(Düzenlendi.)
Sabah uykulu bir halde kalktım ,hazırlandıktan sonra ortak salona indim .Çocuklar koltukta oturuyorlardı onları görünce uykum kaçmış anında keyfim yerine gelmişti."Günaydınnn çocuklar."
"Günaydın ."
Dörttü cevap vermişti bana,Peter de bizimle takılmaya başlamıştı. Sirius bana baktı.
"Keyfin yerinde bakıyorum."
"İddayı kazanmanın keyfini yaşıyorum."
Onunla inatlaşmak hoşuma gidiyordu.
İçeri büyük sınıflardan biri girdi."Olayı duydunuz mu birisi öğretmenler odasının koridorlarını çikolata ile kaplamış ve profesörler çikolatayı kaldıramıyorlar hepsi çıldırmış durumda."
Kendimden emin şekilde sırıtıp Sirius'a baktım.
"İşte ses çıkarmak budur."Kahvaltı yapmaya gidicektim ortak salondan çıkmadan Sirius'a döndüm.
"Şu an sende bir şey istemiyorum zamanı gelince bakarız."
Saçımı savurarak ortak salondan çıktım.
BİRKAÇ AY SONRA
Noel tatiline yaklaşırken çocuklarla daha yakınlaşmıştık beraber şakalar hazırlayıp herkesin kök sökmesine neden oluyorduk. Özellikle McGonagall için. Birkaç ay içerisinde sadece yakalandığımız şakalardan ,on iki ceza almıştık.
Lily ile de yakın arkadaş olmuştuk ama o daha çok Snape'le takılıyordu ve James'lerden nefret ediyordu.
Snape demişken James'ler onla uğraşıyordular doğal olarak onlarla takıldığım için Lily benimde sataştığımı düşünüyor ama ben olayın gerisinde kalıyordum. Hoşuma da gitmiyor değildi gerçi. İlerleyen zamanlarda ne olacağı belli olmaz ve Remus arada bir kayboluyordu bahaneleri vardı ama şüpheleniyordum.Tatilde ablama gidicektim yeğenimi görmek istiyorum, Tatlı Bill'i özlemiştim.
Bugün ki dersler bittince akşam yemeğine kadar kütüphaneye gittim. Ödevlerimi halletmem lazım, içeri girip etrafa bakındım. Remus'u gördüğümde yanına ilerledim.
Bana gülümsedi."Ders çalışmayı seven bir arkadaş."
"Hadi ama Remus kim ders çalışmayı sever ki."
"Doğru ,en azından sorumluklarını biliyorsun."
Dediğinde gülümseyip ödevlerimi yapmaya başladım.
Akşam yemeği vakti gelince Remusla beraber kalktık büyük salona geçtik. Sirius bize bakmıştı.
"Bizim ineklerde gelmiş. "
James Sirius cümlesinden sonra konuşmuştu daha doğrusu inek takliti yapmıştı.
"Möööö."Peter gülerek onlara katılmıştı. Gözlerimizi devirdik Remus ile, hepsine sırayla baktım.
"Sınavda ne yapacaksınız? İfrit alında o zaman kim gülüyor görüceğim."
Peter hariç ikisi göreceğiz demişlerdi. Yemeğimizi yedikten sonra ortak salona gittik.
Ortak salonun rahat kırmızı koltuğuna oturup konuşmaya başladık ama aklıma bir şey geldiğinde bizimkilere baktım. James bana baktı.
"Aha Ella'nın yüzünde müziplik ifadesi var,anlat bakalım."
"Müziplik değilde aklıma bir şey geldi ama dalga geçmeyin tamam mı?"
"Tamam tamam söyle."
Biraz çekmiştim.
"Biz şimdi böyle beş kişilik arkadaş grubuyuz ya."
Peter sabırsızca konuşmuştu.
"Evet""Arkadaş ve şaka olan grubumuza isim mi taksak?"
Konuştuğumda hepsinin yüzü parlamıştı.
Sirius oturduğu yerden dikleşti."Sirius ve arkadaşları, nasıl?"
"Bence James Potter ve sincapları."
Kusuyormuş taklidi yaptım,hepimiz gülmüştük.
"Tamam bencede kötüydü sincap yerine başka bir şey koymalıydım ,düşünücem."
Remus gözlerini devirip James'e baktı.
"Zaten tek sorun sincaptı."
Konudan sıkılmıştım.
"Neyse tamam sonra düşünün şimdi sıkıldım biraz muziplik zamanı."
James yerinde kıkırdamıştı.
"Bende biraz tezek bombası var."
Peter gülerek konuşmuştu.
"Slytherin'leri ziyaret mi etsek?"
"Evet!Evet!Evet!"
James hemen görünmezlik pelerini getirdi. Evet bir görümezlik pelerini vardı. Daha önce Snape takip ederek bulduğumuz Slytherin ortak salonun önüne geldik şifresini bilmediğimiz için içerden birinin yada içeri birinin girmesini bekledik. On beş yirmi dakika bekledikten sonra bina başkanın kolidorda gözüktüğünü gördük.
Kısık sesle çocuklara fısıldadım."Hazır olun."
Sessiz şekilde Remus'la pelerini tutarken James,Sirius be Peter de iki tane tezek bombaları hazırlanmışlardı. Bina başkanı kapıyı açtığında içeri onun arkasında girdik. Birkaç yere bırakıp kapıya doğru gittik kapıyı açtık kapanmadan asamı salladım ve tezek bombaları patladığında Slytherin öğrencilerin çığlıkları duyduk. Gülmemeye çalışarak ortak salonumuza gittik kendi alanımıza girdiğimizde kahkaha atmaya başlamıştık.
Sabah kahvaltıda herkes Slytherin'e yaptığımız şakayı duymuştu. Bizim yaptığımızı bilmiyorlardı tabi. Slytherin'ler sinirlenmiş olucak ki kendi aralarında konuşuyordular. Birkaç kişinin konuşmasını duyuyordum.
"Kim bu şakaları yapan çapulcu."
Kafamda bir ışık parladı heyecanla bizimkilere eğildim.
"Çapulcu!" dedim ama anlamamışlardı.
"ismimiz Çapulcular."
🧙🏻🧙🏻🧙🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPULCULAR - Andriella Prewett
FanfictionBildiğiniz her şeyi unutun burası benim hayal gücüm.. PREWETT ailesinin bir kızları daha var bildiğiniz Molly Weasleyin kız kardeşi Andriella Prewett çapulcular döneminde ... bu dünyada benim istediklerim yaşayıp ölücek hazırsanız başlayalım. #au