💪🏻Yoongi x Reader📝

769 12 3
                                    

[Ez egy kicsit más típusú rész, reméljük ez is tetszeni fog🤗 Ha szeretnétek még jelezzétek.
ÜI:Reginek sepicalba😏❤️😂]

A rajzlappba merültem, fülemben a füles amiből az egyik kedvenc bandám dala szól. Figyeltem a vonalakra, amikből egy ember fog kirajzolódni, nem is akárki. Egy olyan fiú aki maga a tökély. Min Yoongi.
Egy ideje már bejön, de ő nem igen ad arra jelet, hogy többet érezné barátságnál. Ezt a rajzot is egy részt neki készítem, másrészt magamnak hisz biztos, hogy lemásolom. Hisz ez egy póló nélküli tükör előtti izmozos kép. Örültem, hogy engem kért meg. Így többet is tudok vele beszélni. Néha azért felnéztem nem kellene senkinek meglátnia, hogy ilyet rajzolok és hogy kit. Nem sokára készen lesz, jaj remelem tetszeni fog neki. Amikor több embert kezdtem el észre venni a szemem sarkából, lefordítottam a lapot és a diákokat néztem. Mekkora a sor megint a büfében, nem szeretem az embereket. Lassan felálltam a helyemről és a terem fele indultam. Jó volt kicsit egyedül lenni. Leraktam a helyemen a cuccom és vártam a többieket. Nem is értem magam miért jöttem be előbb, mikor elmaradt az első óra. Elővettem újból a telefonom, olvastam rajta. Imádok olvasni és néha szoktam írni is ide. Elkezdtek befelé szálingózni, őt vártam. Tudtam, hogy edzése van, hisz mint reggel a snapchat is mutatta a napi snap-jében. Nem sokára megérkezett, és felém indult el. Rá néztem.
-Szia,(T/N). Mosolygott rám.
-Szia Yoongi. Mosolyogtam vissza.
-Hogy állsz a rajzzal?
-Nem sokára készen is lesz. Holnapra biztos.
-Oké, köszi biztos nagyon szép lesz.
-Remélem tetszeni fog.
-Hisz egy ilyen szép lány rajzolta biztos az lesz.
Mosolyogtam csak, és huha ezt nem hiszem el. Éppen jött be drága barátnőm az ajtón. Azonnal elmondtam ezt neki. Muszáj holnapra befejeznem. Napközben is rajzoltam, igaz keveset és vigyáztam, ne nagyon lássak meg. Nagyon tetszik ez a rajz és ő is.
Másnapra el is készültem vele, majd suli után adom neki oda. Az egész nap lassan telt, pedig szinte ma végig vele beszélgettem, sőt mellettem is ült órákon. Utolsó óra után, elindultunk ki. Én előbb kijöttem, mert meg vissza ment valamiért.
Elfogytak az emberek körülöttem szinte, rá néztem mikor jött le a lépcsőn.
-Na. Hadd lássam.
-Elővettem a mappám és att nyújtottam neki a lapot.
-Hűha. Ez nagyon tetszik.
Hirtelen magához húzott és megölelt, nagyon örültem ennek, vissza öleltem. Hosszú percekig így álltunk mire elengedtük egymást.
-Nem lenne kedvem most vagy holnap elmenni valahova? Kérdezte meg.
-És ha mind a két nap lenne?. Válaszoltam.
-Az mégjobb lenne.
A délután fantasztikus volt, nagyon örültem hogy elhívott és ez csak a kezdet volt. Az elkövetkezendő időben sokat találkoztunk...nagyok sokat. Sőt nála is aludtam egyszer, persze nem volt semmi sem. De nagyon jó volt az ölelésében elaludni.

~Egy hónap múlva~
Nagyon meghatározó volt ez az idő, hisz tényleg többet éreztem mint barát és úgy vettek észre ő is. Szeretném ha tényleg több alakulna ki, vagy komolyabban venne ő is. Ezen gondolkoztam a napokban, és szinte mindennap találkozunk közben. Tegnap azt mondta beszélni szeretne velem...ettől félek egy kicsit. Próbáltam másnap szépen felöltözni, majd elindultam. Egy közeli helyen beszéltük meg a találkozót. Megöleltük egymást.
-Szia. Köszöntem neki.
-Szia (T/N). Mosolygott.
-Miről szerettél volna beszélni?
-Hát arról, a múltkori együtt alvásról és mindenről.
-Ijjj. És miért?
-Mert én szeretném ha többször lenne ilyen.
Csak nagy szemekkel néztem rá
-Tessék?!
-Szeretném ha többször lenne ilyen együtt alvás. És szeretném megkérdezni, lennel-e a barátnőm?
-Igen. Válaszoltam mosolyogva. Fel se fogtam akkor teljesen.
Csak magához húzott és lassan ajakaimra hajolt. Lágyan megcsókolt és én viszonoztam neki. Néhány pár múlva megszólaltam.
-Szeretlek Yoongi.
-Én is(T/N)

BTS One ShotsМесто, где живут истории. Откройте их для себя