Jimin pov.
Teljesen átlagos napom töltöm a suliba, aminek szerencsére mindjárt vége egy rövid időre, mivel téli szünet lesz. Az általam legjobban utált személyt kell megajándékoznom az osztályba... Min Yoongit. Amióta ismerem csak a bunkó oldalát mutatja és meg se próbál jobb lenni. Ennek ellenére próbálok valami jó ajándékot választani neki, mert nem akarok még karácsonykor is veszekedni és én sem örülnék, ha valami rossz dolgot kapnék.
-Nam kérlek próbálkozz, egyedül nem fog menni- elrángattam magammal vásárolni barátom, aki vonakodva de beleegyezett, hogy segít.
-Tudod hogy mindent megteszek Chim, de nehéz. Nem nagyon ismerem Yoongit. - sóhajt egyet, látom hogy akar segíteni csak mint nekem, neki sincs semmi ötlete.
-Azt néézd~- futok oda egy hajcsattal feltűzhető macskafülhöz- ez annyira cuki lenne rajtaaa~- már el is képzeltem benne, ajj. Annak ellenére, hogy nem vagyunk a legjobb viszonyban még meg tudom állapítani, hogy nagyon jól néz ki, viszont ezt sosem ismerném be neki.
-Te őrült vagy Chimchim- nevet ki barátom. - De te tudod. Nézd van hozzá csengős choker. - mutat a fekete bőr nyakdíszre, aminek a közepén egy csengő lóg. Az elképzelt Yoongi igazán jól néz ki ebben az összeállításban.
-Szerinted megutál ha ezt veszem meg neki?
-Annak már rég mindegy, hozd nyugodtan maximum nézünk mellé valami értelmes dolgot is.
Megveszem a füleket és a chokert, és választok mellé egy fejkendőt is, szerintem nagyon jól menne a stílusához. Az elmaradhatatlan csokit is megveszem és csomagolópapírt, mert úgy sokkal személyesebb. Megköszönöm Joonie segítségét és elindulok haza.
Yoongi pov.
A névhúzáson Jimint húztam. Igazság szerint örülök neki, annak ellenére, hogy nem vagyok vele a legkedve-
sebb. Ez is csak azért van, mert egy kicsit bejön nekem, de ezt egyszerűen képtelen vagyok elfogadni, így inkább bunkó vagyok vele, hogy távol tartsam magamtól. Tudom ez nem a legjobb megoldás, de ez van.Legjobb barátommal Hobival megyek ajándékot venni neki. Egy nagy plázában vagyunk, mert ötletem sincs mit adjak neki. Sorra járjuk a boltokat, de nem látok semmit ami tetszene.
-És ehhez mit szólsz? - mutat egy csattal felrakható macskafülre.
-Nem tudom Hobi, szerinted tetszene neki?
-Jaj, Suga. Már több mint egy órája itt vagyunk és még semmi nem volt ami tetszett volna.
-Csak jó ajándékot akarok neki venni.- ekkor meglátok egy rénszarvas agancs fejdíszt fülekkel. Felcsillannak szemeim. - Ez lesz az. - mutatok büszkén a fejdíszre.
-Ezzel olyan cuki lennee~- mondja Hoseok egy fekete nyakörvre mutatva, ami jól passzol az agancshoz.
-Tökéletes - megyünk is megvenni a szerzeményeket. - már csak csoki kell. - jelentem ki büszkén.
Jimin pov.
Elérkezett az ajándékozás napja, már nagyon izgulok mi lesz Yoongi reakciója a fülekre. Nagyon remélem, hogy tetszik neki és felveszi, de valamiért félek, hogy talán megharagszik érte amit nagyon nem akarok.
Az óra elkezdődik és a tanár bejön egy ajándéktáskával a kezében. Őt is beleírtuk, nehogy kimaradjon ebből. A névsor első embere kezdi utána az ad aki kapott. Megakad a sor, mert olyan kapott aki már adott.