Duyuru

14.9K 561 234
                                    


Merhaba arkadaşlar,


Güzel haberler Vol.1'le başlıyorum :)


Bukalemun basılı kitap oluyor! Bildiğiniz gibi konusu uzun olan hikayeyi Wattpad'de iki kitap halinde yayınladım. Merak etmeyin üçüncü kitap da mutlaka gelecek ve önce burada yayınlanacak. Bu nedenle basılı kitaplar da seri olarak çıkacak ve toplam altı kitap olacak. (Burada neeeğğğğ diyebilirsiniz, valla ben de dedim ama kesip kırpmaya da gönlüm razı gelmedi.)


Tahminen ocak ayında tüm kitap satışı yapan sitelerde ve raflarda olacak. Şu an çalıştığım yayınevi olan Perseus Yayınları tarafından düzenlenmesi ve kapak çalışmaları yapılıyor. Yakında kapakları da size sunacağım.


Şu an hikayeyi Wattpad'de okumaya devam eden arkadaşların okumalarını bölmemek için bir süre daha Wattpad'de duracak kitaplar, fakat maalesef aralık sonu kitapları kaldıracağız. (Birkaç bölüm yine yayında kalır mutlaka)


Vol 2.Sina e-book olarak D&R'da satışa çıktı. Özellikle yurt dışında kitabı tedarik etmek konusunda sorun yaşayan arkadaşlar için e-book'a erişim çok kolay olacak. D&R'ın sitesine girdiğinizde kitapların e-booklarına kolayca ulaşabilirsiniz. 19.69 TL olarak belirlenen fiyatı da basılı kitaba göre epey hesaplı oldu.


Vol 3.İnstagram'da çekiliş düzenliyoruz. :) Çekilişte kazanan 2 arkadaşa Sina –İsyan ve Sina-Çatışma kitaplarının ikisi birden gönderilecek. Katılım şartlarını instagram'da atacağım post'tan öğrenebilirsiniz.


Ben böyle Vol.1, Vol.2... diye devam etmeyi acayip sevdim. İnşallah çok daha güzel haberleri sizinle paylaşmak nasip olur. Hepiniz iyi ki varsınız canlar... Sizin sayenizde bu mutlulukları yaşıyorum. Her şey ama her şey gönlünüzce olsun, siz de çok mutlu olun, sizin de tüm hayalleriniz gerçekleşsin inşallah.


Hepinizi seviyorum...En içten sevgiler,Aslıhan Doğa

BUKALEMUN - 1 Çakal Avı - Alaz (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin