Zobrala som papier do ruky a začala čítať. Jak som to dočítala tak som odišla preč a nasmerovala si to k Eve domov. Zaklopala som a otvoril mi jej otec. Objala som ho a spýtala sa kde je Eva. Povedal mi , že u seba v izbe. Prišla som za ňou, zaklopala a vošla.
Eva: "oci povedala som , že nič nechcem"
Eva hrala za počítačom nejakú hru. Rozprávala sa s ľuďmi a hrala. Potom otočila hlavu ku mne a ostala zarazená.
Eva: "čo tu chceš?"
Eliz: "prišla som za tebou. Ale keď vašim môžem odísť"
Eva: "počkaj dohrám kolo"Čakala som asi 10min kým dohrá. Dala si dole slúchadlá a otočila sa. Ja som si sadla na jej posteľ a pozrela sa na ňu. Jak som sa na ňu pozrela tak som začala plakať. Eva sa postavila a išla má objať. Utíšila ma tým, že mi začala hladkať po hlave. Otočila som sa na ňu a hneď ju pobozkala. Vyhrotilo sa to tak , že sme sa začali vyzliekať a užívať si to. Užívali sme si každú minútu čo sme boli spolu. Dúfam , že všetko bude v poriadku a už sa nebudem musieť stresovať. No počula som hlasy. Trošku som sekla a spýtala sa čo to bolo.
Eva: "aj to sú chalani. Zabudla som vypnúť hovor"
Eliz: "vypneš ho prosím ťa?"
Eva: "dobre"Eva vstala a išla k počítaču. Napísala niečo s potom sa vrhla naspäť ku mne. A znova sme pokračovali. Po chvíľke som zacítila ako už budem, ale nechcela som sa spraviť pred ňou prvá. Skúšala som čokoľvek aby som nebola prvá, ale nevyšlo mi to. Bola citlivejšia a spravila ma rýchlejšie. Začervenala som sa. Potom som si ľahla vedľa nej a vzdychala. Ona sa dala nado mňa a bozkávala ma. Potom som naznačila , že sa idem postaviť tak zo mňa zliezla. Ani sa neobliekla a išla nahá k počítaču. Ja som sa obliekala, ale stále som bola hore bez. Išla som k nej a pobozkala ju. Ona začala rozprávať zasa s jej kamarátmi a tak som ich pozdravila. Počula som ako odpovedali naspäť "ahoj a nazdar". Potom som ešte chvíľku s ňou pokecala a išla som preč. Vyprevadila ma a dala pusu na rozlúčku. Jak už som odchádzala tak ešte prišla za mnou, objala ma a pošepkala mi do ucha
Eva: "v sobotu mám párty, oco nebude celý víkend doma a príde až v pondelok. Prídeš?"
Eliz: "áno prídem" usmiala som sa
Eva: "inak môžeš pozvať aj pár svojich kamarátov"Poďakovala som , objala ju silnejšie a odišla som. Cestou domov som si uvedomila, že čo som spravila. Chodím predsa s Marekom a vyspala som sa s Evou a s Ametist... Rozmýšľala som tak asi celú cestu domov. Keď už som bola skoro doma tak som sa vybrala za Marekom aby som mu povedala o tej párty a potom aj Ametist , Nikole a aj Petrovi. Jak som vošla do krčmy tak som tam videla Nikol a Petra. Tak som išla za nimi. Nevšimli si, že som prišla a tak som ich trošku privítala. Nikol som capla celou silou po zadku a Petra som poškrabkala po hlave ako psa. Prekvapivo Peter na to zareagoval s radosťou. Potom som ich oboch objala. Potom čo som ich objala a pozdravila ich tak som obišla pult a dala pusu Marekovi.
Nikol: "to si nemusela" a chytala si zadok
Peter: "mne sa to celkom páčilo" a usmial sa
Marek: "a ja som to mal najlepšie"
Eliz: "áno mal láska" a dala som mu ďalšiu.Porozprávala som im o párty čo plánuje Eva a oni súhlasili. Pôjdu so mnou všetci okrem Mareka. On jediný z nich odmietol lebo má prácu a majú mu prísť nové sudy piva. Potom sme si trošku vypili a odkázala som Nikol nech povie Ametist , že či pôjde na tú párty. Ostala som s Marekom a pomáhala mu kým všetci odídu. Potom som s ním poupratovala a išli sme k nemu hore. On si išiel umyť ruky a spraviť jedlo. Keď ho dorobil tak sme sa najedli a to poriadne. On sa vybral do sprchy a ja som ležala na jeho posteli. Nudila som sa a tak som sa vyzliekla a zašla za ním do sprchy. Prekvapila som ho jemným objatím zo zadu. Pobozkal ma vášnivo a začal ma bozkávať pod teplou vodou. Umyla ma zároveň čo som ho mala v sebe a prikladal zo zadu. Potom ma utrpel a išli sme spať nahý.
YOU ARE READING
Sirota
RandomChlap 1: "ale čo to tu máme? dievča samotné a takto oblečené ?" Eliz: "čo chcete?" Chlap 2: "musíš si dávať takto večer bacha... chodia tadiaľto divny a úchylný ľudia" Eliz: "a vy medzi nich patríte čo ?" Chlap 3: "čo si to dovoluješ špina!" Eliz: "...