Part (24)

8.3K 616 10
                                    

တီးေတာင္ !!!! တီးေတာင္ !!!

Xiaozhan လွ်င္ျမန္စြာ ထ ရပ္လိုက္ေတာ့ ခါးကို အသာ လာထိန္းေပးေသာ လက္ဖဝါး ေႏြးေႏြး...

"Ziyi တို႔လာၿပီထင္တယ္ "

"ေျဖးေျဖးထမွေပါ့ အခ်စ္ရယ္ ကေလးကိုလဲ သတိထားမွေပါ့ "

"ေဆာဒီးး ငါေမ့သြားတယ္ "

"ေနေန ကိုယ္သြားဖြင့္ေပးလိုက္မယ္ "

"အင္း"

ေဂ်ာက္ !!!

"ဟာ သားႀကီး"

"Yibo ကို ျမင္သည္ႏွင့္ ေျပးဖတ္သည္ Jili နဲ႔ Zhuo cheng ပါေလ "

"ဘယ္လ္ုလဲ ဒီမွာေနရတာ Zhan ge နဲ႔ေကာ အဆင္ေျပလား "

"မင္းျမင္တဲ့ အတိုင္းပဲေလကြာ ဟဲဟဲ "

သူတို႔စီ ေလွ်ာက္လာေသာ xiaozhan ကို ၾကည့္ေနၾကသည္...

"ကယ္ လာ ငါဒီမွာ မင္းတို႔အတြက္ျပင္ဆင္ထားတယ္ ဒီည ေပ်ာ္ဖို႔သာ ျပင္ထားၾက "

"စိတ္ခ်!!"

"အမေလး ၾကည့္ပါအုန္း ငါတို႔ Zhan zhan က ဝ လို႔ ၾကည့္ေကာင္းလို႔ပါလား စိတ္ခ်မ္းသာေနတယ္ထင္တယ္ ေဘးကလိုေလသိပ္မရွိ ျဖည့္ဆည္းေပးေနတဲ့ လူရွိေနေတာ့ေလ ဟီးဟီး "

"ဟုတ္ပါ့ကြာ ငါတို႔ Zhange မ်က္ႏွာကိုရႊင္လို႔.. "

Xiaozhan သူ႔ကို စေနသူတို႔ကို စိတ္မရွည္ေတာ့...

"ေတာ္ၾကပါေတာ့ ဘယ္မွာ ငါ ဝ ေနလို႔လဲ အရင္တိုင္းပဲ အပိုေတြ ေလွ်ာက္ေျပာမေနနဲ႔ "

"Zhan Zhan ရယ္ ဒါကေတာ့ နင္အသိဆံုးပါဟယ္ "

"ၾကည့္ပါအုန္း ငါတို႔ေကာင္ႀကီးကိုလဲ မ်က္ႏွာေတြကလဲ ေခ်ာင္လို႔ မ်က္ကြင္းေတြကလဲ ညိဳလို႔ ဧကႏၶ ဒီႏွစ္ေယာက္ ညည ဆို မအိပ္ပဲ...."

Jili စကားကို Xiaozhan လွမ္းဟန္႔လိုက္သည္

"ဟားးးဟားး ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္     ငါ ညည ဆို အရမ္း ပင္ပန္းတယ္ကြာ "

Yibo စကားေၾကာင့္ Xiaozhan မ်က္ေစာင္းထိုးကာ အိမ္ထဲ ဝင္သြားေတာ့သည္...

"ေဟ်ာင့္ ပါးစပ္ထဲကလဲ ပ်ားရည္ေတြ ထြက္က်လာအုန္းမယ္ "

Zhuocheng.,Yibo ပခံုးကို ပုတ္ကာ အိမ္ထဲ ဝင္သြားေတာ့သည္...

Roseate love between us 💜Where stories live. Discover now