Bölüm 12

3.1K 166 5
                                    


(Düzenlendi.)

Gözlerimi açtığımda hastane kanadındaydım ama neden? Soluma baktığımda sandalyede uyuya kalmış bir Sirius vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Gözlerimi açtığımda hastane kanadındaydım ama neden? Soluma baktığımda sandalyede uyuya kalmış bir Sirius vardı. Biraz kıpırdandığımda sırtım acımıştı. Acıyla inlediğimde Sirius kıpırdanıp uyanmıştı,bana baktığında sandalyeden fırlayıp başıma geçti.

"İyi misin güzelim?"

"Sırtım ağrıyor."

"Tamam ben çıkarım Madam'ı çağırırsın ondan gizli buradayım."

"Tamam."

"Sana bunu kim yaptı?"

"Hatırlamıyorum en son kütüphaneden çıkıyordum gerisi yok."

Dediğimde kafası sallayıp başımı öptükten sonra gitmişti.
Hastane kanadından çıktıktan sonra derse girdim bizimkileri baktığımda beraber oturduklarını görünce Lily yanıma geçip oturdum.

"İyi misin sana bunu kim yaptı?"

"Hatırlayamıyorum,Dumbledore ve McGonagall onlara anlattım ama yapacak bir şey yok."

Dediğimde kafasını sallamış profesör gelince derse dinlemeye başladık. 

Akşam yemeğine giderken Sirius beni kenara çekti.

"Sana bir şey vereceğim küçük bir geçmiş olsun hediyesi."

Heyecanlanmıştım cebinden  Kalp şeklinde kolye çıkardı.

"Bunu yazın muggle dükkanından aldım bir gün sana veririm diye bak açılabiliyor sihirli değildi ama ben içine en güzel anılarımızı koydum sende istediğin anıları koyabilirsin."

"Yani bir düşünseli gibi."

"Bizim düşünselimiz."

Bana yaklaştı gözlerime baktı bende ona yaklaştım dudaklarımız birleşince bacaklarım titredi Sirius'a tutundum ayrıldığımızda biraz durmuş gülümseyip akşam yemeğine gitmiştik.
Akşam yemeğinden sonra bizimkilerle oturuyorduk.

Aylak "Gidelim mi?"

"Nereye?"

Sirius"Küçük tüylü sorunu."

Bugün dolunay olduğunu unutmuştum.

"Tamam hadi gidelim."

Sirius "Sen gelemezsin daha yeni hastane kanadından çıktın."

"Hayır bende geleceğim"

James " Olmaz karakedi biz hallederiz."

"Hayır bende geleceğim sizi  yalnız bırakmam."

Sirius yanıma geldi.

" Bak güzelim daha yeni hastane kanadından çıktım o yüzden burada kalsan daha iyi dinlenmen lazım."

"Tamam"

Çıkmıştılar bende yatakhaneye çıkıp camdan gözüken şamarcı söğüt'e bakmaya başladım beş dakika sonra kurt uluması duydum. Gidip yatağıma oturdum Sirius'un bana verdiği kolyeyi boynumdan çıkarıp kapağı açtığımda elimden uçtu biraz büyümüştü ayağa kalkıp kafamı içine soktum.

Kendimi Hogwarts express'inde çocukların birinci sınıftaki hallerinde buldum.
"....ben öyle yapınca annem çıldırdı tabi." Remus ve Sirius James anlattığına güldüklerine kompartımanın kapısı açılıp ben girmiştim,beraber geçirdiğimiz anılar vardı en son sevgili olduğumuz anı vardı.

Düşünselinden çıktığımda Lily başımda bekliyordu.

"Bu bir düşünseli mi?"

"Evet Sirius'un hediyesi."

Kaşlarını kaldırmış şaşırmıştı.

"Vay be Black'den romantik hareketler."

Gülmüştüm daha sonlara asamı başıma koyup bir anı çıkarıp düşünseline attım sonra üç dört defa da yapıp düşünselimi kapattım tekrar boynuma astım dışarı tekrar baktığımda her şey normal gösteriyordu Lily ve diğer kızlar uyumuştular rahat değildim ortak salondan çıkıp çocukların yanlarına gittim sesleri geliyorlardı kapıdan içeri baktığımda Çatalak'ın bayıldığını gördüm hemen karakedi(siyah bir panter)olup içeri daldım. Sirius bana yandan bakıp hırladı onu takmadım kılkuyruk bakındım gördüğümde kafamla James'i gösterdim anlamış olacak ki insan haline dönüp James'i alıp çıktı tabi o alıp çıkmaya çalışırken Aylak'ı ondan uzak tutmaya çalışıyorduk Aylak biraz sakinleşip,bence yorulmuştu kenara çekilip beklemeye başladı bizde oturup onu gözlüyorduk sabaha karşı tekrar hırçınlaşmıştı dönüşüm bittiğinde eski haline döndü. Sirius Aylak'ın üstünü giydirdi beraber Remus'u odasına kadar götürüp yatırdık daha sonra James'i görmek için hastane kanadına gittik.
Peter'i James'in başında sandalyede uyurken bulduk onu dürtüp uyandırdık.

Sirius "Durumu nasıl?"

"İyi sadece kemikleri kırılmıştı ama madam iksir verdi, akşam çıkabilirmiş."

"Sen git dinlen. Sirius sende Peter ben beklerim"

Sirius yandan bana baktı.

"Seninde dinlenmen gerekiyordu ama geldin."

"İçim rahat değildi hem iyi ki gelmişim tek başına nasıl idare edecektin"

Peter'e döndüm.

"Hadi git dinlen kılkuyruk."

Peter "Yok abi ben bir şey yapmadım bütün her şeyi siz yapıyorsunuz siz gidin dinlenin."

Sirius kafasını sallamış Peter'in omzuna patpatlamıştı. Elimi tutup çıkmıştık elini omzuma attı.

"Sana kızamıyorum ama çok inatçısın."

Gülümsedim.

"İnatçıyım ama tatlı bir inat değil mi?"

Bana sırıtarak baktı.

"Tabi tabi nasıl tatlı bir inat ama."

İkimizde Sirius'un dediğine gülmüştük.

🧙🏻🧙🏻🧙🏻

Medya
Patiayak'dan karakedi'ye hediye.

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin