-flashback
Minho babasının ajanı olduğuna şüphelendiği kişiyi bir yandan telefonla Hyunjin'e anlatıyor bir yandanda Jisung'la ikisini takip ediyordu. Sinirden kudurmayı da ihmal etmiyordu.
"Hyunjin bekle bir terslik var birileri daha var peşlerinde."
"Lee Know çabuk Jisung'u da al buraya gel. Bizim Seunchol 'daki evdeyim en güvenli yer burası."
"Bekle geleceğin Hyunjin sakın uyuma."
Minho olanları şaşkınlıkla izliyordu.
Hee Bin mücadele vermeye çalışıydu. Jisung ise çoktan bayılmıştı.Fakat gerçekten de bir terslik vardı. Adamlar eğiliyorlardı Hee Bin karşısında o da piskopat gibi kahkaha atıyordu.
"Şimdi hepsi bir oyun mu ?" iğrenerek baktı Minho.
Koşarak Jisung'un elini kaldırarak kendi boynuna geçirdi yerden kaldırmaya çalışırken.
Hee Bin
"Hemen yere bırak yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."Minho
"Hah! " Diyerek Jisung'u yerden kaldıracakken elini kaldırdı Hee Bin.
Havadaki elini şıklatması ile adamlar Minho'nun üstüne gelmeye başladı.Minho ayağa kalkıp boynunu sağa sola çevirdi. Omuzlarını da esnettikten sonra elliyle "gel gel " işareti yapıp bekledi adamların gelmesini.
İlk gelene aparkat vurup ayağayla ağayını yerden kesti. Adamlar daha çok gaza gelerek Minho 'ya sağlı sollu girmeye başladılar.
Minho öndekine kafa atarken arkadakine ayağıyla müdahale etti. Bu sırada başka bir tanesi onun sırtına yapıştığı için onu elleriyle tutup kafasının üstünden aşağıya attı
Tam ayağa kalktığı sırada birisi ona yumruk atarak yüzünün kenarını biraz kanatmıştı.
Minho "benim yüzüm çok önemlidir"
diyip adama dayanarak diğer adama tekme attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator Fear//(Jisung×Minho)
Ficțiune adolescenți™✓ Jisung asansör korkusu olduğu için 17 katı yürüyerek çıkmak zorunda kalıyordu.