Bölüm 10

3.4K 210 43
                                    


(Düzenlendi.)

Akşam yatma  saati gelince James'in odasının   yanındaki odayı hazırlamıştı Mrs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akşam yatma  saati gelince James'in odasının   yanındaki odayı hazırlamıştı Mrs.Potter. Üstümü giyip yatağa uzandım dönüp duruyordum susamıştım su  içmek için mutfağa indim ışığı açtığımda Sirius'u gördüğümde korkmuştum.

"Ne yapıyorsun karanlıkta?"

"Uyku tutmadı."

Suyumu alıp yanındaki sandaleye oturdum.

"Anlatmak istediğin  bir şey   varsa bana anlata bilirsin Pati."

Derken elimi tutmuş gözlerime bakmıştı.

"Sen... sen harika bir insansın ama anlatacak bir şey yok."

Kafamı sallamıştım.

"Sen bilirsin ama ben her zaman burdayım."

Ani bir cesaretle "iyi geceler" deyip yanağını öpmüştüm.

Hemen odama gitmiştim.
(Arkasında sırıtan Patiayak bıraktığını bilmeyerek.)

İKİ AY SONRA

Ablam doğum yapmış yine erkek çocuğu olmuştu adı Percy koymuşlardı. Yarın Hogwarts başlıyordu SBD notlarım gelmişti.

Geçer Notlar:
Olağanüstü (O)
Beklenenin Üstünde (B)
Uygun (U)

Zayıf Notlar:
Zayıf (Z)
Felaket (F)
İfrit (İ)

Benim notlarım

Astronomi: U
Sihirli Yaratıkların Bakımı: U
Tılsım: B
Karanlık Sanatlara Karşı Savunma: O
Kehanet: Z
Bitki bilim: U
Sihir Tarihi: Z
İksir: O
Biçim Değiştirme: O

Çocuklarla konuşmuş onların notlarıda benim ki gibiydiler ve sinirim bozulmuştu onların ders çalıştığını görmemiştim ki.

Akşam sandığımı hazırlamaya başladım hazırlamam bitmiştim kapım çaldı ve açılmaya başladı baktığımda Bill ve Charlie (Bill 6 ve charlie 4 yaşındalar) geldiler yanıma geldiler.

"Oyun oynayalım mı teyze."

Dediklerinde içim gitmişti.

"Tamam hadi aşağı."

Diyerek oyun oynamaya başlamıştık.

Sabah çocuklarla karşılaşmış hepsiyle sarılmış şimdi de kompartmanda oturuyorduk.

"Altıncı senemize başlamış bulunmaktayız sevgili Çapulcular bu sene ne yapmak istiyorsunuz?" demiştim.

"Şakalar şakalar geçen sene performans'ımız düştü ama şimdi yükselme zamanı" demişti Çatalak.

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin