Premýšľala som furt nad tým čo mi povedala a aj nad tým čo mi spravila. Premýšľala som tak moc , že Nikola musela prísť ku mne a zamávať mi pred očami aby ma prebudila z myšlienok. Pozrela som sa na ňu.
Nikola: "pohode?"
Eliz: "ehm.. hej? Prečo?"
Nikola: "lebo si utopená v myšlienkach a nereaguješ"
Eliz: "hej som v pohode, len premýšľam nad tým čo mi včera v sprche povadala a spravila Ametist?"
Nikola: "čo povedala a spravila?"
Eliz: "no... spravila ma včera v sprche a povedala , že pokiaľ chcen tak ma môže trénovať aj ona"
Nikola: "fuuha a čo ty na to?"
Eliz: "teraz na čo"
Nikola: "oboje"
Eliz: "na oboje som ostala zarazená"
Nikola: "a ako si sa cítila keď ťa spravila?"
Eliz: "dobre..." povedala som hanblivo
Nikola: "inak počuj, dneska je párty. Prídeš?"
Eliz: "neviem... nemám s kým ísť"
Nikola: "to nevadí"
Eliz: "uvidím"-večer-
Nikola: "no čo ideš s nami?"
Eliz: "asi nie... možno prídem"Vo dverách sa zjavil Peter a čakal tam.
Nikola: "poď s nami , bude zábava"
Eliz: "prídem neskôr"
Nikola: "dobre teda"Nikola odišla s Peťom a ja som si čítala knihu. No nebudem klamať... nečítala som. Pozerala som fotku mami. No v tom sa mi dvere do izby otvorili. Myslela som , že si Nikola niečo zabudla. No v tom tam stála Ametist.
Ametist: "ideš na párty?"
Eliz: "možno prídem"Prišla ku mne a pretočila si ma aby som ležala na chrbte.
Ametist: "možno?"
Eliz: "no... ale skôr sa ni nechce"
Ametist: "no... to je zlá odpoveď"
Eliz: "čo?"Postavila ma a prehodila cez rameno ako vrece zemiakov. Odniesla ma do inej izby. Tam ma začala bozkávať a pomaličky vyzliekať. Jak som bola nahá tak mi zviazala ruky k posteli.
Ametist: "no čo pôjdeš?"
Eliz: "nie..."
Ametist: "dobre tak ti nebude variť , keď za chvíľku prídu chalani do svojej izby a uvidia ťa tu nahú"
Eliz: "čo?"
Ametist: "toto je chlapčenská izba. No... ale keď nejdeš na párty tak ťa tu musím nechať."
Eliz: "nie nenechávaj ma tu"Ametist už odchádzala.
Eliz: "prosím nenechávaj ma tu... pôjdem sľubujem"
Ametist sa na mňa pozrela a prišla znova ku mne. Zase ma začala robiť. No tento raz silnejšie a rýchlejšie. No... aj ma donútila striekať. Ostriekala som chalanovi posteľ a potom mi ju utrela. Obliekla som sa a objala som ju.
Eliz: "nenávidím ťa"
Ametist: "aj ja ťa milujem a pome ideme na párty"Povzdychla som a išla s Ametist na tú párty. Keď som tam prišla tak som ostala prekvapená. Párty v celom prúde a kto sa nudil, tak išiel do ringu zápasiť. Chytila ma za ruku a potiahla na parket. Začala tancovať a tak som si teda zatancovala s ňou. Potom mi skočila po drink a prišla naspäť. Jak sme dopili tak ma zatiahla do ringu. Držala si ma pri sebe a čakala na súpera. Do ringu prišiel krásny , vyšportovaný chalan. S čisto modrými očami ako more. Krátke fialové vlasy do pankáča a tetovania po tele.
Ametist: "to je diamant... môj bývalí a k tomu je to totálny kretén"
Pozrela som sa na ňu. No potom som uvidela pohyb a uvidela ďalšie 2 osoby. Zrazu tam stály 3 osoby. Jedno malé čierno vlasé dievča a ešte jeden chalan. Ten nevyzeral zas tak dobre ako diamant.
Ametist: "hmmm..."
Eliz: "čo?"
Ametist: "Broka a blesk"
Eliz: "ou a je to zlé?"
Ametist: "celkom hej. Broka získala takú prezývku kvôli tomu , že vydrží strašne veľa úderov a keď udrie tak to boli ako broka zo vzduchovky. A blesk lebo je rýchli"
Eliz: "posnažim sa"
Ametist: "dobre. Berem si Broku a Diamant"Začali sme a ja som išla proti Blesku. Fakt bol rýchli, ale nejako sa mi ho padarilo poraziť. Schytala som dobré rany , ale neboleli , išiel rýchlo, ale nie moc silno. Mne sa ho podarilo ho potom zraziť na zem. Jeho zobrali jeho kamoši a potom sme tam ostali 2 na 2. Bili sme sa dlho a potom chcel Diamant udrieť Ametist. Vbehla som mu do rany a schytala to ja. Schytala som to do tváre. Spadla som na zem a pomaly zatvárala oči. Videla som ako potom Ametist vypla oboch a bežala ku mne. Potom som sa prebrala vo svojej izbe. Na druhej posteli sa rozprávala Nikol , Ametist a doktorka. Prebrala som sa a skontrolovala ma doktorka. Potom odišla a ku mne prešli baby.
Ametist: "konečne si hore"
Nikola: "konečne ? Dostala poriadnu ranu. Aj jej krv riekla z nosa a z hlavy"
Eliz: "čo?"
Nikola: "nič... lež"
Ametist: "bola si v kóme pár dní"
Eliz: "koľko?"
Nikola: "2 dni"
Eliz: "pane bože"
Ametist: "prečo si schytala tú ranu od neho ktorá bola určená mne?"
Eliz: "ani neviem. Proste mi prišlo, že musím"
Ametist: "teľa"
Nikola: "no prepáčte musím odísť , majte sa"Obe sme povedali naraz "ahoj". Keď Nikola odišla tak si ku mne Ametist čupla.
Ametist: "Lily"
Eliz: "čo?"
Ametist: "moje meno... Lily"
Eliz: "nádherné meno"
Ametist: "radšej mám Ametist"
Eliz: "dobre neboj"Ametist ma pobozkala a objala. Zobrala som ju a dala ju na seba. No... aspoň som sa o to snažila. Sadla si na mňa a objala ma.
Ametist: "si tretia kto vie moje meno"
Eliz: "a kto sú ďalší dvaja"
Ametist: "Anjel a Diamant"
Eliz: "mohlo mi zapnúť v hlave no"
Ametist: "pohode no a teraz sa uvoľní"Ametist ma znova začala bozkávať. Ale citlivejšie a vášnivejšie. Prešla mi pod tričko a chytila mi boky a potom pomaličky mi išla dole do nohavíc a tie mi dala pomaličky aj s mojím spodným prádlom dole. Bozkávala ma na ňu vášnivo a citlivo. Bola nežná tento raz. Spravila ma tak síce pomalšie, ale o to krajšie to bolo. Chcela som jej to už aj ja oplatiť , ale nenechala ma. Obliekla ma naspäť a ľahla si ku mne. Dala mi pusu na líce a pomaly zaspala na mne.
YOU ARE READING
Sirota
RandomChlap 1: "ale čo to tu máme? dievča samotné a takto oblečené ?" Eliz: "čo chcete?" Chlap 2: "musíš si dávať takto večer bacha... chodia tadiaľto divny a úchylný ľudia" Eliz: "a vy medzi nich patríte čo ?" Chlap 3: "čo si to dovoluješ špina!" Eliz: "...