Jimin pov.
Pár nap múlva lesz Suga szülinapja, viszont fogalmam sincs mit adjak neki. Annyira nehéz eset, de szeretném én adni neki a legjobb ajándékot. A kedvenc hyungom a legjobbat érdemli.
-Szia Jin- lépek be suttogva a konyhába.
-Jimin, te mégis miért suttogsz?
-Nehogy meghalljanak.
-Ki nem hallhatja?- vált át ő is suttogásra.
-Yoongi. A segítséged szeretném kérni.
-Nem tudod mit adj neki szülinapjára?
-Honnan tudod?
-Nem te vagy az első, aki ezzel keres fel, de Chim te is tudod, hogy Hobi ismeri a legjobban, nem én.
-Hoseok- ismétlem el a nevét- Igazad van hyung, köszönöm- ölelem meg és rohanok következő áldozatomhoz.
-J-Hooopeeeeee~- üvöltöm el magam. Nem vall rám, hogy ilyen legyek. Szörnyű dolgokat vált ki belőlem Suga.
-Chimchiiim~- kiabál vissza.
-Csend legyen már!- kiált ki Yoo a szobájából.
-Sajnálom hyung- veszem halkabbra a hangom.
Elindulok Hopi szobája felé, mert onnan jött a hangja. Benyitok a szobába, ahol áldozatom nyugodtan üldögél. Lehuppanok mellé és ugyan úgy suttogósra veszem a hangot.
-Segíts rajtam hyung. Te vagy minden reményem.
-Amúgy is én vagyok a remény drága Jimin, de állok szolgálatodra.
-Te mit adsz Suga szülinapjára?
-Ahham, azt hiszem inkább itt az a kérdés, hogy te mit adj neki.
-Hát ha már itt tartunk, azt is elmondhatod.
-Valahogy gondoltam.
-Szóval?
-Yoongi szeret aludni, rappelni, zongorázni, dalt írni, enni, szereti kumamont, a nyugalmat, engem- itt elneveti magát.
-Akkor becsomagollak téged.
-Naa, magamat én adom.
-Olyan hülye vagy- röhögjük el magunkat egyszerre.- Köszönöm a "segítséget".
-Igenis a hasznodra voltam, de ha ennyire nem hiszel nekem beszélj vele.
-Parancs értettem hyung hadnagy!- húzom ki magam vigyázz állásba és, mint egy jó katona tisztelgek előtte.
-Rendben- bólint komoly arccal- Távozhatsz.- száll be a játékba. Ügyelve, hogy ne röhögjük el magunkat egymás előtt gyorsan lelépek szobájából.
Szóval kezdezzem meg Sugát? Dehát az milyen már... Mindegy, nem konkrétan azt fogom kérdezni mit kér csak beszélgetek vele.
-Yoongi hyuung~- kiáltok most neki, bár belegondolva most ástam ki magamnak a sírom. Mivan ha aludt?
-Mivan már? Mondtam, hogy ne ordítozzatok!- néz ki a szobájából.
-Tudom, sajnálom. Közvélemény kutatást tartok- rögtönzök valamit- Te vagy a következő alanyom.
-Mégis miről szól?
-Áhh, tudod csak ilyen szokások meg egyéb cuccok. A használható dolgokat elmondjuk az ARMY-knak.
-Értem- forgatja meg a szemét.- Gyere.
-Egy pillanat, Hobinál felejtettem a lapot a tollal.
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS One Shots
Fiksi PenggemarUnalmas perceink ihlette BTS One shotok, fanfictionok