Bölüm 7

3.6K 207 68
                                    


(Düzenlendi.)

Bugün derslerden sonra ihtiyaç odasına gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bugün derslerden sonra ihtiyaç odasına gittik. Büyülü sözleri çalışmaya başladık.

"Expecto Patronum."

Ama bir şey olmadı mutlu bir an düşünmeye başladım. Hogwarts mektubum geldiği zamanı düşündüm.

"Expecto Patronum."

Az bir ışık çıkmıştı,başka bir anı düşünmem lazım Sirius'un bana güzelim dediği anı düşündüm yanaklarım kızardı.

"Expecto patronum."

Kuvvetli bir ışık çıkmıştı diğerleri bana baktı. "Başarıyorsun." dediler.

Sirius yanıma yaklaştı.

"Hangi anını düşündün?"

Sesi duyduğumda, utançla gözlerimi kaçırdım.

"Ailemi."

"Sana mutlu bir anı veriyim mi?"

Gözlerimi açtım.

"Ne? Nasıl?"

Şaşırıp kaldım, başını eğip güldü. Bana yaklaşıp yanağımı öptü ve gitti. Gözlerim ağzım kocaman açılmıştı biraz bekleyip asamı kaldırdım.

"Expecto patronum."

Dediğimde asamdan bir kara panter fırladı etrafı dolanıp söndü ,çocuklar bana döndüler.
"Başardın."diyerek sarıldılar sonra kendi işlerine döndüler Sirius bana bakıp göz kırptı.
Arkamı dönerek gülümsedim noluyordu ki. Aylağın yanına gidip oturdum bir kaç dakika sonra Sirius siyah bir köpek, James ise çatal boynuzlu geyik  en son Peter de fare yaptığında gülümseyip sarılmıştık.
Remus bize mahcup şekilde bakmıştı.

"Yapmanıza hiç gerek yoktu çok tehlikeli size bir şey olursa kendimizi affetmem."

"Kaç defa konuştuk bunu Aylak saçmalama."

Kızarak konuşmuştu  Sirius.

"Evet Rem bunu konuştuk bizim kararımız kesin tamam mı beni sinirlendirme."

Kaşlarımı çatarak söylediğimde bana bakıp kafasını hızlı hızlı onayladı gülüp ortak salona döndük.

SABAH

Bugün derslere girdikten sonra Remus,Peter ve ben kütüphaneye gittik ders çalışmaya ve ödev yapmaya. Profesörler SBD yılımız diye fazla ödev vermiyordular.  Süper ikili yanımıza geldiler.

"Off çok sıkıcısınız."

Sirius yanıma oturarak elini omzuma attı ,beni kendine çekti. Gerekten bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu. James masaya doğru eğilip fısıldadı.

"Hadi kalkın, yanımda iksirleri getirdim bugün biticek bu iş."

Sessizce onu onaylayıp hemen ayağa kalkıp eşyalarımı toplamaya başladım yandan Sirius'a bakınca suratını astığını gördüm,neden astı ki.

Hep beraber ihtiyaç odasına gittik. James bize iksirleri dağıtıp söylememiz gereken şeyleri söyledi iksirleri aynı anda içtik tadı yok gidiydi sözleri söyledik ve odaklanmamız olacağımız hayvanı düşünmemiz gerekliydi yani kısaca odaklanmak zorundaydık gözlerimi kapatıp dış odağı kestim patronosumu düşündüm Ses gelince dikkatim dağıldı.  Gözlerimi açıp baktığımda çatal boynuzlu geyik 🦌 duruyordu.  James başarmıştı tekrar gözlerimi kapatıp odaklanmaya çalıştım vücudum acımaya başladığını hissediyordum değişiyordum çok acı vericiydi Aylak'ın her dönüşümünde böyle hissettiğini tahmin etmek beni üzüyordu gözlerimi açtım ve  bizimkilere baktığımda büyük duruyorlardı James hala geyik şeklinde olduğundan baya büyük gözüküyordu hareket etmeye başladım dört ayak üstünde durmak tuhaf hissettiriyordu Remus'un yanına gidip patilerimi bacağına koydum.

"Merhaba."dedim ama duyduğum "Rrrhhhh."diye korkutucu ses  çıkınca, sırıttım.

"Ella hayır sırıtma çok korkunç oluyorsun."
demişti Remus.

Aşağı atlayıp kendi halime geri döndüm James de dönmüştu beraber oturup  Siriusla Peteri beklemeye başladık kısa süre sonra Sirius dönüştü 🐕 oda yanımıza gelip Peteri beklemeye başladık uzun bir süre yapamayınca yanına gidip yardım ettim.

"Bak Peter önce gözlerini kapat dış sesleri duyma, içindeki hayvanı düşün her yerini,onu kendinde hayal et ve sadece odaklan tamam mı?"
Değimde Peter beni onaylayıp dedikleri yapmaya başladı beklemeye başlamıştık sessizdik dikkatini dağıtmak istemiyorduk bir süre sonra fareye 🐁 dönüşmüştü. İnsan haline dönüştüğünde yerimizden fırlayıp sarılmıştık,yorulduğumuz için hemen ortak salona döndük  pek fazla kimse yoktu kırmızı koltuğa oturup konuşmaya başladık.

Sirius  "Bu hafta sonu Hogsmeade gezisi var. " derken elini omzuma atmıştı yine. Diğerlerine göre o bana böyle davranmıyordu  daha mesafeliydi gerçi  hoşuma gidiyordu ama ondan hoşlanıyor muydum bunu düşünce bir tuhaf hissetim.

"İyi geceler çocuklar ben yatıyorum."

Diyerek yatakhaneye kaçtmıştım.Yatakhaneye girince Lily gördüm yanına gidip ona baktım.

"Ne oldu sana?"

Lily'in sorusuyla anlatıp anlatmamak arasında kaldım, başka kız arkadaşım yoktu ki.

"Ben galiba birisinden hoşlanıyorum ama emin değilim."

Konuştuğumda Lily gözlerini açıp oturuşunu düzeltti.

"Kim?"diye sorunca bir süre sessiz kalıp diğer kızlara baktım uyuyordular başımı eğdim sessizce fısıldadım.

"Sirius."

Lily suratı  buruşturdu.

"O salak mı?Hogwarts daha yakışıklı ve eğlenceli tipler var biraz etrafına baksan görürsün."

Dediğinde üzülmüştüm Lily benim üzüldüğümü görüp ellerimi tuttu.

"Tamam özür dilerim, peki o senden hoşlanıyor mu?"

"Bilmiyorum beşinci sınıf başladığından beri bana daha farklı davranıyor"

"Nasıl farklı?"

"Ellerini omzuma atıyor,trenle gelirken bana güzelim dedi. Remus'dan çikolata istedim vermedi bana gidip bir sürü çikolata aldı."

Lily dudaklarını büzmüştü.

"Bunları sana diğerleri yapmıyorlar mı?"

"Yapıyorlar ama Sirius yapmıyordu daha mesafeliydi."

"Aklıma bir şey geldi başka bir çocukla çıksan,ki hemen bulursun seni bana soran o kadar çocuk oldu ki onları lanetlemeseydiler  seninle konuşurlardı."

Şaşkınca Lily'e baktım.

"Kim lanetliyordu?"

"Seninkiler."

"İşe yarar mı ki?"

"Denemeden bilemeyiz."

"Kim mi bulcam  ki ben?"

"Sen merak etme bugün Hufflepuff 'dan bir çocuk seni sordu adı Jack Adams çok tatlı bir çocuk hafta sonu  Hogsmeade gezisi var onla git."

Ne yapıcaktım bilmiyorum ama Lils'in gazına gelip bir an için tamam dedim, umarım pişman olmazdım.

🧙🏻🧙🏻🧙🏻

                      

Medya
Jack Adams 😍😍

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin