le.
- Ja bocsi elgondolkodtam, szia Emily.
- Na így már jobb - mondta Betty majd rám mosolygott. A beszélgetésüket csak hallgattam, amit nagyon élveztem, néha hozzám szóltak s akkor válaszoltam, de egyébként nem nagyon tudtam hozzászólni, így csak csendben ültem. Egyszer csak odajött egy vörös hajú lány hozzánk.
- Ó, itt az új lány, akkor bemutatkozok. Szia Emily, ugye úgy hívnak?? Na mindegy én Cheryl Blossom vagyok, vagyis Dögösvörös, én vagyok a Riverdale High híressége, és a szurkoló csapat kapitánya, kövess majd be a közösségi oldalamon. Kipróbálhatnád a szurkolást, ma lesz a próba 5 -től, ha gondolod gyere el, na puszika.- és ezzel tovább is haladt.
- Na ezzel se leszünk puszi pajtik. - jelentettem ki hangosan gondolkodva, mire a többiek elkezdtek nevetni, még Jug is mosolyra húzta a száját, erre mindannyian felfigyeltek.
- Egyébként Jug, te miért nem beszélsz Emilyvel??- kérdezte meg hirtelen Betty
Erre beállt a pillanatnyi kínos csend, amit utálok.
- Hát nem is tudom, igazából...
- Ne keresd a kifogásokat Jughead!! - vágta közbe Veronica
- Ja ja, mindig elmondunk egymásnak mindent, ne most kezdjünk el titkolózni- szólalt fel Betty is.
- Na jó... Régóta ismerem Emilyt, de ez egy hosszú sztori...
Egy pillanatra lefagytam, de meg is könnyebbültem, hogy egyáltalán elmondta a többieknek.
- Hát van időnk... - szólalt meg hosszú idő után először Archie is.
- Most ebbe nem kezdenék bele de mondjuk délután menjünk el a Pop's ba és ott majd mindent elmesélek.
- Délután nem jó, Emilyt visszük szurkoló edzésre.. - szólalt meg Veronica, amire Betty bólintott.
- Mivan?!?!??- kérdően kiáltottam fel, amire a két fiúból kitört a nevetés, azta de rég láttam Jugot nevetni, már el is felejtettem milyen. Így kalandoztak el a gondolataim, de egyszer csak Betty szólítására figyeltem fel.
- Bocsi csak egy kicsit elgondolkodtam...
- Azt észrevettük csajszi- Archie félig nevetve préselte ki ezt a mondatot. Vajon milyen arcot vághattam, hogy ilyen nevetséges??
- Gyertek mert csengettek.
- Oké- azt hittem már nem lesz vége ennek az ebédidőnek.
Eljött a délután, a szurkoló edzés.
- Szia Emily - jött oda Cheryl- Na bestiák, kezdhetjük is, Emily mutass valamit, lássuk érdemes vagy-e a csapat tagjának lenni.
- Öhmm ok - és elindította a zenét. Magamhoz képest nem voltam szerintem rossz.
- Nagyon jó vagy, megvan benned a tűz, a lelkesedés, minden ami kell a csapatba, bent vagy! - örvendezett Cheryl, majd elkezdtünk bemelegíteni. Odajött Betty és Veronica gratulálni, majd a délután hamar eltelt. Mentem hazafelé fülemben fülhallgatóval nyugodtan. Mikor a házhoz értem, nagyon megijedtem. Jughead Jones ült a lépcsőn, aki gondolom engem várt.
- Szia Emily. Sajnálom, hogy ma olyan bunkó voltam, nem olyan vagyok, de ezt te is tudod, és bocsi, hogy nem köszöntem, csak még mindig nem tudtam felfogni, hogy újra osztálytársak vagyunk, és hogy újra látlak, és a múltban történteket is nagyon sajnálom, és örülök, hogy újra egy suliba járunk, és tudunk többet beszélni, és szeretném ha újra annyira jóban lennénk mint voltunk. Én megértem, ha nem akarod, én azt is megértem, csak kérlek adj meg egy utolsó esélyt, és ígérem jóvá teszek mindent amit elkövettem.
Ezt mind olyan gyorsan elhadarta, hogy felét alig fogtam fel, és meg se tudtam szólalni. Egy könnycsepp gördült végig arcomon, és hirtelen megöleltem, majd ő is megölelt. Addig ölelt, míg megnyugodtam és megtudtam végre szólalni.
- Megbocsátok, én régóta nem haragszom rád, hiányzott már ez, nem nézünk meg egy filmet??- kérdeztem meg az első eszembe jutott dolgot. Erre a kérdésre felkapta a fejét és meglepődve nézett rám.
- Oké miért is ne! - örömében azt se tudta mit tegyen.
- Akkor gyere, a szokásost nézzük, amit régen is??- tettem fel a kérdést, mire megkaptam a szokásos választ, "Igen".
Mindig, mikor kisebbek voltunk akkor mindig 3 film között választottunk, eleinte a Nagyfiúk című filmet néztük meg, mikor már 13, 14 évesek lettünk akkor a Másnaposok című filmet néztük vagy a Fák jú tanár úrt. A barátságunk utolsó felében a Nagyfiúk című filmet néztük folyton, így most is azt raktuk be. Bele aludtunk a filmbe, így az ébresztő hangos csengésére keltünk fel, majd kopogtak. Mikor megláttam ki kopog, akkor azonnal felköltöttem a matracon fekvő fiút, és ő bement a fürdőbe, én pedig ajtót nyitottam.
- Szia Sweet Pea! - ugrottam a nyakába, mire ő egy gyors puszit nyomott az arcomra.
- Jó reggelt, milyen volt a tegnapi napod??
- Képzeld kibékültem Jugheaddel!! - örvendeztem neki, ami nem nagyon tetszett az előttem álló fiúnak.
- Azt látom...- majd a matracra mutatott.
- Ja tudod csak filmet néztünk, a szokásos...
- Oké majd következőkor szóljatok nekem is.- a hangjából sugárzott a féltékenység.
- Ne féltékenykedj na, vele is megnézhetek egy filmet...
- De tudjuk mi történt amikor utoljára néztetek filmet... - Sweet Pea még nem felejtette el a dolgokat, és nem is bocsátott meg ahogy észrevettem.
- Jug én elmegyek a Fehér Féregbe! Majd találkozunk a suliban!
- Oké, szia! - jött is a gyors válasz a fürdőből.
Sweet Pea nem igazán beszélt velem a kígyók között, így én elmentem suliba, de persze azelőtt még odadobtam neki egy gyors sziát.
Mikor odaértem a sulihoz, már az édes négyes az ajtó előtt várt rám. Mindenki köszönt sorra, majd mikor odaértünk Jugheadhez, ő megölelt, amit persze mindenki furcsán nézett. Azután se esett szó erről, így az egész nap egy átlagos iskolai nap volt. Délután elmentünk a Pop's ba ahol csak beszélgettünk szokásosan, nem kérdeztek semmit a múltról, így mi sem bolygattuk az egészet. Este hazamentünk, már aki, mert én elmentem a Fehér Féregbe, és megbeszéltem mindent Sweet Pea- vel. Majd ő hazakísért és én bementem a házba, egy csók után. Lefeküdtem, majd gondolataimban elmerülve aludtam el.

Sziasztok! Tudom, hogy ez egy kicsit össze vissza rész lett, ahogy jött az ötlet, úgy írtam az egészet le, majd lehet, hogy közbe lesznek változtatások, de ez egyelőre így marad, remélem tetszett. Megpróbálom majd a következő részt hamarabb hozni, addig is olvasást.❤

Egy Riverdale-i Lány Élete [Szünetel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin