~Ez egy kicsit perverz részre sikerült, csak saját felelősségre..🤭😂❤️~
Suga pov.
A banda pihenő napot kapott ezért Nam és Jin elment moziba Jiminnel, mi pedig négyen itthon maradtunk. Most a kanapén ülve nézzük a Szürke ötven árnyalatát. A fene se akarta ezt nézni, de Tae könyörgött, hogy ilyen filmet nem akar egyedül nézni. Állítólag az nagyon magányos dolog lenne. Jungkook egész könnyen beleegyezett, Hoseok pedig alapból olyan lelkes volt mint Tae...
Ennek már az eleje szörnyű és nagyon nem tud lekötni. Jó ideje szenvedek, mire kezd beindulni a dolog és egyre "izgalmasabbak" az események.
Az egyik pornójelenet alatt Hobi egy kicsit összébb hozzá combját, ami alapvetően nem lett volna feltűnő, de már előtte is őt néztem. Tekintetem most már nem csak egész lényét für- készi, hanem egyenesen ágyékát veszi célba. Hmm, nem kell csalódnom egész szépen ágaskodik. Ez már kicsit engem is feltüzel.
Átvándorol pillantásom Kook és Tae meredező tagjára is. Mostmár tényleg áll nekem is. Oké, ez elég fura.
-Én... Izé, kimegyek a mosdóba. - áll fel hirtelen Jungkook.
-Miaz Kookie gondok akadtak? - nézek rá perverz vigyorral arcomon.
-Suga, mint látom azért neked is akad.- nézi Tae a nadrágomon lévő "kis" dudort.
-Tae, ha vigasztal neked is látszik. - neveti el magát Hoseok.
-Ha már mindenki tett egy ilyen csodás megállapítást, közlöm veled Hobi, hogy neked is áll. - na jó, mostmár mindenki nevet saját nyomorán, és leállítjuk a filmet.
-Kipróbálnám ezt a kikötözős szexet. - mondom ki hangosan gondolatom.
-Én is. - vágják rá egyszerre. Egymásra nézünk ilyen mindent elmondó per- verz mosoly keretében.
-Segítsünk egymás problémáján. - mondja ki Jungkook mindenki gondo- latát.
Lassan bólintunk és Jungkook vissza- indul felénk majd Tae ajkaira tapad. Egymásra nézünk Hobival és egyszer- re hajolunk egymás ajkai felé. A csók csatából legalább kiderül kik domi- nálnak. Jungkook kerekedik felül a mi esetünkben pedig én.
Hobi combja alá fogva indulok meg a másik páros után az emeletre. Az én szobámba megyünk ugyanis az a leg- nagyobb. Beérve berúgom magam után az ajtót és arra illesztem fel Hobit.
Jungkook pov.
Mivel Yoongi jött be késöbb én Tae-t egyből az ágyra fektetem rá és ott falom tovább ajkait.
Pár perc múlva Yoongi is ledönti Hobit Tae mellé. A csókot félbeszakítva fordulok Suga felé most vele váltok egy csókot, ami közbe elkezdem róla levenni a felsőjét, és ő is ugyan így tesz. Elkezdünk egymás övével szórakozni és egy kis idő után a nadrág is lekerül rólunk. Alsónadrágban fordulunk vissza a két passzív félhez, akik egymás felé fordulva váltanak egy elég beindító csókot.
-Még mindig kikötözve akarjátok? - a hangom egy kicsit rekedtesebb a szok- ottnál ezért csak még nagyobb vágyat látok megcsillanni a szemükben.
-Kookie de hisz nincs hova kikötni őket. - hmm, Suga hangja is elég izgató viszont igaza van.
Föléjük magasodunk és a pólóval amit leveszünk róluk összekötjük a kezüket ezáltal legalább nem tudják használni őket. Végig csókolom V nyakát, pár he- lyen kicsit meg is harapva, de itt még nem hagyok nyomot, azért elég hülyén jönne ki a dolog.
Mellkasát viszont már kicsit sem kí- mélve kezdem el megszívogatni. Egy jó nagy foltot hagyva magam után fe- jezem csak be és rakom ujjaimat szája elé.
Hoseok pov.
Yoongi és Jungkook szinte egyszerre tartotta elénk ujjaikat. Értve a célzást először csak végig nyalok rajta pár- szor, később pedig bekapom őket és úgy nyalogatom még párszor körbe.
Miután kezd fogyni a türelme és már a lényegre akar térni feldugja nekem első ujját. Nem mondanám, hogy fáj, sőt már nagyon akarom a dolgot így fellököm csípőm, jelezve hogy többet akarok. Csatlakoztatja második ujját is ami azért egy kicsit kellemetlen érzés, de még mindig nem elég.
-Gyerünk Sugah csináhld.
-De fájni fog.
-Nem érdekelh, majd megszokom. - kivezeti belőlem ujjait és szám elé tartja kis Sugát. Elvégzem ugyan azt, mint amit ujjaival tettem, bár ezt azért jobban élvezi, még fejét is hátra dönti, hajamba markolva gyorsít a tempón és küldi egyre mélyebbre magát a számba.
Miután végzett a szám megerőszako- lásával, de még pont nem élvezett bele, keveszi és lábaim közé kezd be- férkőzni, amiben én készségesen se- gítek is neki.
Taehyung pov.
Mielőtt Jungkook belém hatolna Hobi felé fordulok. Én sem vagyok valami jól kitágítva, persze ezt csak magam- nak köszönhetem. Hope is rám vezeti tekintetét és egy csókban részesítjük a másikat, ezzel is elterelve gondolata- inkat a fájdalomról, ami lassan be fog következni.
Kook ezt kihasználva kezdi belém préselni magát, ami miatt a másik ajkába harapok. Sugáék felől csak egy jól eső nyögést lehet hallani, de addig nem mozog egyikük sem, amíg meg nem szokjuk.
Kis idő múlva lábaim dereka köré kul- csolom és kicsit fellökök, jelezve csi- náljon valamit. Nem is kell neki több, egy kellemes tempóban kezd el mo- zogni, ami belőlem kisebb nyögéseket szakít ki.
Elkezdi újra nyakam csókolgatni és egyre gyorsabb tempót diktál közben. Egyszer csak megemelkedik rólam és ki is húzódik belőlem, amit egy elé- gedetlen nyögéssel reagálok le. Fel- nézek rá, de ő nem igazán zavartatja magát, csak egy nyálcserét folytat Yoongival, miközben egymás tagjára fogva kezdik el egymásnak verni.
Suga pov.
Elszakadok Kooktól és most Tae felé veszem az irányt. Lyuktesók leszünk Kookieval, mivel most én mászok be V lába közé és hatolok belé egész hosz- szommal. Ő ezt egy hangosabb nyö- géssel díjazza, hogy újra van benne valaki. Én pedig egy sóhajt engedek el a jól eső érzésre. Tae alapból is elég szűkös, most pedig még rám is szorít.
Eloldozom a kezét és feje mellett összekulcsolom ujjaink, egy eddiginél is gyorsabb mozgásba kezdek, ezzel a vég felé hajszolva magam és jelenlegi partnerem. Tae egy hatalmas sikolyt hallat, mikor végre eltalálom a pontot amit eddig kerestem. Mivel már szabadon használhatja a kezét hajamba vezeti ujjait és még pont jól esően tépi meg néha tincseim és szorongatja őket.
-Shu- gaah.~ - ejti ki nagy nehezen a nevem. Látszik, hogy mindjárt elélvez ezért, hogy még jobb legyen neki, tag- jára fogok és kezem fel-le mozgatom rajta.
Jungkook pov.
Hoseok, hogy még jobban tudja élvez- ni, velem ellentétesen kezd el mozog- ni. Már nem kell neki sok, folyamatos nagy lökésekkel találom el legérzéke- nyebb pontját. Egyik erőteljesebb mozdulatom után fenn akadnak szemei és hangosan elélvez. Párat még lökök rajta mikor rámszorít, én is a véghez közeledek, de nem sikerül elmennem.
Yoongi is hátra van még ezért egymás ajkaira tapadunk én pedig a pihegő Tae mellé döntöm és fölé mászva a 69 formát vesszük fel. Egyikünknek sem kell sok így egy gyors tempót veszünk fel és rövidesen én az ő szájába, ő pedig az enyémbe élvez.
Legördülök róla, így mind a négyen egymás mellett fekszünk és próbáljuk rendezni lélegzetvételeink.
-Többször kéne ilyen filmet néznünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS One Shots
Fiksi PenggemarUnalmas perceink ihlette BTS One shotok, fanfictionok