Ráno som sa vzbudila , ale nie na gauči , ale v Marekovej postely. Obzrela som sa a Marek spal na gauči. Čo ma v noci preniesol? Neviem to je jedno. Ľahla som si ešte do postele a ešte zaspala. Keď som vstala znova Marek už tsm nebol. Vstala som a išla som do kúpeľni sa umyť. Požičala som si jeho uterák. Keď som zapla vodu , tak som ešte rýchlo išla si zobrať nejaké nohavičky. Pozrela som sa do tašky a žiadne som nemala.. v tej taške bolo iba nejaké jedlo a ten balíček. Rozmýšľala som , že čo spravím. Zobrala som si tú podprsenku a aj jedny Marekove boxerky. Išla som naspäť do sprchy a veci som hodila na zem. Osprchovala som sa, utrela a obliekla sa. Jak som sa vrátila do izby tak tam už bol Marek. Robil raňajky pre oboch. Obliekla som si včerajšie oblečenie a išla za Marekom. Objala som ho a poďakovala , že ma tu nechal. Zobral 2 taniere a nabral na ne párky , dal ku mne horčicu a kečup a chleba. Sadol si vedľa mňa , dal mi tanier a ja som sa mu ešte raz poďakovala. Najedla som sa a začala plakať.
Marek: "hej hej... čo je?"
Eliz: "veľmi moc ti ďakujem za toto všetko... Si posledný za ktorým som mohla ísť lebo nikoho iného nemám"
Marek: "to je v pohode"Usmial sa a objal ma.
Marek: "zase otec ?"
Eliz: "ano"
Marek: "čo spravil tento krát ?"
Eliz: "vyhodil ma z domu a ani Evin otec ma nepustil dnu, dal mi balíček a poslal ma preč.."
Marek: "robíš si srandu?"
Eliz: "nie... Nemám kam ísť... Inak čo je to za číslo čo si mi dal včera"
Marek: "je to jeden môj známy. Vedel by ti pomôcť."
Eliz: "vážne ? Ďakujem ti kurva moc , za všetko čo pre mňa robíš a ty si ma v noci preniesol ?"
Marek: "pohode a áno , keď som zatvoril krčmu a išiel hore, tak som ťa uvidel a gauči a furt si sa prehadzovala. Zobral so ťa opatrne a preniesol ťa namoju postel a zakryl. Potom už si sa moc neprehadzovala.",
Eliz: "prepáč , že si musel spať na gauči"
Marek: "to je vlastne aj v pohode lebo väčšinu času spím na gauči"
Eliz: "aha... tak teda nevadí ?"
Marek: "nie a zavolaj na to číslo"
Eliz: "dobre idem na to a ako sa volá?"
Marek: "Leliel ale ľudia ho volajú Anjel"Odišla som od Mareka a začala vytáčať číslo.
Leliel: "halo?"
Eliz: "ehmm... dobrý deň volám s pánom Lelielom?"
Leliel: "len pár ľudí vie toto meno... kto ste ?"
Eliz: "som kamarátka Mareka Šťastného"
Marek: "pozdravujem"
Eliz: "Marek vás pozdravuje"
Leliel: "aj ja jeho a čo chcete?"
Eliz: "no... Marek vravel , že by ste mi mohli pomôcť"
Leliel: "môžete mi ho dať?"
Eliz: "ano"Podala som mobil Marekovi. Marek ho zobral a s prekecali asi pol hodinu a furt niečo riešili ohľadom mňa. Potom hovor skončil a ja som dostala naspäť svoj mobil.
Marek: "je teraz mimo mesto... Príde si pre teba za pár dní?"
Eliz: "a to je koľko ?"
Marek: "3-4 dni"
Eliz: "dobre a môžem ti zatiaľ pomáhať v krčme ?"
Marek: "jop a nemala by si na výber"
Eliz: "tomu verím"
Marek: "neboj dostaneš aj niečo zaplatené"
Eliz: "ďakujem , idem sa prejsť ešte k môjmu bývalému domu a prídem"
Marek: "dobre , buď opatrná"
Eliz: "neboj budem"Odišla som od Mareka a išla ku dvojmu starému domu. Jak som išla okolo tak som videla vyhodené smeti. Ale nie jedlo a tak. Bolo to moje oblečenie a tašky. Zobrala som si 2tašky a nabalila si svoje spodné prádlo a nejaké tričká, nohavice a mikiny. Potom som rýchlo odtiaľ utiekla a vrátila sa za Marekom.
Odložila som si veci a išla pomáhať do krčmy musela som nosiť sukňu... no a bolo tam aj pár chlapov ktorý mi chválili zadok a aj telo. Jeden ma aj pleskol po zadku. Potom jeden starý pán prišiel a vynadal mu , zee ako sa to správa k mladej slnečne. Poďakovala som sa. Začali tam po sebe ziapať a vymieňali si názory. Ešte, že pribehol Marek. Oboch ich ukľudnil.Eliz: "Marek?"
Marek: hm?"
Eliz: "môžem ísť na cigaretu?"Marek prikývol, odišla som von z krčmy a zapálila si. Oklo mňa prechádzala Eva a išla rovno do krčmy. Ani si ma nevšimla. Zostala som zarazená. Išla som naspäť dnu a išla zobrať prázdne poháre od ľudí čo odišli. Dala som ich na pult a potom s prázdnou táckou som chcela odísť no niekto ma objal. Otočila som sa a ešte raz ma objala Eva.
YOU ARE READING
Sirota
RandomChlap 1: "ale čo to tu máme? dievča samotné a takto oblečené ?" Eliz: "čo chcete?" Chlap 2: "musíš si dávať takto večer bacha... chodia tadiaľto divny a úchylný ľudia" Eliz: "a vy medzi nich patríte čo ?" Chlap 3: "čo si to dovoluješ špina!" Eliz: "...