- Къде беше ? - повтори баща й със студен и заплашителен тон.
- Аз... - зашепна тя, с притъпен глас, търсейки лъжата, която би й помогнала.
- Къде беше, Съни ? - повтори Роджър като вече й крещеше.
Момичето усети уплахата в себе си. Какво щеше да прави сега, когато бе хваната ? Как можеше да бъдат толкова безоотговорни и да забравят за времето ? Но нищо от това сега нямаше значение. Нямаше как да поправи минималната грешка довела я до тук. Нямаше как да върне времето назад и да се прибере по-рано, преди баща й да е станал. Нищо от това не можеше да й помогне сега, когато цялото и тяло се тресеше от уплах и страх. Тя за първи път бе уплашена от баща си. Той никога не й бе посягал и едва ли щеше да го стори, но заплашителността в думите му, я караше да потръпва и да се съмнява, когато погледнеше в потъмнелите му от гняв очи.
- Бях при Ванеса! - отвърна изведнъж тя.
Не искаше да го лъже и едва ли тази лъжа щеше да трае дълго, но устните й отказваха да я слушат и преди да се усети тя вече беше изрекла лъжата, която можеше да я погуби. Знаеше, че Роджър съвсем скоро ще разбере, но тя нямаше друг избор. Как можеше да мисли трезво, когато той я притискаше по този начин ? Поне искаше да спечели малко време, в което да осмисли нещата, които да каже по-късно в извинение за лъжата, но за сега... това беше единствения й изход и единственото разумно обяснение, което се въртеше в главата й.
- Лъжеш! - каза той, крещейки.
- Ванеса... - Съни спря за момент, за да успокой гласа си, който трепереше - Тя скъса с гаджето си и беше много тъжна... обади ми се и наистина имаше нужда от помощ, затова отидох. Мислех да не те будя, за да ти казвам, а да се прибера след час и на сутринта да ти кажа, но... изгубихме представа за времето. - обясни спокойно момичето, че дори звучеше доста правдоподобно.
- Дай ми телефона на Ванеса! - заповяда й той, все така строго и заплашително.
YOU ARE READING
Criminal love\£Криминална любов
Mystery / ThrillerКакво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят? Когато доброто се срещне лице в лице със злото? Когато едно горящо сърце се опитва да разтопи друго, пълно с ледени късове? Какво следва, когато Ангела срещне Дявола? Когато тъмнината докосне свет...