Очите на Найл почти се затваряха, но той все още имаше малко останали сили. Шофираше от наистина дълго време. Вече почти наближаваше полунощ. Съни спеше спокойно на другата седалка. Хоран я поглеждаше от време на време, чудейки се с какво бе заслужил дар като нея. Тя беше толкова различна, толкова искренна и истинска,а той...бе престъпник. Чудовището, от което всички се бояха. Но дълбоко в себе си криеше нещо много повече от това, което обикноввено показваше на хората и Съни го разкри. Накара го да се влюби в нея и той го направи. Споделяше й неща,които бе споделял само с момчетата. Вярваше и до болка и се радваше, че получи втори шанс с нея. Сега трябваше да бъде по-внимателен, не биваше да греши,освен ако не иска да я загуби отново.
- Пристигнахме. - каза той и спря колата.
Съни леко се размърда от мястото си. Изправи се и се огледа. Наистина бяха пристигнали.
- Къде сме ? - попита тя все още сънена.
- В Спаркс. Както се бяхме разбрали. - усмихна й се Найл.
Спаркс беше град отново в същия щат. Там Хоран имаше леля, при която щяха да останат няколко дни,а после отново ще тръгнат на път, когато разберат къде точно ще е най-добре да се установят за напред. Съни все още седеше сънено на седалката, припомняйки си какво бе станало тази сутрин, припомняйки си как вчера се бе скарала с баща си. Със сигурност той вече знаеше, че тя не е на полета за Атланта.
/По-рано същия ден/
- Добро утро, Найл. - поздрави го Лиам, веднага щом приятеля му влезе в кухнята.
Всички се бяха събрали там, дори и брат му, Грег.
- Как е Съни ? - попита Грег, целейки единствено да разгневи Хоран.
- Добре е! - отвърна му той с мазна усмивка.
Радваше се, че днес щяха да си тръгнат от това място. Приятелите му щяха да му липсват най-много, но не и Грег. А и те вече се бяха разбрали след месец-два, също да заминат и да се преместят при Найл. А до тогава Хоран силно се надяваше Зейн да е разрешил проблема си със Съни, какъвто и да бе той.
Докато шестимата тихо закусваха момичето влезе в стаята, съвсем неподозирайки, че всички ще са тук. Тя ги поздрави неловко за добро утро, но Зейн отново не отвърна нищо. Беше твърде ядосан на приятеля си. След като разбра, че Найл иска да избяга със Съни, той едва ли не не полудя. Едно беше да се карат, да си крещят, но до толкова, че той да реши да си тръгне... Малик не можа да понесе тази обида. Хоран да избере нея пред приятелите си... не можа да го преглътне. Не виждаше какво толкова специално имаше в това момиче, не знаеше защо Найл я харесва, за него тя би била поредната, но за приятеля му очевидно значеше нещо щом той бе решил да избяга с нея и да зареже всичко.
YOU ARE READING
Criminal love\£Криминална любов
Mystery / ThrillerКакво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят? Когато доброто се срещне лице в лице със злото? Когато едно горящо сърце се опитва да разтопи друго, пълно с ледени късове? Какво следва, когато Ангела срещне Дявола? Когато тъмнината докосне свет...