👽TaeKook🐰

3.9K 83 1
                                    

Jungkook pov.

A nyár utolsó napja van, amit egy esti bulival zárunk. A banda többi tagja előkészül, hisz már javában délután van. Kimegyek az udvarra megnézni hogy állnak, mivel nem megyünk buliba csak kerti partit tartunk.

-Jungkooook~ segíts nekem. - hallom meg Jimin kiabálását- A piák a hátsó ülésen vannak, hozd őket be.

Jó pár forduló után végre elfogyott a rengeteg alkoholos ital a kocsiból, ami majd segít agysejteink elpusztításában. De komolyan vettek annyi üveggel, ami egy egész hétre elég lenne nem egy estére.

Jin eomma csinálja a kaját, mert ő főz a legjobban. Nam próbál neki segíteni, bár szerintem csak akadályozza a főzésben, de ezt nem mondaná meg neki, örül hogy próbál segíteni.

Suga a kanapén ül és Jhope-pal nézik a Venomot. Igaz hogy vagy 20szor látták már, de ez a kedvencük így ugyan olyan lelkesedéssel nézik minden egyes alkalommal.

Jimin és Tae pakolnak kintre, és amint végzett Jin el is kezdünk enni.

Time skip..

8 óra körül jár az idő, megettük a kaját, ami mint mindig isteni volt. Most a meleg időt kihasználva ugrálunk a medencébe, ami kellemesen lehűt.

-Kapj eel.-kiált Tae és már ugrik is egyenesen felém a vízbe... Na jó, ki felejtettem, hogy egy egészen keveset már ittunk.

-V, te nem vagy normális- nevetek a már karomban lévő fiúval együtt.

-De legalább figyelmeztettelek- puszil bele hajamba, amit egy kicsit meglep. Szembe fordul velem és lábait derekam köré kulcsolja, majd szorosan megölel.

-Gyertek karaoke versenyezni. - kiabál Yoongi, fel se tűnt hogy ők már kimentek.

-Megyünk hyung- válaszoljuk egyszerre. Kiszállunk a vízből és megyünk megnyerni a "versenyt".

-Na Suga, kápráztass el minket.

-Mint mindig- kacsint ránk. Megszólal a zene és tényleg ő a legjobb repper akit ismerek. El nem ismerném neki, mert így is hatalmas egoja van, de lenyűgöző a hangja.

-Én duettezni akarok, Tae mit szólsz?- kérdeztem a dal végén.

-Benne vagyok- mosolyodik el. Kiválasztjuk a számot, előtte egy lélek erő növelő fél decit ledöntünk. Belekezdünk az éneklésbe, talán még sose énekeltünk ennyire összhangban szembe állt velem, felemelte a kezét én pedig összefűztem ujjaink.

-Ez annyira romantikus voolt~- sikítozik Chimchim a szám végén. Kicsit kipirulva nézünk egymásra míg lassan szétbontjuk ujjaink.

Miután mindenki elénekelte az általa választott számot megállapodtunk abban, hogy mindenki kitett magáért, de azért Tae és én voltunk a legjobbak. Mindegyikünk kezdte érezni az alkohol hatását, így ha lehet még felszabadultabban tomboltunk. Nam és Jin csók csatába kezdett, amit mi jó "fiaik" módjára fújogva néztünk végig ki, persze egyikünket se zavarta, de azért jó érzés volt a tudtukra adni, ha tovább szeretnének menni akkor azt bent tegyék meg.

Hoseok Yoongit ölelgetve táncolt, amit nem nagyon neveznék annak, csak egymásba kapaszkodva dülöngéltek. Én Jiminnel és Taehyunggal koccintgattam, közben az életünket beszéltük ki.

-Játszunk én még sohát- jött a hirtelen ötlet Chimtől.

-Benne vagyok- mondtuk egyszerre.

-A játék lényege annyi, hogy mondunk egy megállapítást pl: én még soha nem hánytam részegen. Erre annak kell inni aki már csinált ilyet.-magyarázta gyorsan a lényeget.

-Én kezdem- integetett V nehogy valaki elvegye a lehetőséget előle- Én még soha nem csókolóztam részegen olyannal, akit aznap ismertem meg- kezdte egy lájtos kérdéssel, amire meglepetésemre, Suga és Chim is ivott.

-Én még soha nem ébredtem fel ismeretlen ember mellett egy jobb buli után- mosolyog Suga ravaszul, amire Nam és Chim is ivott... Jimin úgy tűnik elég csapongó életét él a tudtunk nélkül.

Jó sok érdekes dolog kiderült a játék során, amit őszintén nem is gondoltam volna, de most Yoongi egy ördögi mosoly kíséretében feltette a leggonoszabb mondatot.

-Én még soha nem éreztem barátságnál többet egy bandatag iránt sem. - Nam és Jin természetesen ivott, Tae összeszorította szemeit, körbe se nézett csak lehúzta a pohara tartalmát. Mindenki nagy szemekkel nézett rá, lesütötte szemeit majd felállt és befutott a házba. Valamiért úgy éreztem nekem kell utána menni, fel is állok és gyorsan megyek be én is. Az ajtaja előtt megállok és bekopogok.

-Nem akarok most senkivel beszélni, kérlek menj el- hallom meg hank hangját.

-Kérlek Taetae én vagyok az Kookie engedj be- könyörgök neki ami úgy tűnik bejött, mert meghallom a zárat kattani, az ajtó pedig kinyílik. Bementem és magamhoz öleltem- ne aggódj nekem is van egy valaki aki iránt azt hiszem többet érzek - mondtam halkan és kisimítottam a szeme elé logó tincseit.

-És ki az? - nézett rám döbbent szemekkel.

-Elmondom ha te is- kijelentésemre elvörösödött.

-Nekem te.. - mondta nagyon halkan, de pont értettem, nem is kellett több, ajkaira hajoltam és mozgatni kezdtem sajátom. Meglepődöttségétől először nem viszonozta, aztán mikor feleszmélt visszacsókolt. Az először lágynak induló csók egész vadra sikerült, combja alá fogtam és felkaptam, hátát az ajtónak szorítottam. Lábát derekam, kezét nyakam köré fűzte. Addig csókoloztunk amíg teljesen el nem fogyott a levegőnk. Felnézett rám mosolyogva, vöröses arccal.

-Szeretlek Jungkook- bújt bele nyakamba.

-Én is szeretlek Taehyung- csókoltam meg újra.

BTS One ShotsWhere stories live. Discover now