🌈19

788 104 16
                                    

Minho ve Hyunjin hastahanedelerdi... Nedenini az çok anlamışsınızdır. Minho artık dayanamıyordu. Birini sevmek istiyordu ama onlara zarar veriyordu. Babası onu cidden yoruyordu.

Doktor gelmişti nihayet.
"Siz refakatçisi misiniz?"
diye sorguladı.

Hızla kalkıp cevap vermişti.
"Evet ben refakatçisiyim."
diye cevap verdi.

"Parmağı çatlamış ciddi bir çatlak alçıya aldık."
Clownlandınız haaa 🤡
diyince Hyunjin
"Nerede?"diye sordu.

"İleride koridorun sonunda soldaki 2.oda" diyerek cevap verdi doktor.

Flashback

Bir el silah sesi duyulmuştu. Minho , Seungmin ve Hyunjin koşarak kapıya yöneldiler. İçlerinden de dua ediyorlardı bir şey olmasın diye.

Minho kapıyı bir kaç kez açmayı denedi fakat olmayınca kapıya yüklenmeye karar verdiler. Bir yandan Minho ayağıyla bir yandan da Hyunjin omzuyla kapı kırmaya çalışıyorlardı. Bir kaç denemeden sonra başarmıştılar.

Jisung poligondaki hedeflerden birini tam tutturamadan vurmuştu. Seungmin ise dayanamayıp sesini yükselterek
"Sana bir şey oldu diye ödümüz bir taraflarımıza karıştı aptal!" demişti.

Fakat sinirli Han Jisung dişlerini sıka sıka Minho'ya bakarak
"Umrunuzda mı ki? Ben kullanılmış kağıt parçası ve küçük bir sürtüğüm sonuçta!"
deyip cevap vermelerine fırsat vermeden odadan ayrılmıştı.

Seungmin ise kusura bakmayın anlamında kafasını yana eğerek Jisung'un peşinden koşmaya başlamıştı.

Minho'nun gerçekten artık dayanacak gücü kalmadığı için sinirini duvara vurup parmağını çatlatarak çıkarmıştı.

"Hemen o evden ve okuldan ayrılıyoruz Hyunjin."

Flashend

****************

Minho hemen diğer eve gidip ihtiyacı olan eşyalarını ve değerli şeylerini aldıktan sonra o evi adamlarına ihtiyacı olan birine sattırmıştı. Çünkü Minho babası gibi kötü kalpli biri değildi. Hatta babasının yolsuzluk paraları bir işe yarasın deyip her ay babasından zorla aldığı paralarla UNICEF aracılıyla Afrika'daki çocukların eğitim masraflarını karşılıyordu.
Tabiikide Minho'nun reklamını yapmıyorum saçmalamayın eueheuehuehe.

NearBeats'den şantaj yaparak aldığı paraları da hayır kurumlarına bağışlıyordu.
Kimse sormadı ama ben söyleyeyim. Yolsuzluk yapan babasının kanki şirketi.

Minho şöyle düşünüyordu eğer onlar yolsuzlukla para kazanırlarsa Minho'da onların elinden söke söke alırdı o parayı. Şantaj yapıyor diye de şikayet edemezlerdi. Yoksa yaptıkları tüm suçlar ortaya çıkar ve hapse girerlerdi.

Eve ihtiyaç sahipleri yerleştirildikten sonra adamlardan haber gelmişti.

Yapması gereken şey okula gidip nesne geç kaldın diye azar yemekti.

*****************
(2haftasonra)

Aradan geçen iki hafta sonra Jisung ve Minho hala konuşmamışlardı.

Minho 2 hafta boyunca Jisung'a 17 kat merdiveni yürütmemek için kendi evine gidiyormuş gibi yapıp 16. Katta iniyor , Jisung'un eve girip girmediğini kontrol ediyor ve sonra yeni evine geçiyordu.

Fakat 2 hafta boyunca Jisung bunu asla farketmemişti.

Jisung evde bilgisayar başında pubg oynarken annesi
"Oğluum git aşağıdaki yeni taşınan komşuya şu tofuları götür!!"
diye mutfaktan bağırıyordu.

Jisung ise
"Anne Minho'yla aramı düzeltmeye çalışıyorsan yemezler."
diye annesine sesleniyordu.

Annesi odaya geldikten sonra
"Ne saçmalıyorsun sen yeni komşu diyorum. Minho taşınalı yıllar oldu. Arkadaşından haberin yok mu senin eşek sıpası. Sen o bilgisayar başında biraz daha oturursan değil arkadaşını kendi adını soyadını da unutacaksın!" diye Jisung'u azarlamıştı.

Jisung ise hala anlamamıştı.
"Anne daha az önce benimle asansördeydi. Dalga geçme bak."

"Ah yavruuum sen yine şizofren mi olacan?"

"Anne yaaa!"

"Git şu tofuları ver de gel anlarsın."

Jisung kabul etmişti. Her ne kadar Minho'yla konuşmasa da onu içten içe çok özlüyordu.
Ama içinde bir ümit taşınmamış olsun istiyordu.

Tofuları aldıktan sonra koşarak merdivenlerden aşağıya indi.

Kapıyı tıkladı ve sessizce beklemeye başladı..

"Lütfen gitmemiş ol."

Kapıyı açanın bir kadın süileti olduğunu görünce nihayet anlamıştı herşeyi han Jisung. Minho, asansörden korktuğu için onunla hep asansöre biniyor ve sonra kendi evine gidiyordu..

Bencil hissetti Han Jisung. O kimseye böyle bir fedakarlık yapmayı aklından bile geçirmezken Minho'nun onun için neler yapabileceğini farkedememişti Han Jisung...

Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin demek istemiyorum. Ama bilmiyorum beni anlarmısınız yazacak imkanım yokken babam hegün telefonumu kontrol edip watty i sil yükle sil yükle yaparken emeğim boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Duygu sömürüsü prim değil kesinlikle yanlış anlamayın böyle şeylerden nefret ederim.

Elevator Fear//(Jisung×Minho)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin