(Düzenlendi.)
BİR AY SONRAÖğle yemeği yiyorduk Çatalak yoktu Lily'in peşinden gitmişti ben biliyordum sevgili olacaklardı.
Peter "Gördüklerimi görüyor musunuz yoksa beynimin bir oyunu mu?"
Dediğinde baktığın yere bakınca James ve Lily beraber konuşarak buraya geliyorlardı.
Sirius "Onlar kavga etmeden mi konuşuyorlar?"
Remus "Öyle gözüküyor."
Yanımıza gelerek oturdular. Lily'e baktığımda gözleriyle sonra değinde bende gözlerimle tamam demiştim. Nasıl anlaştık lan öyle.
Akşam yatakhaneye çıkıp direk Lily'in yanına gittim.
"Anlat."
Dediğimde gözlerini devirip yatağına gidip yastığını alıp sarıldı.
"Yanıma geldi merhaba dedi önceden verdiği gibi bir merhaba değildi bende James'i terslemedim... öyle işte ya."
Yastığıyla yüzünü kapatmıştı.
"Yaaa çok tatlısınız ama sen duygularından emin oldun mu?"
Yastığını gözlerine kadar indirmişti gözlerini kırpıp beni onaylamıştı ayağa kalkıp oynama başladım.
"Ohhh sonunda."
Oynuyordum yastıkla bana vurmaya başlayınca durmuştum.
"Eee James'e ne zaman söylüyorsun?"
"Söyleyemem."
"Nasıl söylemezsin ya, bak Lily James benim kardeşim onu tanıyorum ve o seni çok seviyor."
"Utanıyorum ona o kadar çektirdim,inanmadım,lanetledim , herkesin içinde hakaret ettim şimdi nasıl ona gidip seni seviyorum diyim."
"İnan bana sen gidip James'e seni seviyorum dersen bunları umursamaz hatta unut desen unutur."
Kararsız kalmış gibi bakıyordu.
"İnan bana asla pişman olmazsın."
Bir evin önündeydim evin çatısı patlamıştım İçimde çok kötü bir his vardı hızlıca evin içeri girdim. Merdivenlere doğru gidip çıkmaya başladım. Merdivenin sonunda birisi yatıyordu başına geçip baktım sonra dizlerim üstüne eğildim, sarıldım ağlamaya başladım ,neden ? Bebek sesi duyduğumda ayağa kalkıp göz yaşlarımı sildim,bebek sesinin geldiği odaya girdiğimde yerde kızıl saçlı bir kadın yatıyordu yüzünü seçemiyordum ama kadına doğru ilerleyip dizlerim üstüne çöktüm. Kadına sarılıp ağlama başladım bebek ağlamaya tekrar başlayınca kalkıp bebeğe ilerledim kucağıma alıp sarıldım.
Ağlayarak uyandığımda daha önce bu rüyayı gördüğümü hatırlıyorum nefes alamıyordum ayağa kalktım ama başım dönüyordu Lily uyanmıştı.
"Andy iyi misin?"
Cevap verememiştim yürümeye çalıştığımda sendelemiş düşmüştüm Lily koşarak yanıma geldi.
"Kızlar kalkın yardım edin!"diye bağırdı kızlar kalkmıştı.
"Birisi McGonagall çağırsın ,Sirius! Sirius haber verin."
Kızlar odadan çıktığında bende daha fazla dayanamamış kendimi Lily'in kucağına bırakmıştım.
LİLY'NİN AĞZINDAN
Andy kucağıma yığılınca korkmuştum. Kafamı eğip kalbini duymaya çalıştım attığı duyunca rahatladım.
İçeri Marlene girdiğinde yanıma geldi."Black aşağıda."
Alice'le beraber McGonagall gelmişti profesör asasıyla sedye yaratıp havaya süzülmeye başladıktan yatakhaneden çıktı.
"Noldu ona?"
"Bilmiyorum profesör uyandığımda ayakta boğazını tutuyordu sonra yere yığıldı."
Dediğimde çapulcular korkmuş şekilde bakıyorladı hızla hastane kanadına gidince Madam Pomfrey hemen müdahale etmeye başladı. Bizi dışarı çıkartılar korkmuştum duvar kenarına gidip ağlamaya başladım. James bana yaklaştığını gördüm gözlerimi sildim.
"İyi misin Lily?"
"Ben iyiyim ama Andy,iyi olur değil mi? Çok korktum."
Bana sarılmak için kollarını kaldırdığında ona sarılmıştım, şaşırmıştı çünkü kolların havada kalmıştı sonra sarılmıştı. McGonagall yanımıza geldi.
"Arkadaşınız iyi şimdi yatakhaneye gidebilirsiniz."
Sirius "Ben görebilir miyim?"
McGonagall "Sabah Black şimdi yatakhanenisize gidin."
Sirius sinirlenmiş gibi kızarmıştı. Remus ile Pettigrew Sirius'u kollarından tutup çekiştirerek ortak salona götürdüler.
James yanıma gerdi."Hadi gel gidelim."
Kafamı sallayıp ortak salona yürüme başladık. Andy söyledikleri geldi aklıma yandan James'e baktığımda dönüp bana bakmıştı.
"Ne oldu?"
"Konuşabilir miyiz?"
Artık ne olursa olsun durumdaydım.
"Olur" dediğinde diğerlerinden aramızda mesafe bırakarak ,astronomi külesine çıktık."Benimle ne konuşmak istiyordun?"
"Bak James sana çok haksızlık ettiğimi düşünmüyorum hepsini hak ettin ama."
"Evet beni lanetledin herkesin içinde hakaret ettin ama haklıydın"
Özgüvenim içime kaçmıştı.
"Evet Lily."
"Yok bir şey ya hadi yatakhaneye gidelim."
Kolumdan tutup durdurdu beni.
"Hadi ama Lily söyle niye korkuyorsun?"
"Ben korkmuyorum!"
"Korkuyorsun ve söyle hadi."
Sinirlenmeye başlamıştım.
"James beni sinirlendirme seni sevdiğimi söylemiyeceğim."
Ben ne demişti James'e baktığımda gözleri parlıyordu.
"Sen beni mi seviyorsun?"
Kafamı salladım beni kucağana alıp sarıldı, döndürmeye başladı.
"Dur James!"
Gülmeye başlamıştım beni indirdi.
"Tabi sende bu cazibeden etkilenmeye başladın."
"Hemen cıvıma salak."
"Bana salak dediğinde bile itiraf etmişsin gibi güzel geliyor. "
Daha fazla cıvımaya başladığında elini tutup ortak salona götürdüm.
🧙🏻🧙🏻🧙🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPULCULAR - Andriella Prewett
FanficBildiğiniz her şeyi unutun burası benim hayal gücüm.. PREWETT ailesinin bir kızları daha var bildiğiniz Molly Weasleyin kız kardeşi Andriella Prewett çapulcular döneminde ... bu dünyada benim istediklerim yaşayıp ölücek hazırsanız başlayalım. #au