🌈11

1.4K 163 124
                                    

Olayın üstünden 2 gün geçmişti. Seungmin bütün olanları biliyordu.
Minho ve Hyunjin okula hiç gelmemişti. Jisung ise numarasını bilmediği için arayamıyordu. Evinde de olmuyordu. Jisung yine 12. kattan 17'ye kadar çıkmak zorunda kalıyordu. Hee Bin'de onlara yaklaşmaya cesaret edemiyrodu. Yüzündeki izler hala geçmemişti.

"Seungmin var mısın? Bugün onlara gidelim. Bakalım evdeler mi?"

"Varım lan. Hem Hyunjin'le tanışmış oluruz."

*************

Jisung elini havaya kaldırıp kapıya tıklayacakken Seungmin'e bir daha baktı.

İçerden gelen efkarlı müzik seslerini merak ediyorlardı.

Kapıyı tıkladıktan sonra müzik sesleri durmuştu.

Minho kapıyı açtığında elindeki silahı kapının arkasına saklanmıştı. Tanıdık simaları görünce
"Hyunjin Minnie gelmiş amk koooş."

"Brooğ . Kıçımı kaldıramıyorum dalga geçme."

Jisung leş gibi alkol kokan eve girmek için izin istemişti.

"İçeri girebilir miyiz?"

"Gel gel gönlümün efendisi başımın üstünde yerin var hahahaha " diye ağzı burnu kayarken konuşmuştu Minho.

Seungmin'e Jisung bakmıştı birbirlerine iğrenir gibi.

Seungmin Jisung'un kulağına eğilip
"Bunlar sarhoş olmuşlar galiba."
Jisung'da kafa saklayarak ona katıldı.

Odaya adım attıkları zaman alkol kokusu burun direklerini sızlatmıştı resmen.

Hyunjin'in kolları koltuktan aşağı düşmüş kendisi tavana bakıyor , Minho ise alkol dolu zigon sehpanın yanına gidip yere yığılmıştı.

"Jisung şarkı söyleeeeğ senin sesin çok güzeeel." Minho ayyaş ayyaş konuşurken Jisung ses sisteminden Ateez Wonderland açıp söylemeye başlayınca Minho ve Hyunjin fırlayıp hemen dans etmeye başlamışlardı.

Seungmin'in gözleri şaşkınlıktan büyüyünce koşarak o da Jisung'un yanındaki ses sisteminde duran diğer mikrofonu aldı.

Seungmin vokal Jisung ise rap yapıyordu. Minho ve Hyunjin dans ediyorlardı. Deli gibilerdi. Ama oldukça eğlenceliydi.

Sonra İ'm You açmaya karar veren Jisung ve Seungmin , bu şarkının da danslarını bildiğini görünce
"Omo Omo ." Seungmin elleriyle onları göstermişti.

Şarkı bittiğinde Seungmin koltuğa , Hyunjin'in yanına kendini atmıştı.

Jisung ve Minho ise yerde bağdaş kurmuş oturuyorlardı.

Minho kafasını arkaya atıp yere uzandı. Fakat Jisung ondan Uzak olmak istemediği için Jisung onun üstüne yatmıştı böylece yüzleri birbirlerine çok yakın olmuştu. Minho tadamadığı dudaklara bakmak istiyordu.

Hyunjin başını Seungmin'in omzuna koymuştu. Seungmin bunu rahat olmadığını anlayıp koltuğun en başına doğru geldiği. Yerdeki yastığa uzanıp kucağına koydu. El yardımıyla da Hyunjin'i kucağına yatırmış oldu. Hyunjin'in yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.

Minho dayanamayıp kendi dudaklarını Jisung'un dudaklarına sürmüştü. Jisung " yaa Minho ilkimi senin salonunda böyle veremem. "

"İstersen yatak odasına gidelim bebeğim başka ilklerini de verirsin."

Seungmin ve Hyunjin manzaraya karşı oturup gülüyorlardı.

Minho kendinde olsaydı bunu yapmazdı belki ama çoktan Jisung'un dudaklarına yapışmıştı. Jisung'da ilki olmasına rağmen ona karşılık vermişti.

Ani bir hareketle Minho Jisung'u altına almayı başarmış sinsice gülüyordu.

Minho Jisung'un alt dudağını açıklıkla kemirirken garip garip sesler çıkartıyorlardı.

Minho dayanamayıp boynuna inmiş orada kalıcı izler bırakmaya başlamıştı.

Hyunjin ve Seungmin onlara iğrenerek bakarken Hyunjin homurdanarak
"Olum salonun ortasında sevişmeyin lan. Gidin yatak odanıza."

Seungmin gülerken elleriyle Hyunjin'in gözlerini kapatmıştı.
"Oy yavru kuşum sen alışkın değil misin böyle şeylere."

Minho Jisung'u kucağına alarak odasına götürmüştü.

"Bon hyonjonlo sovgolo olcom folco boco dodo."

Hyunjin taklidini yaparken Seungmin'i gıcık etmeyi başarmıştı.

"Hey siz bizim telefonlarımızı neden takip ediyorsunuz ki."

Hyunjin koltukta doğrulup Seungmin's yaklaşmıştı .

"Bon folco bocoyo guvonoyorom o bono yomok yopmoz."

"Ya Hyunjin dalga geçme işte! Yoksa seni Minho'nun yaptığı gibi sustururum."

Hyunjin aniden Seungmin'in dudaklarına yapışmıştı.

miparkse bu bölüm aşkıma ithafen olsun aksbdkamsmfn.

En değer verdiğiniz kişinin baş harfini yazın ve buradan ona mesaj bırakın.

Z ben senin için onca fedakarlık yaparken senin dediğin tek şey yapmasaydın oldu....
Ama yinede seni seviyorum. Nasıl başarıyorum bilmiyorum.

Elevator Fear//(Jisung×Minho)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin