Bölüm 16

2.5K 146 30
                                    


(Düzenlendi.)

1979

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



1979

Hamileydim ilk Siriusa söylemem gerekliydi ama gidip Lily'e söyledim çünkü Lily'de hamileydi. Bir ay önce gelip söylemişti.
Akşam işten sonra eve gelip beraber akşam yemeği hazırladık yemeğe oturup yemeğimizi yedik asamı sallayıp masanın toplanmasını sağladım. Koltuğa oturduktan sonra Sirus'a döndüm.

"Sana bir şey söylemem gerek."

Bana döndü.

"Söyle güzelim."

"Hamileyim."

Kıpırdanmadan bana bakıyordu elimi gözlerine doğru salladım ayağa fırlayıp Patiayak'a dönüşüp evde koşturmaya başladı hızını alamış olacak ki kapıdan çıkıp sokak boyu koşturup havlamaya başlamıştı geri geldiğinde tekrar dönüşüp bana sıkıca sarıldı. Şömineye gitti.

"Potter'ların evi."

Kafamı sallayıp gülmüş bende James'lere gitmiştim. Şömineye çıktığımda Çatalak'a ve tekrar Patiayak olmuş birbirlerini kovalıyordu.
Lily onlara bağırıyordu.

"Sakin oldu evdesinin bir şeyler kıracaksınız dışarı! Dışarı !"

Kapıyı açmıştı dışarı fırlayıp çıkmışlardı.
Lily'e doğru gittim.

"Hala çocuk gibiler."

"Çay getiriyorum."

"Tamam olur."

Gitmişti bende yanına gitmiş mutfakta çayımızı içmeye başlamıştık ve son zamaları konuşuyorduk. Yarım saat sonra birbirine sarılarak içiri James ve Sirius girdi. James gelip bana sıkıca sarılıp tebrik etti.

Yılbaşında  Potter evinde kutluyorduk eskisi gibi hep beraber ellerimizde kaymak birası vardı Alice ve Frank evlenmiştiler ve Alice de hamileydi eğlenceli geçmişti. Çapulcular vardı eğlencesiz geçmesi imkansızdı.

Yılbaşından iki ay geçmişti ölüm yiyenler Marlene McKinnon ve ailesini öldürmüştüler, bu bizi  kötü etkiledi hem yoldaşlıktan hemde bizim dönemizden yedi sene boyunca aynı yatakhaneye paylaştığımız birisiydi. Marlene Ölümünden sonra iki abimin ölüm haberini almıştım annem ve babamdan sonra ikisinin haberini almak beni yıkmıştı iki gün ablamla kalmış birbirimize destek olmuştuk ablamda hamileydi bu arada.
Sirius gelip beni almış eve götürmüştü yine sessizleşmiş Sirius'un bana verdiği kolyeyi yani düşünselini açmış abilerimle olan güzel anıları koymuş izliyordum Çapulcular gelip bana destek olmuş kendime getirmişti Lily ile karınlarımız büyümüş ve bizi çalıştırmıyorlar artık. Evde oturuyorduk bütün gün, Lily ve ben arada Alice geliyordu bütün günü bir şekilde geçiriyorduk.

30 TEMMUZ 1980

Sirius ile yatıyorduk yani ben karnımdan dolayı rahat edemiyordum doğum yapmama bir aydan az kalmıştı ,birden içeri giren çatal boynuzlu geyik ile yerimde doğruldum.

"Lily'in doğumu başladı hastaneye gidiyoruz."

Hemen Sirius uyandırdım.

"Doğum başlamış hadi hastaneye."

Hızla kalkmıştı.

"Doğuruyor musun!"

"Hayır salak Lily doğuruyor."

Sakinleşip tekrar heyecanlı şekilde hazırlanıp hastaneye gitmiştik.
James,Remus,Peter'in yanına gittik Frank'de ordaydı James bizi görünce.

"Alice de doğumu başlamış."

İkisini sakinleştirmeye başladık saat on ikiden hemen önce Alice' nin oğlu olduğunun haberini aldık,saat neredeyse gece bire gelirken şifacı James'e oğlu olduğunun haberini verdi.
Lily'i odaya aldılar yanına gittik daha sonra küçük Potter'ı getirdiler Lily emzirmesi için dışarı çıkmıştık içeri tekrar girdik.

"Adını ne koyucaksınız?" diye sordum

Lily heyecanlı bir şekilde "Harry!"

"Harry James Potter."

Çok güzel bir isimdi Lily Sirius ve bana bakmış sonra James'e dönüştü James bize baktı.

"Harry'nin vaftiz anne babası olurmuşunuz?"
Gözlerim dolmuş ağlamaya başlamıştım.

"Tabi ki olurum."

İkisinede sarılmıştım Sirius gözleri dolmuş bir şekilde.

"Onu küçük çapulcu yapıcağım."

Lily "Hayır Black! Oğlumdan uzak dur."

Odadan çıktıktan sonra Longbottom ailesini ziyaret etmiştik oğullarının adı Neville koymuştular.

Bir gece sancılarım tutmuş Sirius uyandırıp hastaneye gitmiştik sancılarım iyice artmış şifacılar sayesinde ağrılarım geçmişti bir iki saat sonra ağlama sesi duydum.

Şifacının"Kızınız oldu tebrik ederiz."

Kızıma baktığımda başında bir kaç tane kızıl tüyler vardı duygulanmış bir kaç damla akıtmıştım odaya getirdiklerinde odaya bir sürü kişi girmişti.
Remus,Peter,Longbottom ve Potter ailesi ablam (ablam doğurmuştu)ve eniştem girmişti tebrik ediyorladı daha sonra kızımı getirdiler.

Ablam Molly "Ah küçük kızımızda kızıl olucak."

Sirius'a baktığımda kızımıza büyülenmiş şekilde bakıyordu gözleri dolu şekilde kucağına aldı başını öptü bu manzara tam düşünseli için güzel bir anıydı.

Aylak "Adını ne koyucaksınız prensesin."

Sirius ile düşündüğümüz ismi söyledim.

"Daisy Black."

Dediğimde odada beğenme mırıltılar yükselmişti. Vaftiz anne babası Lily ve James olsun istemiştik.

DÖRT AY SONRA

Yoldaşlık toplanmış Dumbledore bir kehanetten bahsetti bu kehanete uyan bir Potter ve Longbottom ailesiydi ne yapması gerektiğini sorduğumuzda sürekli yer değiştirmesi gerektiğini söyledi her şey bir anda oldu sürekli yer değiştiriyorlar bir yerde bir haftadan fazla kalmıyorlardı.

30 EKİM 1981

Yine aynı evin önündeydim evin çatısı patlamıştı içimde çok kötü bir his vardı hızlıca evin içeri girdim  rüya olduğunun farkındaydım merdivenlere çıkacağımında önce ilk katı incelemeye başladım duvarda asılı bir takvim vardı ilerleyip baktığımda 31 ekim 1981 tarihini gösteriyordu merdivenlere doğru gidip çıkmaya başladım. Merdivenin sonunda birisi yatıyordu başına geçip baktığımda James'i gördüm dizlerim üstüne eğildim sarıldım ağlamaya başladım. Bebek sesi duydum ayağa kalkıp göz yaşlarımı sildim  bebek sesinin geldiği odaya girdim yerde Lily'in yattığını gördüm Lily'e ilerleyip sarılıp ağlama başladım Harry ağlamaya tekrar başlayınca kalkıp Harry'e ilerledim kucağıma alıp sarıldım.

"Olanları değiştirmek senin elinde."

Nefes nefese kalkınca gördüklerimi unutmadan kalkıp tarihi yazdım ,tarihe baktığımda tarih yarın olduğunu fark edince bir ağırlık bastı. Daisy odasına gidip oturdum, düşünmeye başladım eğer bu rüyaları görüyorsam benim bir şeyler yapmam lazımdı ama ne. Hem rüyanın sonundaki ses olanları değiştirmenin benim elimde olduğunu söyledi.

🧙🏻🧙🏻🧙🏻

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin