Bölüm 18

3.2K 179 31
                                    

(Düzenlendi.)

LİLY'İN AĞZINDAN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



LİLY'İN AĞZINDAN

Andy'in Harry adını bağırdığı duydum daha sonra hareket edebildiğimi anladığımda ayağa kalkıp yukarı çıkmaya başladık ama öldüren lanetin adını duyduk daha sonra bir patlama oldu.
James ile koşup içeri girdiğimizde Andy yerde gözleri açık şekilde yattıyordu. Harry'in alnında yara izi vardı. Beşiğin içinde oturmuş ağlıyordu.
Harry'i kucağıma alıp susturmaya çalışıyordum ama bende ağlıyordum.
James baktığımda olduğu yerde kalmış Andy'e bakıyordu.

"James kendine gel Dumbledore,Sirius'a haber ver."

Kendine gelmiş asasını kaldırmış ama patronus yapamamıştı gözleri yaşlı bir şekilde bana bakıp ağlamaya başladı.
Andy'e sarılıp ağlamaya devam etti. Asamla haber yolladım.
Beş dakika sonra Sirius bize seslendiğini duydum içeri girdiğinde göz göze geldik.

"İyi misiniz? Harry başındaki iz nasıl oldu?"

Cevap veremedim. Sirius James'e baktı James ağlamaya başlatıp arkasına döndü.
Sirius Andy'e baktı başını kapıya çevirdi bana baktı.

"O benim karım değil ,değil mi?"

Daha fazla dayanamamış ağlamaya başlamıştım. Sirius Andy'e sarılıp ağlamaya başladı iki dakika sonra Dumbledore geldi her şeyi anlattık seherbazlar gelip Andy aldılar.

BİR HAFTA SONRA

Sirius'un evinde oturuyorduk Harry ile Daisy yerde oyun oynuyorlardı Andy öldükten iki gün sonra defnetmiştik  şimdi Sirius'a destek çıkmaya çalışıyorduk ama çok kötüydü kızıyla ilgileniyor kimseyle konuşmuyordu. Sirius elinde bir şey tutarak yanımıza geldi.

"Andriella yazmış."

Mektubu açıp okumaya başladı;

"Sevgilim Patiayak ve kardeşlerim çapulcular ve  Lily;
Giriş fazla uzun oldu ama eğer bunu okuyorsanız amacıma ulaşmışımdır yani ölmüşümdür,Sirius üzüldüğünü biliyorum ama üzülme lütfen kızımıza iyi bak olur mu? Ben bu rüyayı görüyorsam bir şey yapmam lazımdı rüyayı  son gün görmüştüm eğer ben olmasaydım Lily ile James öleceklerdi. Harry'in annesiz babasız kalmasını istemedim ha senin kızın var diye düşünüceksiniz ama sadece ben olmuyacağım Daisy kalabalık bir ailesi olucak ,tamam büyüdüğünde beni soracak ama annesi bir kahraman şekilde öldüğünü söyleyin zaten büyüdüğünde beni anlıyacak kısacası çocuklarımız için güzel bir dünya bırakmayı çalışın ben elimden gelen en iyi şekilde yaptıma inanıyorum ve sizi çok seviyorum."
                                             Sevgilerle;
                                  Andriella Prewett Black

Hepimizin gözyaşlarımız akıyordu Daisy bacaklarıma tırmanıp kollarını açıyordu kucağıma alıp oturtup sarıldım. Harry gözlerini dikmiş bize bakıyordu  ayağa kalmış paytak adımlarla Sirius gitmişti, Sirius kucağına almış benim gibi sarılmıştı Daisy babasına bakıp kucağımdan inip babasına gitti Sirius onuda kucağına almıştı. Daisy  Harry'in saçını tutup çekmeye başladı Harry ağlamaya başladığında gidip ayırmaya çalıştım ama inatçı prenses bırakmıyordu.

Sirius "Tamam kızım ben seni çok seviyorum kıskanma."

Daisy Harry'in saçını bırakıp Sirius'a sarılmıştı.
Bu olay bizi uzun süre sonra ilk defa gülümsetmişti.

SON

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin