Съни влезе в къщата,следвана от баща си и шумно остави токовете си на земята,бързайки да изкачи стълбите до стаята си.
- Къде си мислиш,че отиваш,Съни ? Върни се тук,веднага! – заповяда й баща й.
Той не беше никак доволен от дъщеря си тези дни. Сякаш някой я беше заменил за съвсем друго момиче.
- Какво ? – сопна му се тя.
- Какво ?! Само това ли ще кажеш в твоя защита. В рамките на седмица,два пъти идвах в училището ти. Не разбирам защо държанието ти е такова,Съни! Преместихме се тук,за да започнем на чисто. Да започнем отначало. – едва не крещеше баща й.
- Не! Ти искаше да започнем на чисто! Ти искаше да дойдем тук! На мен в Атланта ми харесваше!
- Скъпа,правя го за теб!
- Не! Правиш го заради глупавата си работа! Никога не си ме разбирал! Нямам приятели тук. Бих дала живота си,за да се върна в Атланта и се опитвах да ти кажа,но ти не ме слушаш! – крещейки това,Съни изкачи бързо стълбите и затръшна вратата след себе си.
*След няколко часа *
Роджър вървеше към стаята на дъщеря си,за да й съобщи,че трябва да бъде на работа по спешност. Преди да почука,той се вслуша в разговора между Съни и Хейли.
- Хейли,той не разбира! Обсебен е от работата си. Колкото и пъти да му повтарям,че не съм щастлива тук,той все едно не чува! – оплакваше се Съни.
- Разбирам. – отвърна тъжно Хейли – Явно няма да се върнеш скоро в Атланта. – казвайки това в стаята настъпи пълна тишина.
Роджър почука на вратата на дъщеря си. Съни бързо смотолеви нещо на Хейли и отвори вратата.
- Какво искаш,татко ? – попита тя отекчено,като отиде и седна на леглото си.
- Скъпа,трябва да изляза за малко. Викат ме в участъка.
- Но...8 вечерта е! Работното ти време не е ли приключило ?!
- Знам,то аз съм началникът. Трябва да бъда на линия 24 часа в денонощието. Съжалявам,мила. Вечеряй и си легни,защото не знам колко ще се бавя,затова не ме чакай. – отвърна й той,като я целуна по челото за довиждане и излезе от стаята.
YOU ARE READING
Criminal love\£Криминална любов
Mystery / ThrillerКакво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят? Когато доброто се срещне лице в лице със злото? Когато едно горящо сърце се опитва да разтопи друго, пълно с ледени късове? Какво следва, когато Ангела срещне Дявола? Когато тъмнината докосне свет...