Okulun önüne gelen Jisung lanet ede ede Seungmin'e bekliyordu.
Bir yandan telefonuyla uğraşan Jisung çantasından kulaklığını çıkarmaya çalışıyordu . Kulaklığını çıkardıktan sonra telefonuna takmaya çalışırken telefonunu yere düşürdü.
Almaya çalışırken bir ayakkabı gördü bu onun çok istediği ama alamadığı ayakkabıydı. Bunu bu okulda alabilecek kimse yoktu. Bu kenar mahalle okulunda kimse onu alacak parayı bulamazdı.
Biri bana bu ayakkabıyı alsın aq bu ne
Jisung yavaşça telefonunu yerden alırken ayakkabının sahibine baktı.
"Peh başka kim olabilirdi. Minho."
Elleri cebinde ona yaklaşarak
"Adımı nereden öğrendin?""Sen nereden öğrendiysen bende oradadan öğrendim."
Minho'nun yanındaki Hyunjin saçını savurarak "ben gidiyorum gelirsin."
Minho ve Jisung burun buruna karşı sanki rakip gibi. Fakat bu ikisini de rahatsız etmiyordu.
"İnternette boy boy fotoğrafların var bay artist pardon veliaht mı demeliyim. Ne yapayım koymasaydın."
Minho kendini geri çekip konuştu.
"Ben hiç bir zaman veliaht olmak istemedim tamam mı?"Bu sırada onlara yetişen Seungmin geldi fakat Minho gitmişti.
Seungmin "what the fuck is going on " diye söylendi . Jisung sinirden kuduruyordu. Ama neden böyle bir şey söylediğini anlamadı.
************
Jisung dersi dinlerken bir anda kapı açılmıştı. Müdür gelip hocanın kulağına bir şeyler söyledikten sonra içeriye bir öğrenci girdi.
Öğretmen adını falan sorduktan sonra hoca onun oturacağı yeri gösterdi.
Bunlar pek Jisung'un umrunda değildi fakat çocuğun Jisung'un yanından geçerken attığı bakış hiç hoş değildi.
Bunu aldırmadan uyumaya devam etti Jisung.***********
Ek derse kaldığını bilmeyen Jisung sıradaki kitapları çantasına koyarken yeni gelen çocuk başında dikilmişti. Çok güler yüzlüydü belki de haksızlık etmişti.
Güler yüzlü olup olmama konusunda gelip giderken güler yüzlü olamay karar vermişti. Sonuçta daha yeni tanışmışlardı.
Elini uzattı çocuk.
"Son Hee Bin "Jisung elini tuttu çocuğun.
"Han Jisung"Çocuk Jisung'un gözlerinin derinine bakıp kafa salladı . Ne kadar tehlikeli olabilirdi ki.
"Ek derse kaldık beraber. Bende tanışalım dedim."
Jisung içinden kötü niyeti yokmuş diye düşünüyordu. Zaten en fazla ne yapabilirdi ki.
Beraber dersliğe yürürlerken Hee Bin'in espirilerine karşı kendini tutamıyordu Jisung. Gülüyordu sürekli.
Bu Minho'yu rahatsız ediyordu tabi.*********
Gülüşe gülüşe eve giderlerken birden durakladı Jisung. Dikkatlice arkasına baktı. Yine de kimseyi görmedim ama içinde kötü bir his vardı.Birden etraftan siyah giyinmiş değişik adamlar çıkmaya başlamıştı. Ve Jisung'un arkasından da biri onun ağzına bez gibi bir şey kapatmıştı.
Jisung nefes almaya çalıştıkça gözleri kararıyor. Tek görebildiği şey Hee Bin'in onlarla verdiği mücadeleydi.
Jisung dua etti. Başına bir şey gelmesin diye.
Q: Stray kids'in en sevdiğiniz şarkıları
Bence tüm şarkıları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator Fear//(Jisung×Minho)
Fiksi Remaja™✓ Jisung asansör korkusu olduğu için 17 katı yürüyerek çıkmak zorunda kalıyordu.