да се справи и той бе сигурен в това. Даде й храна и вода заедно с някакви хапчета,за да може да поспи малко. След като тя заспа спокойно Лиам излезе от мазето,търсейки останалите момчето,които намери в хола, отново да се карат.
- Какво ти става,Зейн ? Как можа да го направиш ?! – викаше Хари.
- Какво очакваше да направя ?! Кучката си го просеше,не знае как да си държи езика зад зъбите. – отвърна гневно Зейн.
- Найл...няма ли да кажеш нещо ? – попита Хари,като извърна глава към Хоран,в очакване той да защити Съни.
- Какво очакваш да кажа,Стайлс ?- отвърна безизразно Найл.
- Всички знаем,че ти си твърдо против насилието над жените и обикновенно си този,който се кара със Зейн,а и Съни... всички знаем,че не ти е безразлична. – каза Луи
- Зейн си е Зейн. Каквото и да му говорим той винаги ще прави това,което му харесва. Има ли смисъл ? – отвърна Хоран,като дори Малик остана изненадан от отговора му.
След това русия излезе от стаята,оставяйки приятелите си в пълно недоумение. Той самият не можа да повярва на думите си. В момента наистина му идваше да убие Зейн,за това,което той причина на Съни,но нещо го спираше. Това момиче сериозно му влезе под кожата и колкото и да го отричаше,истината беше неизбежна. Трябваше да се отдалечи от нея, да я накара да го намрази. Хоран допусна прекалено много грешки и най-голямата от тях бе,че като за начало се забърка с нея,трябваше да я остави да се оправя сама,но не можеше...нещо към нея го привличаше. Имаше чувството,че тя е различна,въпреки че Съни не се различаваше от никое друго момиче.
Найл се запъти към мазето,къдете се предполагаше,че Съни сега спи. Той бавно отвори вратата,опитвайки се да не вдига шум и слезе по стълбите също толкова тихо. Стигна до нея и видя как лежи на дивана. Взе едно одеяло и я зави с него,приближавайки се до нея. Имаше този защитнически инстинкт към нея,който не разбираше. Хоран не разбираше нищо,от това,което се случваше с него тези дни. Не знаеше,не познаваше това чувство,колкото и странно да звучеше,той никога не се бе влюбвал,но упорито отричаше пред себе си...не можеше да обича Съни. Те не бяха един за друг,и глупак знаеше,че тази връзка щеше да е обречена. Найл се вгледа в спящото й лице. Беше толкова крехка и невинна,не заслужаваше това,което и се случваше. Тя трябваше да бъде щастлива. Да си намери добро момче,да има страхотни приятели,с които да се забавлява. Нищо,което да включва престъпник като Найл в живота й. Или поне това бяха мислите на Хоран в момента,когато наблюдаваше спящото й тяло.
BINABASA MO ANG
Criminal love\£Криминална любов
Mystery / ThrillerКакво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят? Когато доброто се срещне лице в лице със злото? Когато едно горящо сърце се опитва да разтопи друго, пълно с ледени късове? Какво следва, когато Ангела срещне Дявола? Когато тъмнината докосне свет...