priateľa nadovšetko

12 2 0
                                    

Eliz: "Peter to nemyslíš vážne..."
Peter: "čo je ?"

Skočila som na neho a objala. Začala som viacej plakať. Keď som sa pozrela do batožiny tak tam nebola len fotka , ale aj moje našetrené peniaze ktoré mi nedal. No väčšinu mi nedal a boli tam aj nejaké veci čo nemal zobrať. Keď som to uvidela začervenala som sa a ostala ticho. Pozrela som sa na Petra a on sa stále usmieval. No a potom som tam mala ešte nejaké fotky a bundu od Evi. . Obajala som ho a tapla som ho po hrudi. Vedel za čo to je.

Peter: "inak... toto som si zobral tiež , nevadí ?"

Keď som sa pozrela tak tam mal ocovu   drevennú domorodecku masku.

Eliz: "pohode. Bolo to to najcennejšie čo mal. Dobre si sa mu pomstil."
Peter: "no a ešte som sa mu vysral pred dvere do jeho izby. Zalepil sekundovim dvere do kúpeľne a trošku pokazil všetky kohútiky."
Eliz: "čo si spravil?"
Peter: "nom počula si"
Eliz: "ty si potvora"
Nikola: "a rýchlo preč"

Utiekli sme odtiaľ a išli rovno k nášmu domovu. Vstúpili sme dnu a išli do izieb. Peter si zobral masku a mne nechal batožinu. Prišli sme na izbu a ja som odložila batožinu pod posteľ, ale vybrala som si fotku mami a oca. Potom som si ľahla a zaspala. Ráno ako vždy sme behali a potom sme my traja išli do posilky. Poprosila som Petra , že či by ma nenaučil sa viacej ochraňovať.  Súhlasil , ale niešli sme do klasického ringu. Ale trošku nižšie o poschodie. Tam bola klietka.

Peter: "vytaj v domove opice alebo menom Juraja. V tejto klietke sa vedia biť len 3 osoby. Ja , Juraj a Had aka Evangelica. Len my traja. Ale najlepší je aj tak Juraj.  Aj sa tak v tejto aréne správa. On nás učil. V tejto aréne ho porazilo len pár ľudí. Ametist , Diamant , Broka a Šála."
Eliz: "prečo prezývka Šála?"
Peter: "lebo používa pri boji šál a vie s ním narábať ako s bičom alebo hákom."
Eliz: "wow"
Peter: "tak ideš ?"
Eliz: "hej"

Vstúpili sme do arény a on si nasadil novú masku. Zaujal postoj a tak som zaujala tiež. Vrhol sa na mňa po štvornožky a v dosahu na mňa skončil. Uhla som sa a chcela kopnúť do zadu. Lenže on to predpokladal a chytil mi nohu. Otočil s ňou a mňa zvrtlo.  Spravila som otočku a spadla na zem. Chcela som kopnúť , ale aj to predpokladal. S druhou nohou sa mi ho podarilo kopnúť. Raz som ho kopla a spadol zo mňa. Ležal tam a ja som išla k nemu. Postavila sa a otočila. On sa medzi tým postavil a skočil na mňa.  Ja som sa ho snažila dať dole ale nevyšlo. On zoskočil sám , ale pritom spravil salto a odrazil sa od môjho chrbta takže som sa stretla s oplotením klietky. Zarachotilo to až hore. Potom keď som išla udrieť ja tak medzi nami niečo rýchlo prebehlo a vyliezlo to preč. Potom už len smiech.

Peter: "kurva to je opica"
Eliz: "máme nejakú šancu ?"
Peter: "no keď sme dva tak aj hej. Ale inak nie, ale keď že sa nevieš biť tak to je 1,5 v 1. Ale môžeme to dať"

Obzerali sme sa okolo seba a z hora potichu padal až k nám (ako pavúk ktorý sa spúšťa na zem zo stropu). Boli sme si chrbtom otočený no a on nám rýchlo chytil hlavy a ťukol nám ich. Potom zaútočil.  Ja som sa uhla a stihla vystrcit nohu aby sa potkol. Aj sa stalo, ale uhral to saltami a s odrazom na oplotenie. Držal sa toho.

Eliz: "ako to , že nespadne ?"
Peter: "je to veľmi pevné oplotenie a ešte k tomu to má nacvičené"

Rozbehol sa. Tak som išla po ňom aj ja. Zošuchla som sa (spravila slyde) a ako som dúfala otočil sa na mňa. Klakla som si lebo som už nevládala. Rozbehol sa no a na môj chrbát skočil Peter, odrazil sa a kopol. Trafilo to opičiaka. Trošku ho to donútilo zacúvať. Postavil sa na dve a začal tlieskať.

Opičiak: "pekné combo. Dostali ste ma"
Eliz: "čo?"
Opičiak: "podarilo sa vám ma dostať"
Eliz: "ako to myslíš?"
Peter: "myslí to tak , že keď je cvičny zápas tak , že len 1 rana a vyhrali sme. To si stanovil pravidlo. "
Eliz: "chápem"

Prišiel ku mne a podal mi ruku.

Juraj: "Moje meno je Juraj Vranovský."
Eliz: "Elizabeth"
Juraj: "teší ma. Akú máš prezývku?"
Eliz: "koza" povzdychla som
Juraj: "to je ešte fajn"
Eliz: "myslíš?"
Juraj: "hej. Pokiaľ budeš chcieť naučiť sa biť v tejto klietke tak povedz"
Eliz: "hej ďakujem"

Podala som si s ním ruku a išla trošku cvičiť. Potom som išla unavená do šatne. Vyzliekla , zobrala uterák a do sprchy. Pustila som si teplú vodu aby som sa cítila uvoľnenejšia. No v tom som ucítila niekoho ruky na mojich prsiach. Chcela som sa otočiť no cez psru ktorá vyšla tak som nevidela. No keď už začala rozprávať tak som vedela. Ametist...

Ametist: "čo ty tu takto sama?"
Eliz: "čo tu chceš ?"
Ametist: "nemôžem prísť za tebou?"

Začala mi mačkať prsia a potom jednou rukou mi prešla na ňu a začala sa s ňou hrať.

Eliz: "čo to robíš?" Vzdychavo som povedala.
Ametist: "uvoľní sa" trošku sa zasmiala.

Dala mi do nej dva prsty a začala ísť rýchlejšie. Ja som vzdychala viacej. Potom zobrala hlavicu zo sprchy, roztiahla mi nohy a začala ma robiť prúdom vody. Bolo to skvelé, nemôžem povedať , že nie. Ale prosila som ju nech prestane. Ona, ale neprestala a pokračovala a + pridala väčší prúd. Ja som vzdychala viacej a chytala som si ju. Ona ma začala zo zasldu bozkávať na krku a mačkala mi prsia. Ja som si dala dala rýchlo nohy k sebe. V ten moment prestala a vratila hlavu naspäť. Zase na mňa tiekla vody z hora. Vzdychala som a pozrela na ňu. Ona sa len usmievala. Priblížila som sa k nej , objala som ju a pobozkala na pery.

Eliz: "prečo si to spravila?"
Ametist: "zaslúžila si si uvoľniť po tom tréningu a cvičenom zápase proti opici"
Eliz: "ale však si ma doberáš lebo som tu nová a neviem ani tvoje meno"
Ametist: "kto povedal , že si ťa doberám ? A moje meno sa dozvieš neskôr"

Teraz ma pobozkala ona , capla po zasku a odišla. Ja som tam stála ako stĺp zarazená čo sa stalo. Potom sa len naklonila a začala rozprávať.

Ametist: "inak pokiaľ chceš môžem ta trénovať aj ja. Som tu po Anjelovi najlepšia"
Eliz: "hej? A čo za to?"
Ametist: "povedzme, že niečo podobné" žmurkla na mňa.

Poslala mi vzdušnú pusu a odišla. Ja som potom odišla zo sprchy , utrela sa a premýšľala čo sa to znova stalo.

SirotaWhere stories live. Discover now