Bölüm 5

4.2K 241 8
                                    


(Düzenlendi.)

Noel tatilinin  son günüydü yarın okula geri dönücektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Noel tatilinin son günüydü yarın okula geri dönücektim. Ablam akşam yemeği hazırlıyordu ,bende Bill ile oyun oynuyordum. Eniştem işten geldikten sonra hep beraber sofraya geçtik.

"Dersler nasıl Andriella?

"İyi enişte."

Ablam oradan bana bakmıştı.

"Annemden haberlerini alıyorum şakalar falan."

Gülümseyerek ablama baktım.

"Eee yani biraz öyle."

SABAH

Ablam beni uyandırmasıyla kalktım,kahvaltı yaptıktan sonra trene bindim. Bizimkileri bulduğumda yanlarına oturdum. Cam tarafta Remus ,onun yanında James, karşı taraftaki camda Peter ,yanında Sirius oturuyordu.
Sirius'un yanına geçip oturdum.

"Merhaba Çapulcular. "

"Merhaba Çapulcu."

Gülümsedim bu isim çok iyi olmuştu. Uykum vardı, arkama iyice yaslanıp gözlerimi kapattım.

Bana seslenmeleriyle uyandım kalkıp cüppemi giydim. Hogwarts 'a geçtik yemek yedikten sonra ortak salona geçip biraz lafladıktan sonra uyumak için odalara dağıldık.

İKİ HAFTA SONRA

Dersten çıkıp öğle yemeğine büyük salona geçtik. Peter hızla yemeğe dalmıştı ağzı dolu dolu konuşmaya çalışmıştı.

"Buğ yeğleğ neğdğ ğapğlığyğğ"

Dediğinden bir şey anlamamış ona bakıyorduk.
Remus Peter'e bakıp hepimiz adına konuşmuştu.

"Peter ağzıdakiler dolayı hiç bir şey anlamadık."

Peter hızla ağzındakileri yuttuktan sonra balkabağı suyundan içip konuşmaya başladı.

"Bu yemekler nerede yapılıyor?"

Bunu demek istemiş ,gerçekten nerede yapılıyordu normalde geceleri görünmezlik pelerininle etrafı dolaşıyorduk. Çocuklara baktıktan sonra tabağıma baktım.

"Bunları yapmak için illa bir mutfak vardır."

James kafasıyla beni onaylamış konuşmuştu.

"Ama nerede? "

"O zaman bu gece mutfağı arıyoruz?"

Sirius'un sorusuyla hepimiz onu onaylamıştık .

GECE

Görünmezlik pelerinin altına girerek koridorlarda dolaşmaya başladık. James iç çekip bize fısıldadı.

"Bütün gece her yeri dolaşamayız. Nereye bakacağız?"

Bende James gibi fısıldayarak konuştum.

"Yemekler birden ortaya çıkıyor büyük salonun altındaki koridorlara bakabiliriz."

Remus beni onaylamıştı.

"Mantıklı."

Büyük salonun alt katına indik,koridorlara bakmaya başladık.

"Bizim bina girişi bir resim değil mi? Ona benzer olabilir mi?"

James fikriyle tablolara bakıyorduk ama çok tablo vardı burada ve nasıl açılacak bilmiyorduk.
Peter bize dönerek fısıldadı.

"Mutfağı aradığımıza göre yemek ile ilgili bir tablo olabilir mi?"

Mantıklıydı, biraz daha dolaşıp meyve tabağı olan bir tablo gördük birbirimize bakıp ona doğru  yaklaştık.

"Eee burasıysa nasıl açılacak?"

Sirius tabloya dokunmaya başladı bir süre sonra kapı açıldı.

"Nasıl yaptın?"

Şaşkınca Sirius'a baktık.

"Armut'u dokunduğumda kıpırdandı açıldı."

Tablodan içeri girdik, etrafta tek tük ev  cini vardı. Yemekleri onlar mı yapıyordu. Büyük salona benzeri buradaydı ama büyük salondan daha büyük bir yerdi.

"Eh bulduğumuza göre gidebilir miyiz uykum geldi."

Peter hemen beni onayladı geri çıkıp ortak salona gittik.

Bu sabah kahvaltıda Lily ile oturmak istiyordum. Biraz kız kıza takılmak gerekiyor.

"Nasılsın Lils?"

Diyerek yanına oturdum, bana gülümseyip cevap verdi.

"İyiyim Andy,sen nasılsın?"

"İyi."

Kısa cevap vermiş kahvaltıma döndüm. Yanımıza odada beraber kaldığımız Marlene ve Alice gelmişti.

"Günaydın."

Karşımıza oturduklarında konuşmuşlardır. Onlarla fazla konuşmamıştım ama iyi kişilerdi. Marlene Hogwarts dedikoducusu diye bilirdik.

"Günaydın. " 

Lily ile kızlara selam vermiştik.

"Eee McKinnon, Hogwarts nele oluyor bakalım, anlat."

Dediğimde bunu bekliyormuş gibi kahvaltının sonuna kadar konuşmuştu.

Derslere girip çıktık ,kütüphaneye gitmem gerekiyordu.

"Kütüphaneye gideceğim ,gelmek isteyen?"

Hepsi kafalarını olumsuz anlamda salladılar.

"Bugün olmaz Ella yorgunum."

Aralarında bana açıklama yapan tek kişi Remus'du.

"İyisin değil Rem?"

Solgun yüzüne bakarak sormuştum.

"İyiyim merak etme."

İç çekip kafamı salladıktan sonra yanlarından ayrılıp ,kütüphaneye gittim,ödevlerim vardı,yapmam lazımdı.

Ödevleri bitirince saate baktım yasak saate az kalmıştı eşyalarımı toplayıp ortak salona gittim.

Son sınavlara geçen hafta girmiştik Hogwarts bitmişti ve bizde yıl sonu şakamızı hazırlıyorduk. Bütün ortak salonları biliyorduk bu yüzden bütün ortak salonlara sırayla tezek bombası bırakacaktık ama ben üstünde bir büyü yapacaktım saniyesini ayarlayıp bırakacaktık fark edilmesin diye kendi ortak salonumuza koyacaktık. İkişerli ikişerli ayrılıp görünmezlik pelerinin altında binalara girip bıraktık. Patlamalarını bekleyecektik ilk başta Remus ve James Ravenclaw'a gidip bıraktılar.   Daha sonra Sirius ve ben Slytherin'e giderek bıraktık, daha sonra Peter ve Remus Hufflepuff'a gidip bıraktılar. En sonda bizim ortak salon bıraktık. Biraz koltukta oturup konuştuk ben zamanı kontrol ediyordum az kaldığını görünce sanki yatmaya gidiyormuş gibi odalara dağıldık. Bir dakika sonra patlama seslerini duydum.

"Yeter artık ya!" diye sesler geliyordu ,karnım ağrıyana kadar güldüm çok eğlenceliydi.
Birinci sınıfın son gecesiydi ve yarın tatil başlıyordu. Bu sene çok güzel geçmişti yeni arkadaşlarım ,dostlarım olmuştu Merlin umarım böyle devam ederdi.

🧙🏻🧙🏻🧙🏻

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin