Yoongi pov.
-Hoseok igyekezz már! El fogunk késni.
-De Yoongi ez egy nagy nap, és nekem fogalmam sincs mit vegyek fel.- néz rám szomorú szemekkel.- Szerinted inkább ezt?- mutat fel egy fekete szaggatott farmert- Vagy inkább ezt?- emel meg egy szinte ugyan olyan nadrágot, annyi különbséggel, hogy pár centivel feljebb van kiszakítva.
-Jó az ami rajtad van- sóhajtok és rámutatok az említett darabra, amin a szakítás az elsőhöz képest kicsit lejjebb van.
-És inget vagy pólót vegyek?
-Sose láttalak még ennyire izgatottnak, mivan veled?
-Tudod, hogy ezt a koncertet várom már mióta.- legyez kezeivel ide-oda, de ezzel csak azt éri el, hogy totál hülyének nézem.
-Én is szeretem őket, de ennyire nem kell felpörögni már most. Szívbajban fogsz meghalni idő előtt, ha így folytatod.
-Tudod Yoongs, nem is értem miért vagy te a legjobb barátom.- rázza fejét nevetve, pedig igazam van.
-Mert más nem megy el veled EXO koncertre? - kérdezek rá az egyértelműre.
-Tudom hogy te is szereted.- de ezt sosem fogom az orrodra kötni.
-Még mit nem.
-Pedig Yoda majdnem olyan jól rappel, mint te- kezdi húzogatni a szemöldökét fel-le.
-Chanyeol sose lesz jobb nálam- fordulok el sértődést színlelve és csak akkor esik le, hogy lebuktam mikor nevetni kezd.
-És mégis honnan tudod, hogy ő az, ha "annyira nem szereted"- mutat idéző jelet ujjaival.
-Na jó, lehet meghallgattam pár számukat.
-Attól még nem fogod tudni hogy hívják.
-Itt hagylak- állok fel ágyáról és az ajtó felé veszem az irányt.
-De még nem vagyok kész.
-Gyere póló nélkül. Így is jól nézel ki.
-Tudom, tudom, de akkor el fognak szeretni tőled.- mondja drámai hangsúllyal.
-Túl sokat képzelsz a kapcsolatunkba.
-Inkább te túl keveset.
-Szeretnék egy olyan világban élni, amiben nem ismerjük egymást.- sóhajtok elgondolkodva és kicsit vállon csapkodom, ahogy elképzelem.
-Olyan világ nem létezik- ölel magához jó szorosan, amit próbálok nem viszonozni, de hamar beadom derekam.
-Tudom, valahogy biztos rámtalálnál- mosolygok, mert annak ellenére, hogy nem mutatom ki attól még ő nekem a legfontosabb és nagyon szeretem.
-Sosem szabadulsz tőlem.- enged el és homlokomra puszil. Miért kell hogy ennyivel magasabb legyen? Az a három centi nem jogosítja fel ilyenre.
-Hobi ez a legjobb.
-Akkor kapsz még- puszil most arcom jobb oldalára.
-Barom- tolom el magamtól- Az ingre értem- mutatok kiszemeltem felé- Ezt vedd fel.
-Tökéletes választás- emeli le a fekete hosszúujjú inget, ami kicsit rátapadva testére egész jó látványt nyújt.- Legalább összeöltözünk.
-Ritka pillanatok egyike.- csak heti háromszor fordul elő...- Indulhatunk végre?
-Igen, alig várom hogy lássam őket.