ring

11 2 0
                                    

Nikola: "to budeš mať na box a iné bojové umenia. Dá sa povedať , že MMA"
Eliz: "na box a MMA ? Ako to myslíš ?"
Nikola: "normálne , pán Anjel nás trénuje box a MMA a ako byť prefíkaný v živote. Naučí aj teba. Inak to mi pripomína mala by som ísť na ring ideš tiež ?"
Eliz: "no... môžem skúsiť"
Nikola: "dobre , tak sa prezleč a zober si rukavice"

Prezliekla som sa do toho oblečenia a išla s Nikolou niekam. Vošli sme do podzemia a tam bolo pár dverí. Prechadzali sme chodbou.

Nikola: "tu prvé dvere sú chlapčenske šatne a sprchy. Tieto druhé dvere sú naše. Uteráky a šampóny sú tam.  Tieto tretie dvere sú sklad pre šatne a sprchy. Hneď oproti je pre ring. A tieto dvere na konci hádaj na čo sú?"
Eliz: "žeby vstup do ringu?"
Nikola: "nie"

Nikola otvorila dvere a tam krajšia chodba a ďalšie dvoj dvere.

Nikola: "ďalšie dvere" zasmiala sa

Išli sme ďalej. Vošli sme dnu a ostala som v šoku. Obrovská telocvičňa a v strede ring kde stálo dosť ľudí. Išla som sa pozrieť bližšie. V ringu sa bila baba a chalan. Väčšina ľudí skandovala "Ametist" a ostatný "Ródeo"
Nikola fandila "Ródeovi"
Ja som len nemo pozerala. Keď som videl ako sa mlátia tak ma to dostalo. Normálne bola vidieť aj krv. Potom poslala baba chalana k zemi a chalan sa nepostavil už lebo nevládal. Napočítalo sa do 10 a baba vyhrala. Všetci čo fandili Ródeovi boli ticho.  Zrazu som cítila divný pocit ako predtým. Potom som cítila ako mi niekto položil ruku na plecia. Prudko som sa otočila a vrazila s päsťou. Ten kto stál za mnou my chytil päsť do otvorenej dlane a zatvoril. Potom som si všimla kto to bol. Anjel...

Eliz: "prepáč..."
Anjel: "to nič. Vidím, že máš bojovného ducha. Ametist ešte zápas neprehrala. Pre nováčika ako ty to bude samovražda ísť proti nej. Ale ani Nikola tu nieke dlho. Je tu asi týždeň skôr ako ty."
Eliz: "čo mám ísť ja do ringu?"
Anjel: "áno. Ametist zober Ródeo a odídte. Ide nováčik a sob.
Ametist: "tak nováčik hej?"

Ametist podala ruku Ródeovi a pomohla mu postaviť. Potom zliezli z ringu a nastúpila som tam ja a Nikola.

Anjel: "Elizabeth v tomto zápase získaš svoju prezývku a v zápase sa môžu používať len prezývky nie mená! Rozumieš ?"
Eliz: "áno"

Anjel nás odštartoval a Nikola sa do mňa pustila. Bránila som sa , uhýbala.
Unavila som ju a aj seba. Ale ju viacej.
Anjel na mňa zakričal aby som aj útočila. Tak som zaútočila ja. Teraz sa bránila Nikola. A potom mi dala spodný hák a ja som zletela na zem.  Vládala som sa postaviť , ale hneď som schytala ďalšiu. Potom Anjel prehlásil Nikolu ako víťaza. Potom sa spýtal ľudí ako by mi dali prezývku. Jeden povedal Koza. Ostatný súhlasili. Zostala som v šoku , prečo práve koza? Nikola ma zdvihla , dala mi vodu a potom sme si na chvíľku dali pauzu. Potom sme cvičili. Bola som unavená a spotená. Nikola ma zobrala do našej šatne. Vyzliekli sme sa a musím uznať mala veľmi peknú postavu. Dala som ai veci do skrinky. A išla za nikolou. Išli sme do sprchy a osprchovali sa. Jak som sa vrátila tak v skrinke kde som mala veci, tak bola prázdna.

Eliz: "nevieš kde mám oblečenie ?"
Ametist: "tu"

Pozrela som sa do dverí a videla ju s mojimi vecami.

Eliz: "dáš mi moje veci naspäť ?"
Ametist: "poď si po ne"

Išla som si po ne a keď som sa načiahla pre ne tak mi uhla. Skúsila som to znova , znova a znova a vždy sa uhla. Potom sa rozbehla preč a tak som za ňou utekala. Vbehla do nejakých dverí a ja som vbehla dnu. Keď som vbehla dnu tak som uvidela chalanov. Niektorý boli aj nahý. Začervenala som sa a odišla preč. Jeden z chalanov ktorý bol polo nahý po chvíľke prišiel ku mne aj s mojimi vecami.

Peter: "ahoj som Peter , ale mám prezývku Maska. Ametist si nevšímaj robí to každému kto je nový. Napríklad mne dala do šampónu čili a keď som sa sprchoval tak ma pálilo všetko a njaviac môj kokot bola to hrôza"
Eliz: "ehm ďakujem a tak to ti verím a je mi toho ľúto. No a ja som Elizabeth , môžeš mi hovoriť Eliz a dostala som prezývku koza"
Peter: "koza? Tak to si dostala dobre na chuja prezývku"
Eliz: "čo už spravím a mohol by si sa otočiť aby som sa mohla obliecť a nestala tu nahá pred tebou?"
Peter: "oh hej , prepáč"

Podal mi veci a otočil sa. Obliekla som sa a povedala , že musím ísť. On to pochopil a vrátil sa naspäť do šatne.
Nikola ma zobrala do izby a potom sme išli na večeru a  spať.

SirotaWhere stories live. Discover now