🥤Namjin🥃

962 31 0
                                    

Namjoon pov.

A jól kiérdemelt téli szünetemet töltöm. Egy hete kezdődött azóta szinte ki se mozdultam a lakásból. Próbálnak kirángatni a többiek, de én úgy élvezem a semmit tevést. Tegnap beadtam a derekam Yoonginak és megígértem, hogy ma elmegyek vele ruhát venni. Beletörődve a sorsomba sóhajtok fel, ekkor ír Jimin, hogy készüljek este megyünk inni. Nagy nehezen rávesz Yoongival, hogy mi hárman plusz Jimin egyik osztálytársa valami Seokjin bemegyünk városba ott pedig a parton iszogatunk.

Dél körül megyünk Sugával, mert hamar haza kell érni, hogy vissza tudjunk menni.

-Hyuung~-ingegetek barátomnak, hogy siessen mielőtt lekéssük a vonatot.

-Hogyhogy ezzel megyünk?

-Ezzel hamarabb beérünk, ha már itt van használjuk ki.

Tényleg hamar beértünk így legalább több időnk van. Gyalog indulunk a nagy bevásárló központ felé hisz nincs messze. Beérve utam egyből ahhoz a bolthoz vezet ahol nagyjából másfél hete kinéztem egy pulóvert. Nagy bánatomra másnak is tetszett ugyanis egy nyavalyás darab sincs. Szomorúan nézelődök tovább és már csak Suga válogat jobbára. Igaz, hogy ruháért jöttünk, de ő megvette a sokat cipőjét mert legalább abból volt ami tetszett neki, én is találtam egy pulóvert így boldogan ballagunk vissza a szerzeményeinkkel.

Otthon épp csak annyit vagyok, hogy a cuccaim lerakjam és szinte már megyek is Jiminhez és Yoongihoz. Már most kezdem megbánni, hogy beegyeztem, mert mert az utolsóval akarnak hazamenni és még csak öt óra lesz, de majd megfagyok. Gyorsan szedem a lábam Jimin háza felé. Suga előtt érek oda, szokásosan befoglalom az ágyat amíg várunk. Bekeverjük az alkoholt és elindulunk. Találkozunk azzal a bizonyos Jinnel egy megbeszélt helyen és utána elmegyünk enni. Annyira gáz, hogy csak én nem ismerem...

-Nézd ott van, ő az. - bólint fejével egy távoli fiú felé. Első pillantásra helyesnek tűnik.- Rá azért ha lehet ne mássz rá. -tudja, hogy meleg vagyok és előszeretettel viccel vele. Jimin nevetni kezd morcos tekintetem miatt.

-Oké hogy történt már ilyen, de részeg voltam jó? Nem kell folyton felhozni. - nézek rá szúrós szemekkel.

-Sziasztok.

-Szia hyung- köszönnek egyszerre. Ezek szerint ő a legidősebb.

-Szia, én Namjoon vagyok, de elég csak a Nam. - mosolyogva nyújtom a kezem.

-Szia, Seokjin, de nyugodtan hív Jinnek- viszonozza mosolyom és megrázza a kezem.

-Éhen halok, menjünk kajáért. - szólal meg Yoongi.

-Egyet értek. - bólogatok mert már majd éhen halok.

Suga velem beszélget míg Jin Jiminnel közben pedig arról beszélgetnel Hobi mekkora köcsög, őt is hívtunk csak nemrég szakított Yoongival és nem akar velünk lenni. Szót ejtenek Taehyungról is, de vele meg én vesztem össze. Meg Jungkook.. ja ők voltak akikkel részegen voltam, de csak pár csók volt. Őket amúgy se ismerjük Sugával régóta, nyáron mutatta be őket Jimin.

Szokásos helyünkre a mekibe mentünk, nyilván, hova máshova. Veszünk egy kisebb mennyiségű kaját és elindulunk a partra. Nem túl hosszú az út, de kezd kihülni a kaja, ebből látszik milyen hideg van. Odaérve az első dolgunk Yoongival, hogy annyit együnk amennyi van. Beindítjuk a zenét, kibontjuk a piát és mehet.

-Hé Nam- jön oda hozzám Jin.- Te honnan ismered Chimet?

-Általánosban osztálytársak voltunk és azóta is tartjuk a kapcsolatot. Jimin az egyik legjobb barátom.

-Úgy látom jól elvan Yoonnal, üljünk le a partra. - rájuk pillantok, nagyban beszélgetnek vagy mi. Bólintok és elindulunk a víz fele.

-Azt hozd. -mutatok a whiskey felé én pedig felkapom a kólát és a mekis poharam.

Oda sétálunk a part legszélére, mivel neki hosszú a kabátja leül rá. Csak nézek rá le, kinyújtja kezét és az ölébe ránt. Ráhuppanok combjára és egy nyekkenéssel jelzem, hogy leértem.

-Nem szeretném, hogy megfázz. - simít végig arcomon. Zavarba jövök tettétől és csak ostobán mosolygok.

-Igyunk- szólalok meg, hogy ne legyen kínos a helyzet. Töltök neki egy műanyag pohárba a Ballentinesból és magamnak is mekis poharamba utána felöntöm kólával végül ráhelyezem a tetejét. - Egii.

-Egészség. - neveti el magát és összekoccintjuk a poharakat. Ráhajolok és szívni kezdem a szívószálat, élvezem a maró érzést torkomban, ami boldogsággal tölt el. Ez nem éppen rövid ital, viszont egész hamar lehúzom, Jin is hasonlóan tesz ezért már töltjük is a következőt.

Már kezdem jól érezni magam és ahogy látom ő is. Hirtelen gondolatra fordulok szembe vele ölében és öleltem magamhoz, miután reálizálja mi történt visszaölel, még jobban magához szorít mint én őt. Elhajolok tőle hogy arcát tudjam nézni. Végig simítok arcélén és elkezdünk egymás felé hajolni, elérem ajkait amiknek egy kicsit alkoholos ízük van amitől még jobban mámorba esek. Végignyal alsó ajkamon bejutást kérve, egyből megadom neki az engedélyt és már nyelveink csatáznak egymással. Elkezdem feltérképezni a szája belsejét és egyre vadabban harcolunk. Egyik kezem tarkójára teszem a másikkal haját tépem. A csók megszakítása után nyakára térek át és kezdem nyalogatni majd szívogatni, ezzel nyomokat hagyva magam után. Álla vonalától egészen kulccsontjáig szívogatom egy vonalba amit néha meg is harapok.

-Van kedved ma nálam aludni? - kérdezi kicsit ködös tekintettel és közben beleharap alsó ajkába. Tudom mi lesz a vége, ha ott alszok...

-Igen, szívesen. - mosolygok én is hasonlóan csillogó szemekkel.

-Bocs, ha megzavarok valamit de mi Sugával megyünk mert baszott hideg van. Jössz te is Nam? - Kérdezi Chim.

-Nem, én ma a városba maradok- nézek rá Jinre, hogy értsék miért.

-Akkor jó szórakozást- mosolyog perverzen. - Majd beszélünk, sziasztok.

-Szia- köszönünk egyszerre.

-Azt hiszem akkor mi is mehetünk - mondom fülébe suttogva majd megnyalom fülcimpáját.

-Egyet értek - válaszol és már áll is fel ölében velem. Lábam dereka köré kulcsolom, kezem nyaka köré tekerem és úgy csókolom újra meg.

Ezután a nap után rendszeresen kezdtünk el beszélni és megtaláltuk a közös hangot. Nem sokkal később össze is jöttünk és azóta is boldogok vagyunk együtt. Remélem még jó sokáig vele lehetek.

BTS One ShotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora