(Düzenlendi.)Hello nasılsınız? Bölümleri düzenlemeye karar verdim. Yazım hatalarını birkaç yeri düzenledim. Gözümden kaçan hatalar olabilir. İyi okumalar.
1 EYLÜL 1971
Andriella sabah heyecanlı bir şekilde uyandı. Sonunda hogwartsa gidecekti ,abilerin ve ablasının anlattığı yeri görecekti. Onlar çoktan okulu bitirmişti sadece kendisi kalmıştı ve merak ediyordu, arkadaşları olacak mıydı? Şakalaşmayı seviyordu acaba kendi gibi insanlar var mıydı? Eh bunların cevapları için harekete geçmesi gerekiyordu. Eşyaları dün geceden hazırdı o yüzden üstünü değiştirip mutfağa geçti ,annesi kahvaltı hazırlıyordu. Babası erkenden işe gitmiş olmalıydı ,annesine gülümsedi.
"Günaydınnn annecim."
"Günaydın bakıyorum sabah sabah keyfin yerinde."
"Tabi ki yerinde sonunda hogwartsa gideceğim ."
"Hadi kahvaltını yap yoksa trene geç kalacağız"
Diyen annesini dinleyip kahvaltı yapmaya başladı kızıl kız.
Kahvaltısını bitirip yola koyuldular yani sadece cisimlenme duvarını aşıp cisimlendiler, kings cross'a gelip hemen bir el araba aldılar,muggleların dikkatini çekmeden 9 ve 10. peronların arasındaki duvardan geçtiler, Andriella karşında daha önce gördüğü. (ablası ve ikiz abileri yüzünden yani)Platform 9¾
Annesiyle vedalaşıp boş bir kompartman bulmaya çalıştı ama bulamadı bu yüzden bir tanesine girmeyi seçti ilk karşısına gelene baktı, bir erkek bir kız iki kişilerdi kız aynı onun ki gibi kızıldı kapıyı açıp içeri geçmek için izin istedi ,kızıl kız hemen konuşmuştu.
"Tabi gel."
Andriella geçip oturdu. Kızıl saçlı yeşil gözlü kız Andriella'ya gülümseyerek baktı.
"Merhaba ben Lily Evans bu da arkadaşım Severus Snape ."
Snape buz gibi bakışlarıyla Andriella bakıp kafasıyla selam verdi. Andriella Snape'e hiç ısınmamıştı , çocuğun bakışlarından olsa gerek.
"Bende Andriella Prewett memnum oldum ."
Andriella sessizlikten hoşlanmamıştı o konuşmayı, gülmeyi, şakalaşmayı seven bir kızdı bu yüzden bir şeyler sormaya karar verdi.
"Hangi binada olmayı istiyorsunuz? "
Aklına başka bir soru gelmemişti sorduğu sorusunu sanki ortamın havası değiştirmiş gibiydi, merak etmişti. Lily'se Andriella'yı anlamış gibi açıklamaya başladı.
"Senden önce iki çocuğun yanında oturuyorduk, konu binalardan açıldı ukalaca cevap verdiler, Severus'ada hakaret ettiler sonra bizde buraya geldik."
Kafasını sallayarak cevap verdi Andriella ,Lily kızın sorusunu cevapsız bırakmamak için cevap verdi.
"Hangi binada olacağımı kestiremiyorum Sev bana binalarla ilgili bir şeyler anlattı kendimi Ravenclaw'a yakın buluyorum belki orası olur ."
"Muggle doğumlu musun?" diye sordu Andriella.
Gülümseyerek kendisini muggle karşıtı olarak görmelerini istemedi Lily'se soru karşısında Snape'in anlattıkları hatırladı ama karşındaki kız gülümsüyordu kötü niyetli olmadığına tahmin etti.
"Evet." diye cevap verdi Lily biraz çekinmişti .
Andriella Snape'e baktı.
"Sen hangi binayı istiyorsun?"
Çocuk geldiğinden beri konuşmamıştı dilsiz mi diye merak etmişti, Snape soğuk bakışlarıyla kıza döndü.
"Tabi ki de Slytherin"diye cevap verdi.
Andriella kafasını sallayarak tepkisini belirtti ama Slytherin cevabını beğenmemişti onun ailesi Gryffindorluydu.Lily kıza döndü.
"Sen hangi binayı istiyorsun?"
deyince Andriella ailesinden sürekli duyduğu cümleyi söyledi."Yiğittir Gryffindor'da kalan çocuklar."
Snape suratını buruşturarak cama döndü, Andriella çocuğu umursamadı,Snape'i gerçekten sevmemişti . Lily ise karşındaki kıza baktı nedense kızı diğer ukala çocuklara benzetmişti ama kız o kadar da kendini beğenmiş gözükmüyordu,bu yüzden kıza gülümsedi.
Andriella başka kişilerle tanışmak için kompartımandan çıktı biraz yürüyüp trenin camından dışarı izledi bir süre, hogwarts'ta neler yapacağını merak ediyordu biraz yolu izledikten sonra ilerlemeye başladı, ilerde kompartıman gülüşme sesleri geliyordu. Gülmeyi,eğlenmeyi severdi o yüzden oraya ilerleyip kapıyı açtı karşısında üç tane kendisi gibi 1.sınıf erkek öğrenci vardı. Üçü'de dönmüş kıza bakıyordu kız ne diyeceği bir an bilemedi aklından geçenleri söyledi.
"Merhaba gülüşme seslerini duyunca gelmek istedim sıkıldım da. Gelebilir miyim?"
Bunu söylediği an kızarmıştı çocuklardan biri.
"Hadi gel kızıl."
Kız kumral olan çocuğun yanına oturmuştu.
"Ben Andriella Prewett."
Çaprazında oturan çocuk konuştu.
"Merhaba Ella bende James Potter."
James'in yanındaki Andriella'ya kızıl diyen ismini söyledi.
"Sirius Black."
Andriella ikisinde soy ismini duymuştu tanıdık ünlü aileleri vardı. Kız yanındaki çocuğa döndü ismini söylememişti kızın bakışları hisseden çocuk utangaç gülümsemesiyle adını söyledi.
"Remus Lupin ."
Kız Lupin'in yüzündeki çiziklere baktı ama bir şey demedi. Daha sonra eğlenceli bir konuşma içerisine girdiler.
🧙🏻🧙🏻🧙🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPULCULAR - Andriella Prewett
FanfictionBildiğiniz her şeyi unutun burası benim hayal gücüm.. PREWETT ailesinin bir kızları daha var bildiğiniz Molly Weasleyin kız kardeşi Andriella Prewett çapulcular döneminde ... bu dünyada benim istediklerim yaşayıp ölücek hazırsanız başlayalım. #au