🔞Vkook🤸‍♂️

1.6K 50 0
                                    

Jungkook pov.

Épp az edzésre tartok, mivel kiskorom óta tornázok. Ez az életem. Szertornán belül a fő elemeim a gyűrű és a korlát, de szeretem a talajtornát is. Edzőtársam Tae egy nagyon tehetséges ember. Ha nincs mit csinálni vele szoktam versenyezni, elég változó ki győz mivel egy szinten vagyunk. Őt tekintem legjobb barátomnak is, esetleg egy nagyon kicsit többnek.

Belépek a hatalmas épületbe, egyből köszönök a portásnak, aki már ismer engem majd megyek egyenesen az öltöző felé. Ott is köszönök mindenkinek és indulok a helyemre Tae mellé.

-Szia- köszön és megölel.

-Szia- ölelem vissza. Tudom ez nem a legférfiasabb üdvözlési forma, de én örülök neki.

-Ma mit fogunk csinálni?

-Mindenből egy kicsit, túl sok az energiám.

-Na akkor majd én lefárasztalak- mosolyog perverzen. Kicsit azt hiszem elpusztultam ezen a kijelentésen.

Elindulunk a nagy terem felé, vannak egy páran de még pont a nem zavaró mennyiségben. Bemelegítés után én a gyűrűn kezdek, hisz ez a kedvencem. Tae az ő legkedvesebb eszközére a korlátra megy. Igazán tehetséges, sok versenyt nyert már meg és biztos vagyok benne, hogy még jó sokat meg is fog.

-Kook, gyeree~ játszunk árnyékosat- az a kedvencem, csak le kell utánozni a másikat. Felmegyek a Jungkook melletti korlátra és már mutatja is a feladatot.

Az első körben ő nyer, bár ezt nem csodálom, mert nagyon ügyes benne. De most jöjjön az én számom. Ebben már jobban teljesítek, mint az előbbibe és könnyen le győzöm Tae-t. Na akkor jöhet a mindent eldöntő kör, talajtorna.

-Készülj a vereségre Taetae.- mosolygok rá ördögien.

-Csak ne bízd el magad Jungkookie- mosolyog rám és kacsint egyet.

Először nem túl nehéz feladatokat adunk egymásnak, de így akár egész nap itt lehetnénk, ezért egy elég bonyolult mozgulatsort mutatok. Kezdek megijedni a vége fele, mert hibátlanul csinálja, de az utolsó pillanatban megbotlik és elesik. Boldog mosolyra húzom ajkaim és gúnyosan nevetni kezdek.

-Na tessék, ki is bízta el magát? Hajolj meg szépen a tornász király Jeon Jungkook előtt.

-Még mit nem, és megfizetsz azért hogy kiröhögtél.- furcsa mosollyal arcán feláll és megindul felém. Futni kezdek, de mindjárt beér ezért beleugrok a szivaccsal teli gödörbe. Rám veti magát és derekamra ül. Kíméletlenül csikizni kezd nekem pedig elkezd folyni a könnyem a nevetéstől.

-Kehgyeleehm hyung- vergődök alatta, de nem hagyja abba kínzásom.

-Nem nem, most tanulsz egy kis tiszteletet.

-Dhe ne íhgy bünthess- abba hagyja a csikizésem és perverz tekintettel néz le rám.- Nem, én nem úgy értettemh- mondom miután leesik mit is kértem. Akaratlanul is lefele vezetem tekintetem arra a bizonyos testrészére. Hogy is fogalmazzak... Kissé izgalmi állapotban van, és engem az eddiginél is nagyobb zavarba hoz, de ami a legrosszabb, nekem is éledezni kezd.

-Jungkook én- nem tudja befejezni, mert magamra húzom egy csókra, hogy ne kelljen így a szemébe néznem. Egyből visszacsókol és egy hosszabb nyálcserét váltunk. Kívülről ez elég érdekesen nézhet ki, ijedten ülök fel a szivacson és nézek körbe hányan láthatták. Meglepetésemre viszont csak ketten vagyunk az egész teremben.

-Tae, akarlak- mondom ki az első dolgot ami megfogalmazódik bennem. Miután realizálom mit is mondtam elvörösödök teljesen zavaromban.

-Gyerünk Jungkook, akkor csinálj valamit.- mondja vággyal teli hanggal. Kimászunk a szivacsgödörből és a szélére ülök, Tae pedig az ölemben foglal helyet, elkezdem a nyakát szívogatni, csókolgatni, harapdálni mire kicsit oldalasan hátra dönti fejét és élvezi ajkaim kényeztetését. Pólója aljára fogok és elkezdem felhúzni, követi példám és ledobja felsőm.

Merevedő tagját az enyémnek dörzsöli, ami még jobban állni kezd és egy kisebb nyögést is kivált belőlem. Ölemben kezd mozogni végig a szemembe nézve. Ezt nem tudom hogy csinálja, szerintem én full vörös fejjel ülök alatta.

-Gyerünk Jungkook, azt mondtad akarsz, akkor most ne csak nézz.

-Taeh- sóhajtok bele a végén, mert egyre csak mozog.- Te csináltad már?

-Nem, de mindig is veled akartam elveszíteni.- mondata végén ajkamra hajol és vadul falni kezdi azt. Annyira jó vele a csók, szinte egy új világba repít át.

Ha már nekem adja az irányítást élek vele és nadrágjába nyúlva fogok rá elég formás hátsójára. Markolgatom kicsit mire belenyög a csókba. Hangja annyira izgatóan mély, hogy szinte attól el tudnék élvezni. Jobb kezem elkezdem előrefele húzni, továbbra is a nadrág alatt tartva. Hamar elérem farkát, amire rá is szorítok.

-Kookhh- nyögi a csókba.- Vedd le.

-Taetae, ha már ennyit vártam rád nem itt szeretném az elsőt.

-Nekedh is ez ahz első?- liheg, mert kezem munkáját tovább folytatom.

-Igen- puszilok szájára, de tarkómra fogva húz vissza.

-De valamit mohstmár kezdj velemh.- áll neki hisztizni.

-Nyugi Taetae, nyögni fogsz, csak még nem alattam.- nyúlok be mostmár alsónadrágjába. Ráfogok merev tagjára és húzogatni kezdem rajt a bőrt fel-le.

-Ahh- hajtja fejét vállamra úgy hogy arca nyakam felé legyen. Végig nyal nyakamon és pár sóhajjal együtt puszit hagy rajt. Gyorsítok tempómon mire aprót nyakamba harap utána pedig szívni kezdi.

Abbahagyom munkálatom mire elégedetlenkedve nyüszít nyakamba. Kirakom ölemből és minden figyelmeztetés nélkül farkára hajolok. Tövig engedem szinte egész méretet számba, amit egy eddigieknél jóval nagyobb nyögéssel díjaz.

-Ahhzta kurvaah- dönti hátrébb a fejét és száját kitátja, pár pillanatig így hagyja, míg mozgatni nem kezdem fejem.- Kookh gyorsabbahn.- kapom az utasítást.

Gyorsítok tempómon, majd nyelvem körkörösen mozgatom tetején és amennyire tudom beledugom a tetejébe. Olyan hangokat ad ki, mint egy rossz ribanc, de ez engem csak még jobban felizgat. Mindjárt a szivacsban teszem magamévá, ha így folytatja.

Elég gyors tempóban csinálom, és nemsokára el is érem vele célom. Érzem, hogy mindjárt elmegy ezért egy utolsót szívok rajta és újra torkomra küldöm. Randul egyet ezzel tudtomra adva, hogy sikerült, ha az ízéből nem jöttek volna rá. Tae egész finom, ráadásul a nevemet nyögte elélvezés közben.

Lassan kiengedem számból tagját és, ami a szélére ment egy elég erotikus mozdulattal lenyalom. Csak a látványra kiengedi hangját engem az őrületbe kergetve.

Felül és hátamra fektet majd ugyan azokat a mozdulat sorokat végzi el rajtam, mint amit vele csináltam. Eszméletlen jó benne, nekem ő kell.

Dolga végeztével mellém dől és mellkasomra fekszik. Szívem heves dobogása még nem hagyott alább, ezért egy darabig így maradunk. Miután lélegzetem is helyreáll Tae fejére adok egy puszit.

-Menjünk hozzánk. Egyedül vagyok.

-Folytatni szeretnéd?- nézek rá újra ködös tekintettel.

-Ha te is...

-Gyerünk Tae- ugrok fel és nyúlok kezéért.- Mennünk kell.- kijelentésemen elneveti magát, de gyorsan felöltözik és szinte hazáig rohan. Milyen kis telhetetlen... Azt hiszem ez egy jó este lesz.

BTS One ShotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora