Bölüm 15

2.7K 153 16
                                    

(Düzenlendi.)

Bu bölümde baya bir zaman atlaması var hikayeyi kısa tutmayı planlıyorum.

Gözlerimi yine hastane kanadında açtım etrafıma baktığımda madam Pomfrey başımda bir şeylerle ilgilenirken bulmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözlerimi yine hastane kanadında açtım etrafıma baktığımda madam Pomfrey başımda bir şeylerle ilgilenirken bulmuştum.

"İyi misin tatlım?"

"İyiyim,noldu bana?"

"Nefessiz kalmış bayılmışsın kriz geçirmişsin."

"Çıkabilir miyim?"

"Akşam çıkabilirsin."

Öğle arasında Sirius gelmiş bana sarılıp iyi olup olmadığımı sormuştu iyi olduğumu söylediğimde biraz daha yanımda kalmış gitmişti.

Akşam yemeğine yetişmiştim bizimkileri gördükten sonra yanlarına gittim.
Sirius'un yanına oturdum bana geçmiş olsun diledikten sonra yemek yiyip ortak salona gittik koltuğa geçip oturduk.
Lily ile James yan yana oturmuş konuşup gülüşüyorlardı çocuklarla bakışıp onlara bakmaya başladık ama bizi hiç takmıyordular yatmaya çıktığımızda direk Lily'in yanına gidip kenara çektim.

"Anlat."

"Dün seni hastane kanadına götürdük dönüşte konuşmak istediğimi söyleyip astronomi kulesine gittik bir şeyler oldu bende sana seni sevdiğimi söylemeyeceğim dedim,sonrada sevgili olduk."

Zıplamaya başlamış birbirimize sarılmıştık daha sonra uyumaya gittik.

Bugün Quidditch maçı vardı son senemizdeki son maçtı kupa için oynayacaktık Slytherin ileydi maç ,maç başlamış ilk gölü atmıştım. Mola  vermiştik ve biz öndeydik Çatalak biraz daha dayanmamızı söyledikten sonra tekrar maça başladık.
Slytherin arayıcısı Snitch yakalamıştı ama bizi geçememiş biz kazanmıştık ortak salonda kutlamam yapmıştık.

Ertesi gece dolunay vardı Remus'a yardım etmiştik. Sınav vakti gelince sınavlara çalışmaya başladık bu sefer Çatalak ve Patiayak bile çalışıyorlardı,sınavlara girdik.

Okulun bitmesine iki hafta kala bizi Dumbledore odasına çağırdı.
(Sirius,James,Remus,Petet,Alice, Frank, Marlene ve diğer binalardan Slytherin hariç bir kaç kişi vardı.)

"Sizi buraya çağırmam nedenim bu sene mezun olmanız ve dışarıda karanlık günlerin güçlendiği için gizli bir örgüt kurduk, adı Zümrüdüanka Yoldaşlığı karanlığa karşı savaşmak için sizlere güvendiğim için burdasınız hiç birinizi zorlayamam benimle beraber olmak isterseniz gelip isimlerinizi yazdıra bilirsiniz ve lütfen kimseye bahsetmeyin, şimdi gidebilirsiniz."

Bizde ertesi gün gidip isimlerimizi yazdırmıştık. Peter biraz korkmuştu ama ikna etmişti yalnız değidi biz vardık. Lily bir dolunay'ın ertesi gün her şeyi fark etmiş bizi sıkıştırmıştı Remus'da her şeyi anlatmıştı James'de bizim animagus olduğumuzu söyledi. Son  gün çapulcu haritayı hademeye kaptırmıştık boş parşömen demiştik ama almıştı pek fazla takılmadık dışarıyı düşünüyorduk karanlık çok yükselmişti okuldaki haylazlık hallerimiz bitmişti.
Trene doğru gidiyorduk buraya tek gelmiş bir sevgili ve dört tane yakın arkadaş olarak geri dönüyorduk bir kompartmanda geçip oturduk.

  "Son kez buraya biniyoruz."

Sirius'a sarılmıştım.

James "Ama dışarda da birlikte olucağız."

Sirius "Tabi ki dışarda birlikte olucağız seni bırakmam Çatalağım"

Sirius James'e öpücük atmıştı.

Seherbaz olucağımız için hemen başvuru yapmış kabul  edilmiştik. Eğitim görüyorduk ara sırada  yoldaşlık toplanıyor toplantı yapıyorduk.

~1978~

Sirius beni deniz kenarına getirmişti kumların üstüne oturup denizi izlemeye başladık. Sirius bana dönüp elinde bir yüzük vardı.

"Karakedi benimle birlikte yaşlanır mısın?"

Gözlerim dolmuştu şimdi savaş olduğu için insanlar hemen evleniyorlardı.

"Evet seninle yaşlanırım Patiayak."

1978 SONLARI

Lily ile James evleniyorlardı şu an.
Lily'in yanında saçını yapıyordum.

"Az kaldı hayatım şurayı da yaptım mı bitiyor."

Saçını bitirmiştim ayağı kalkıp etrafında dönmüştü. Çok güzeldi gözlerim dolmuş şekilde baktığımı görünce yanıma geldi.

"Hayır ağlama sakın ,bende ağlarım."

Kafamı sallamış sarılmıştım , nikah zamanı gelince Lily babasının ellerinde James'e doğru yürüdüğünde bacaklarının titrediğini bile burdan görmüştüm nikah bitip eğlence başladığında Sirius yanıma geldi.

"Çok güzel olmuşsun sevgilim."

Yanağımı öpmüştü.

1979 YAZLARI

Heyecandan geberiyordum bu sefer Marlene saçımı yapıyor Lily'de makyajımı yapıyordu.  Hazırlanmam bittiğinde aynaya gidip kendime baktım harbi çok güzeldim be. Sirius gelip beni aldı yeminlerimi edip dans etmeye başladık.

"Seni seviyorum Patiayak."

"Seni seviyorum Karakedi."

🧙🏻🧙🏻🧙🏻

MEDYA
Karakedi'nin gelinliği

ÇAPULCULAR -  Andriella PrewettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin