This Wasn't Supposed To Happen

11 0 0
                                    

   -         Кейлъб,длъжен си да ми кажеш всичко,което знаеш! – изрече Роджър,като повиши тон на момчето срещу него.

Бащата на Съни стоеше нервен и разпитваше съучениците й. Беше в една от тези полицейски стаи с двойно огледало и камера,която записваше разговорите. Рождър бе длъжен да разпита и Кейлъб,имаше чувството,че момчето знаеше нещо.

    -         Виж,Роджър...аз... – започна полицая,който сега играеше ролята на свидетел.

    -         Кейлъб,тя ми е дъщеря! Каквото и да знаеш ще ми е от полза. – помоли го Хендерсън.

    -         Когато със Съни излязохме на вечеря,Хоран се появи. Поиска да махнем всички улики и да изчистим досието му,както и това на брат му. Аз категорично отказах да го направя и...явно това е било отмъщението му. – въздъхна Кейлъб и разказа „историята” от своя гледна точка.

Роджър дори не прозря лъжата,той безусловно вярваше на момчето.

    -         Защо по дяволите не ми каза по-рано ?! – извика ядосан баща й.

    -         Не можех...Найл ме заплаши,а и всичко беше наред последните месеци и помислих,че се е отказал. – защити се Кейлъб.

Хендерсън излезе ядосан от стаята и се запъти към секретарката си.

    -         Холи,слушай ме внимателно. – започна той – Искам да ми намерите Найл Хоран,всички отряди да зарежат това,което правят, искам Хоран в участъка! Без обедна почивка,искам всички да го търсят! – заповяда й той.

Момичето побърза и разпространи заповедта до всички полицейски отряди.

 

Съни отвори очи,все още уморена,осъзнавайки,че не се намира в стаята си,та тя дори не беше вкъщи! Огледа се около себе си и забеляза,че се намира в нещо наподобяващо мазе. Имаше стълби,които водеха до вратата,която със сигурност беше заключена. Момичето лежеше на някакъв стар диван,в стаята имаше още някакви мебели,но тя не им обърна особенно голяма внимание. Ръцете и краката й не бяха вързани,което беше някакво облекчение. Тя се изправи в седнало положение,държейки се за главата,която я болеше ужасно много. В момента всичките й спомени от последните два часа се връщаха обратно. Хиляди въпроси се заформяха в ума й.

Докато все още размишляваше,вратата се отвори и влязоха две момчета,който Съни веднага разпозна,въпреки че ги бе виждала два пъти в живота си.

Criminal love\£Криминална любовМесто, где живут истории. Откройте их для себя