Луи закача отговор от двете страни,но нито Найл,нито Съни се усмелиха да отговорят нещо подобаващо,те просто мълчаха.
- Найл,трябва да поговорим. Веднага! – леко ядосано каза Луи.
Русия изпъшка. Вдигна ножа си от земята и се изчаки по стълбите,точно зад Луи. След това вратата се затвори и Съни отново остана сама,за да се опита да оправдае постъпката му,нейната реакция...имаше доста,за което да мисли. Не вярваше,че това се беше случило току-що. Имаше чувството, че сънува и някой си прави голяма гадна шега с нея.
- Мамка му,мамка му! – ругаеше Луи под носа си,докато вървеше към кухнята с Найл зад гърба си.
- Какво има,Лу ? – попита русия,правейки се че не знае за какво всъщност трябваше да говорят.
- Какво има ли ?! Това ли се предполага,че е обяснението ти,за случката,на която неволно станах свидетел преди малко ? – попита разярен Луи,но всъщност шепнеше,за да не ги чуят другите.
- Какво !? Тя държеше ножа,трябваше да й отвлека вниманието и да го взема,иначе всичко се проваляше. – оправда се русия.
- Сигурен ли си ? Истината ли ми казваш ? – продължи момчето.
- Да,за бога,Луи,какво ми намекваш ?! – повиши тон Найл.
- Нищо не намеквам,опитвам се да разбера истината! Това момиче заплашва да провали всичко. Не трябва да я допускаш до себе си,Найл. Не й позволявай да ти влезе под кожата! – предупреждаваше го приятеля му.
- Тя не значи нищо за мен! Целувката не значеше нищо!
- Една целувка винаги значи нещо,Хоран!
Найл замълча за момент,знаеше,че приятеля му е прав. Мамка му,това момиче наистина започваше да го влудява! Имаше чувството,че полудява. Как забога му хрумна да я целуне !? Но тя беше толкова близо до него,че той просто не се сдържа. Но този целувка...не,тя нямаше да бъде забравена. Може би привидно русия нямаше да споменава повече нищо около случилото се днес,но нямаше да я забрави. Нещо в него трепна, когато всъщност осъзна,че не може повече да повтаря тази грешка. Не може никога повече да докосва това момиче,между тях имаше много голяма невидима стена,която ги разделяше. И той знаеше,че този техен грях нямаше да бъде така лесно забравен.
أنت تقرأ
Criminal love\£Криминална любов
غموض / إثارةКакво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят? Когато доброто се срещне лице в лице със злото? Когато едно горящо сърце се опитва да разтопи друго, пълно с ледени късове? Какво следва, когато Ангела срещне Дявола? Когато тъмнината докосне свет...