babka a vnučka

22 2 8
                                    

"Babka ty si bola hlavne na dievčatá ?" Spýtala sa ma vnučka. "Vieš bola, ale bola som aj na chalanov. Aj keď som baby mala radšej" pokojne a s úsmevom som odpovedala. Vnučka sa postavila a išla do kuchyne pre poháre s vodou. "Prepáč zlatko. Vieš som už stará a vypadlo mi tvoje meno". Povedala som smutne. "Nič sa nedeje babka. Volám sa Zadkiel." Usmiala som sa. "Vieš , že tvoje meno je Anjelské?" "To vážne?" Pozrela sa na mňa prekvapene. "Áno. Anjel milosti." Pozrela sa na mňa a povzdychla. "Čo je moje ?" Bola som trošku prekvapená, že tak ostala. "Vieš babka Eliz... som emo. Nenávidím ľudí za to aký sú ku mne a ako ma šikanujú. A ja mám meno po Anjelovi milosti..." ostala smutná. "Človek by nemal byť zlý na toho druhého. Človek by mal prijať toho druhého takého aký je. Nech sa deje čokoľvek. A hlavne tvoje kamarátky a frajer. Buď šťastná a"
"Babka Eliz... ja... som na baby... dievčatá sa so mnou nechcú baviť za to , že som lesba. Priateľa nemám, ale mám najlepšieho kamaráta punkera."
Ostala smutná vo tvári." Vstala som , objala ju a dala pusu na čelo. Objala ma silnejšie a začala plakať. "Čo sa stalo s Anjelom? No pánom Lelielom?" "Vieš... zomrel pred dlhou dobou. No... rok predtým kým si sa narodila. A... nepamätám si v akom veku zomrel. Ale pamätám si , že zomrel na starobu" "Tak to je mi ľúto." "Bol už strašne starý , mal svoj vek a aj choroby." "A čo sa stalo s Lily, Nikolou a Petrom? No Ametist?" "Tá je riaditeľkou namiesto Leliela. Nikola je jej zástupkyňa a Peter zomrel keď ma chcel ochrániť pred mojim otcom."
Zrazu sa vo dverách objavil Marek.
"Ahoj dedko." "Ahoj Zadkiel. Čo ty tu?"
"Prišla som pozrieť babku a začala mi rozprávať príbeh." "A kde ste skončili?" "Jak mala párty, kde si poradil tomu Anjelovi nech sa jej ujme." "Jaj pekne. Ešte to bude dlho trvať" "Nevadí. Rada si vypočujem" "Ako myslíš"

Ráno keď som sa zobudila tak som našla Ametist vedľa seba. Vzbudila  som sa a išla behať. Keď som už bola pred budovou , že sa rozcvičím tak v tom prišla von aj Ametist. Objala ma a spýtala sa , že či si pôjdem zabehať s ňou. Kývla som , že áno a išla za ňou. Behali sme po hrádzi až k lesu. Pozrela som sa na ňu a bežali sme do lesa.  Tam sme sa zastavili pri starej budove. Prišli sme k nej a Ametist vytiahla z pod kameňa kľúč. Keď sme vošli dnu, skoro ma jeblo. Nadherne renovované. Chytila ma za ruku a išli sme po schodoch hore. Tam ma zvalila na posteľ a začala vyzliekať.

Eliz: "teraz chcem ja teba"

Ametist prestala a ľahla si na posteľ ona. Dala som sa nad ňu a zviazala jej ruky mojim tričkom. Vyzliejla som ju a začala sa s ňou hrať. Robila som jej trošku zle šteklením. No potom som jej dala pusu a išla nižšie. Začala som ju robiť jazykom. Len som počula vzdychy a po 5mi sa spravila.

Ametist: "pre toto nechcem aby ma niekto robil... som tam dole veľmi citlivá a rýchlo sa spravím..."
Eliz: "to nevadí dáme viacej kolečiek"
Ametist: "počkaj čo?"

Jak to dopovedala tak som pokračovala. Bolo nádherné počuť ju vzdychať. Takým jemným hlasom vzdychla čoraz viacej a viacej. Cítila som vždy keď sa spravila. Po asi pol hodine som ju nechala a sadla si na jej tvár. Potom som už cítila ako mi jazykom ide pomaly po mojej. Začala som jej jazdiť po tvári ako keď baba jazdí na vtákovi. Spravila som sa aj ja a potom som zliezla a odviazala. Myslela som , že asi zomriem. Jak som zosadla z nej a odviazala ju okamžite zviazala ona mňa. Vyzliekla mi spodok, ale len po kolená. Potom z podpostele vytiahla vibrátor. Dala mi ho na moju a dala mi naspäť hore veci. Potom zobrala opasok a dala mi ho okolo pása aby mi zúžila tepláky. Takže som to cítila ešte viac ako som cítila. Prosila som ju nech už prestane ale ona si len užívala pohľad na mňa. Potom po asi 10min prestala a skontrolovala ako moc som zvlhnuta dole. Potom vybrala vibrátor, rozviazala a povedala  , že to by mi stačilo ako potrestanie. Postavila som sa a kukla sa do zrkadla. Bolo mi vidieť nohavičky... Potom sme bežali naspäť a ľudia sa na mňa pozerali. Bola som červená od hanbi. Jak sme prišli naspäť okamžite som sa išla prezliecť. Ako som sa prezliekla tak som išla do krčmy za Marekom.  Cestou tam ma obťažoval jeden chalan. Vrazila som mu a potom dal pokoj. Keď som prišla do krčmy tak sa tam Marek chytal za hlavu. Prešla som do zadu a prezliekla som sa znova, ale do pracovného. Pomáhala som mu tam. Potom ako odbila konečná tak som mu dala pusu a odišla naspäť. Keď som prišla do izby všimla som si papier na posteli. 

Nikola: "toto si zabudla vybrať"
Eliz: "čo?"
Nikola: "chcela som vyhodiť tú škatuľu a na spodku našla tento papier"
Eliz: "ďakujem, prečítam si ho potom"
Nikola: "inak čo je medzi tebou a Ametist?"
Eliz: "ehm prečo ?"
Nikola: "lebo to tak vyzerá , že chce s tebou chodiť"
Nikola: "neblázni"

------------------------------------

"Počkaj, počkaj. Čo bolo v tom liste a koho si si vybrala Mareka alebo Lily?"
"Uvidíš, vieš ako sa hovorí kto si počká ten sa dočká a inak už je dosť neskoro , nehodím ťa domov?"
"Môžeš" zobrala som si kľúče, obula a nasadla do auta. Naštartovala som a odviezla svoju vnučku domov"

SirotaWhere stories live. Discover now