Jisung çalan telefonunu cebinden çıkarıp asansörü beklerken bir yandan arkadaşıyla konuşmaya çalışıyordu.
"Efendim Seungmin."
"Evet eve geldim."
"Ne fizik notlarımı ? "
"Olum sen ne zamandan beri derslerine çalışıyon len dandik boy?"
Arkasındaki genç duyduğu bu sözler karşısında gülmeden geçemedi. Bu sırada asansör gelmişti. Asansörün önündeki topluluk yavaş yavaş asansöre binip gidecekleri katların düğmelerine basıyorlardı.
"Evet Seungmin yine Mi Rae teyzeyle 12. kata kadar çıkıp 17. kata kadar da yürüyeceğim." Jisung yanındaki Mi Rae teyzeye gülümsemişti. Belki o da olmasa 17 katı yürüyerek çıkacaktı.
Bir yandan Jisung'un asansöre binmesiyle yakışıklı genç Jisung'un arkasında kalmış ve ona yanlışlıkla kulak misafiri olmuştu. Konuştukları dikkatini çekmişti çünkü.
"Ay. Acaba yeni taşınanlar kaçıncı kata taşınıyorlar. 16. ve 18. katlar boştu ya birileri taşınmış acaba okul giriş çıkışlarıma denk gelecekler mi? "
Jisung telefonla konuşurken bir yandan kahkaha atıyordu asansördekileri aldırış etmeden.
Yakışıklı genç Mi Rae diye tahmin ettiği teyzeye sormak istemişti.
"Acaba rica etsem sorununun ne olduğunu söylebilir misiniz?" fisıldamıştı teyzeye eliyle Jisung'u işaret ederek.
"Asansör korkusu var. Bu yüzden 17 katı bazen yürüyerek çıkıyor bazen de en son hangi kata kadar çıkıyorsa oraya kadar gidip devamını yürüyor."
Yakışıklı genç kafasını sallayıp geri çekildi. Her ne kadar 16. kata gidecek olsada 18'e basmaya çalışırken Jisung'un üstüne eğilmek zorunda kaldı. Çünkü Jisung asansördeki düğmelerinin yanında duruyordu.
Elini uzattığı sırada Jisung ile göz göze geldi.
"Seungmin ben kapatıyorum sonra görüşürüz" diyerek karşısındakine fırsat vermeden telefonu kapattı.
Çünkü mutluluktan havalara uçabilirdi. Sadece bir kat inecekti. Bunun mutluluğunu yaşıyordu.
5. - 6. - 10. - 12. katlarda durduktan sonra asansörde yakışıklı gençten ve Jisung'tan başka kimse kalmamıştı.
Jisung genci hemen biraz süzmüştü. Ağzı açık gence bakıyordu. Farketmemek elde değildi. Az kalsın salyaları alacaktı çünkü.
Genç Jisung'un üzerine diktiği bakışa karşılık aniden Jisung'a yaklaşıp yüzlerini hizaladı.
Bu hareketi beklemeyen Jisung neye uğradığını şaşırmış olacakki , genç onun göz bebeklerinin kocaman olduğunu kolaylıkla anlayabiliyordu.
Genç onun gözlerini delecekmiş gibi bakıyordu. 18. kata geldiklerinde genç üzerine eğilmekten baz geçip asansörden inmişti. Jisung'da inmek zorunda kaldı. Çünkü asansörde kimse kalmamıştı.
Genç elindeki anahtarı kaldırıp açacakmış gibi yapıp geri çekildi. Jisung'a omzunun arkasından bakarken korkmasını sonra da kaçıp gitmesini beklemişti. Tam olarak da böyle olmuştu.
Jisung hızla merdivenden inip 17. kata yorulmadan gelmenin mutluluğunu yaşıyordu. Olanları hemen Seungmin'e anlatmalıydı.
Yarı texting yarı hikaye yapmayı düşünüyorum. Kurguyu beğendiniz mi. Ben hala umutsuzum ama hadi bakalım.
Birde her bölüm sonu anket tarzı bisiiler yapmayı planlıyorum.
Hadi buraya saatinizi yazın?
04:26
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator Fear//(Jisung×Minho)
Teen Fiction™✓ Jisung asansör korkusu olduğu için 17 katı yürüyerek çıkmak zorunda kalıyordu.