(Düzenlendi.)Vee karşınızda ikinci bölümmmm Andriella ismini Ella diye kısaltıcam çok uzun bu bölümde felsefe kitabından alıntılar vardır.
Ella ile çocuklar eğlenceli konuşmaların sonunda trende bir ses yankılanmasıyla bölündü.
"Beş dakika içinde hogwarts'ta olacağız.Lütfen eşyalarınızı trende bırakın , onlar okula ayrıca götürecektir."
Ella heyecandan bir an duraksadı sonra cüppesini giymek için Lily'lerin kompartımanına gitti. Cüppesini giydikten sonra tren yavaşlayıp durdu. Ella karanlık bir perona indi üzerinden bir lambanın ışığı belirdi sonra bir ses duyuldu.
"Birinci sınıflar!Birinci sınıflar buraya!"
Ella o tarafa ilerledi karşında kocaman sakallı birisini duruyordu , yine aynı kişi konuştu.
"Ben Rubeus Hagrid. Hogwarts'ta Anahtarların ve Toprakların Bekçisiyim,hadi! Peşimden gelin ,başka birinci sınıf var mı ?hadi birinci sınıflar takip edin "
Dar, dik bir patikada Hagrid'i izlediler. Hagrid, omzunun üstünden bize seslendi.
"Bir saniye sonra Hogwarts'ı göreceksiniz " "Hemen şurayı dönünce".
Çocuklardan bazıların "ooo!"diye sesler yükseldi Ella'ın ağzı açık kalmıştı daha önce bu kadar büyük bir yer görmemişti .Dar patika bir anda siyah bir gölün kıyısına açılmıştı. Kıyıda kayıklar vardı ,Hagrid kayıkları göstererek "Dörder kişiden fazla binilmeyecek !" diye seslendi.
Ella bir kayığa Sirius , James ve Remusun bindiğini gördü o tarafa ilerleyip onların kayığına bindi, çocuklar Ella'yı görünce gülümsediler.
Hagrid tek başına bindiği kayıktan"Herkes tamam mı?"diye bağırdı daha sonra "İleri"dedi. Daha sonra kayıklar ilerlemeye başladı baştaki kayıklar yamaça varınca Hagrid" eğin kafalarınızı "diye bağırdı .Herkes kayıktan inice Hagrid kapıya vurdu ve kapı hemen açıldı karşılarında mor cüppe giymiş uzun boylu bir kadın duruyordu Hagrid'e
"Teşekkürle ederim,gerisini ben hallederim"dedi.
Öğrencileri küçük bir odaya sokup konuşmaya başladı.
"Hogwarts'a hoşgeldiniz. Ders yılı başlangıcı şöleni biraz sonra başlayacak, ama Büyük Salon'da yerlerinizi almadan önce seçim yapılacak, hangi binalara verileceğiniz saptanacak. Seçim son derece önemli bir törendir, çünkü burada kaldığınız sürece, binanız Hogwarts'taki aileniz gibi olacak. Derslere kendi binanızdakilerle gireceksiniz, kendi binanızın yatakhanesinde uyuyacaksınız, boş vakitlerinizi binanızın ortak salonunda geçireceksiniz. Dört bina var; adları Gryffindor, Hufflepuff,Ravenclaw ve Slytherin. Her binanın kendi soylu tarihi var, her bina çok önemli cadılar,büyücüler yetiştirmiştir. Hogwarts'ta bulunduğunuz sürece yaptığınız iyi işler bina notlarını yükseltir, kurallara uymamak da bina notlarını düşürür. Yıl sonunda toplam notu en yüksek olan bina, Bina Kupası'yla ödüllendirilir,büyük bir onurdur bu. Dilerim hepiniz kendi binanızın notlarına katkıda bulunursunuz.Seçim Töreni biraz sonra bütün öğrencilerin önünde yapılacak. Bu arada beklerken hepiniz kendinize çeki düzen verin.Hazırlıklar tamamlanınca döneceğim," dedi Profesör McGonagall. "Lütfen sessizce bekleyin."Odadan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAPULCULAR - Andriella Prewett
FanficBildiğiniz her şeyi unutun burası benim hayal gücüm.. PREWETT ailesinin bir kızları daha var bildiğiniz Molly Weasleyin kız kardeşi Andriella Prewett çapulcular döneminde ... bu dünyada benim istediklerim yaşayıp ölücek hazırsanız başlayalım. #au